Поло 1.4 АЕХ - Проблем с парното

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
kokonut
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 08 ное 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Поло 1.4 АЕХ - Проблем с парното

Мнениеот kokonut » Пон 28 ное 2016 17:43


здравейте колеги,имам проблем с парното на поло 1,4 аех не духа топъл въздух а колата е загряла на 90 гр. двата маркуча на вход и изход на радиятора за парното са горещи.Имало някакви ламаринини клапи на дупки за регулиране на потока на въздуха нещо подобно покрити с дунапрен.От известно време през отворите на въздуховодите като включа вентилатора излизаха парчета дунапрен.Някой ако е имал същия проблим моля да сподели как е решил проблема.




Потребителски аватар
jamie1
Мнения: 542
Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
Автомобил: Chevrolet Aveo LT
Двигател: DOHC
Местоположение: Сливен

Re: проблем с парното на поло 1.4 АЕХ

Мнениеот jamie1 » Пон 28 ное 2016 17:49


viewtopic.php?f=11&t=152266 това е темата за клапите за които питаш


Потребителски аватар
BOCOO
Мнения: 517
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 9:23
Автомобил: golf3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: svishtov

Re: проблем с парното на поло 1.4 АЕХ

Мнениеот BOCOO » Пон 28 ное 2016 19:45


Щом двата маркуча са горещи залагам на запушено радиаторче. Единият трябва да е по студен от другия.


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: проблем с парното на поло 1.4 АЕХ

Мнениеот stefarata » Пон 28 ное 2016 19:49


При температура на антифриза около 90 градуса трябва и двата маркуча да са горещи. Трябва да разхвърляш таблото и да подлепиш клапите. Ако нямаш топъл гараж по-добре забрави да го правиш сам.


Потребителски аватар
skuderiq
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 23:44
Автомобил: polo 6n
Двигател: AEV
Местоположение: sofia

Re: проблем с парното на поло 1.4 АЕХ

Мнениеот skuderiq » Чет 01 дек 2016 16:47


Отдавна не съм се изказвал във форума. За тази клапа за топъл и студен въздух НЯМА НУЖДА ДА СЕ СВАЛЯ ЦЯЛОТО ТАБЛО. Махаш жабката, откъв двигателния отсег има един болт който държи въздуховода, махаш вентилатора, за да махнеш въздуховода има едни метални щипки, в задната, невидима част също има, махаш ги и се отваря гледката точно на тази клапа. Имаш място да си работиш и да запушиш дупките. Цялата процедура е около 2часа макс.Успех



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта