Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP - Грешка P0301
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP - Грешка P0301
поло 1.4 2001г 60к дава грешка P0301.сменени свещи бобина с комутатор кабели .И проблема си остава няма запалване на първи цилиндър (Не е системно) .Почистена дросел клапа.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP грешка P0301
Провери си вакуумните линии, всички маркучи към дросела, този от резервоара с канистър клапана и ако имаш провери и PCV клапана, виж пластмасовата тръбичка към сервоусилвателя, смени си О - пръстените на всмукателния колектор, от смукане на въздух пак се получават мисфайъри.
Педала на спирачката мек ли ти е сутрин, имаш ли вакуум поне за две натискания?
Как работи двигателя, казваш, че не прекъсва постоянно, т.е. грешката е спорадична, което означава, че проблема не е електрически, ако бяха кабели, свещи или бобина щеше потоянно да прекъсва, а бобината ако е щеше да имаш мисфайъри на поне 2 цилиндъра, защото са 2 бобини в един корпус.
Гасне ли ти студена?
Педала на спирачката мек ли ти е сутрин, имаш ли вакуум поне за две натискания?
Как работи двигателя, казваш, че не прекъсва постоянно, т.е. грешката е спорадична, което означава, че проблема не е електрически, ако бяха кабели, свещи или бобина щеше потоянно да прекъсва, а бобината ако е щеше да имаш мисфайъри на поне 2 цилиндъра, защото са 2 бобини в един корпус.
Гасне ли ти студена?
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Re: Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP грешка P0301
тази сутрин паля вдигна много високи обороти без гас и угасна. И така три пъти на четвъртия път всичко нормално.чека мигаше и после угасна.А грешката която ми дава по принцип е P0301 Cylinder 1 One Misfire Detected
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP грешка P0301
Дърпа въздух, махай пластамсата отгоре и я почвай, О - пръстени, гумени маркучи, клапичка, ако имаш, отстрани другите маркучии така под ред на номерата, това е много характерен проблем за 6N2.
Това, че ти гасне е от дросела, кофти адаптации, дросела се е разбазикал или по точно компа не го адаптира.
Ако имаш ваг-ком след чистенето на дросела и смяната на уплътненията пусни една адаптация на дросела или най-добре започни първо с това.
С колко тръбички ти е дросел клапата?
Дано си падаш домашен майстор, защото ще смениш целия двигател, както си я подкарал, сигурно по съвет на разни специалисти по сервизите.
Това, че ти гасне е от дросела, кофти адаптации, дросела се е разбазикал или по точно компа не го адаптира.
Ако имаш ваг-ком след чистенето на дросела и смяната на уплътненията пусни една адаптация на дросела или най-добре започни първо с това.
С колко тръбички ти е дросел клапата?
Дано си падаш домашен майстор, защото ще смениш целия двигател, както си я подкарал, сигурно по съвет на разни специалисти по сервизите.

- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Re: Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP - Грешка P0301
Днес запалих и тръгнах след малко чека започна да мига и и след малко угасна.Не знам на какво се дължи но явно проблема си остава.Един ден след дъжд запалих колата работеше на ниски обороти и ми светна чека. Влезнах в компа да си видя грешката и пак същия проблем P0301 Cylinder 1 One Misfire Detected.Не знам къде вече да търся проблема. Ще съм благодарен ако някой ми помогне да си реша проблема с тая кола.
Re: Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP - Грешка P0301
Колега заповядай линк към кодовете на грешките
http://avtodiagnostika.net/%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8/
ако искаш хвърли едно око и на моята тема, защото проблемите ни са идентични и аз сменях бубина, кабели и накраят и свещите, но проблема се оказа в мръсната дросел клапа.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=7&t=460876&p=4481629#p4481629
http://avtodiagnostika.net/%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8/
ако искаш хвърли едно око и на моята тема, защото проблемите ни са идентични и аз сменях бубина, кабели и накраят и свещите, но проблема се оказа в мръсната дросел клапа.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=7&t=460876&p=4481629#p4481629
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Re: Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP - Грешка P0301
ЗДРАВЕЙТЕ сервото започна да ми съска .Като натисна педала на спирачката спира да съска.Може ли да се ремонтира или да се търси нов.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP - Грешка P0301
Здравей колега, както ти казах, най-вероятно ти дърпа въздух, ако проблемът ти е в сервоусилвателя, спукана мембрана ми пиши на лични, имам перфектен сервоусилвател, при мен проблема беше в спукана тръба към сервоусилвателя и не можеше клапанчето след всмукателния колектор да задържа вакуума в сервото.
Аз обаче избързах и купих възвратния клапан към колектора, преди монтажа, за по сигурно, купих и сервоусливател и сега ми е излишен.
След, колко време ти става твърд педала на спирачката, след, като си изгасил двигателя?
Аз обаче избързах и купих възвратния клапан към колектора, преди монтажа, за по сигурно, купих и сервоусливател и сега ми е излишен.
След, колко време ти става твърд педала на спирачката, след, като си изгасил двигателя?
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Re: Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP - Грешка P0301
Педала като угася двигателя веднага става твърд.И ми съска откъм педала на спирачката като натисна спирачката и спира да съска
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP - Грешка P0301
Ами губиш вакуум, смуче въздух, някъде има нещо сцепено, спукано, ако се чува съскането в купето е вероятно спукана мембрана на сервоусилвателя, ако е в двигателния отсег, възможни причини са възвратен клапан и връзките, едната е мека, другата твърда, влиза в "тенджерата" с един пластмасов накрайник, там пвц тръбичката се цепи и дърпа въздух.
Провери си системата на сервото, от всмукателния колектор до педала.
Ако ти трябва "тенджерата" ти я давам супер изгодно, защото не ми трябва, не е скъпа, не се притеснявай, само си диагностицирай точно проблема.
Провери си системата на сервото, от всмукателния колектор до педала.
Ако ти трябва "тенджерата" ти я давам супер изгодно, защото не ми трябва, не е скъпа, не се притеснявай, само си диагностицирай точно проблема.
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Re: Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP - Грешка P0301 решено
Проблема е решен .Сцепен маркуч на серво апарата.Срязване на сцепеното място нагряване на пласмасовата тръба и в накрайника на сервото.
Последна промяна от mad.tv2 на Вто 06 дек 2016 11:13, променено общо 1 път.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2, 2000 г., 1.4, 60к.с., АКP - Грешка P0301
Аз направо си купих целият комплект маркуча и тръбичката заедно с клапанчето, предпочитам точно там да си е оригинална сглобка, тия самоделки не ми вдъхват доверие.
По-важното е, че си реши проблема и може да сложиш едно "РЕШЕНО" в заглавието за да могат и други колеги да го видят и прочетат при нужда!
Така става по ясно, че проблема е решен и вероятността някой да се възползва е много по-голяма.
П.С. На тия майстори, които са те накарали да смениш цялото запалване им кажи, че давам курсове по откриване и диагностициране на грешки и мога да им проведа някой друг урок, срещу заплащане, ако искат да ми пишат на лични!

По-важното е, че си реши проблема и може да сложиш едно "РЕШЕНО" в заглавието за да могат и други колеги да го видят и прочетат при нужда!
Така става по ясно, че проблема е решен и вероятността някой да се възползва е много по-голяма.
П.С. На тия майстори, които са те накарали да смениш цялото запалване им кажи, че давам курсове по откриване и диагностициране на грешки и мога да им проведа някой друг урок, срещу заплащане, ако искат да ми пишат на лични!


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта