Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 01 дек 2016 16:37


Тя хватката за обезвъздушаване на 5,5 е малко по друга по идея на производителя. Поне при мене има малка дупчица на края на изходният маркуч от радиаторчето на купето. Дупчицата е обозначена с бяло кръгче около нея и се намира отгоре естествено. Идеята е скобата да бъде преместена напред, а маркуча издърпан навън от гърлото на радиатора и така дупчицата да се открие и от нея да излиза въздух и антифриз, а скобата да придържа маркуча към радиатора но в неговият край за да не избие антифриза отвсякъде. После като се обезвъздуши се гаси мотора -маркуча се нанизва навътре, а скобата отива преди дупката обратно.

Незнам на Пасат 5 има ли такова нещо там.

На тия Пасати се обезвъздушава сама системата, но в радиатора остава въздух понякога. Иска повече време за да стане на самотек тази хватка там ! :th_up

Последна промяна от kossis на Чет 01 дек 2016 16:40, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Xaxy » Чет 01 дек 2016 16:40


Имам такава дупчица и аз


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 01 дек 2016 16:42


Еми дупчи тогава ! И ще видиш дали има ефект ! Клещи и дърпаш скобата после дъпраш маркуча и обратното. Не е някаква философия голяма това.

Не трябва да е джурка антифриза като подаваш газ на место и слушаш в радиаторчето. Джурка ли се има въздух.

Последна промяна от kossis на Чет 01 дек 2016 16:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 01 дек 2016 16:42


Xaxy написа:Тя охладителната система,не се ли обезвъздушава сама? Утре ще проверя за маркучите на парното. Мога да кача предницата на някой тротроар,или на някое нагорнище? Ама само да я кача ли? Мисля,че нормално си циркулира антифриза.


В повечето случаи да, но някой път стават аномалии. При мен има и газова уредба, но е монтирана добре и не прави драми. Всичко си работи перфектно, но веднъж се качвах на една рампа с много голям наклон и при подаване на повечко газ, за да се изкача се чу страно клокочене от таблото и изведнъж парното започна да духа по-топло и от тогава си е все така. А преди това явно е имало малко въздух останал някъде и точно в този момент се размърда.


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Xaxy » Чет 01 дек 2016 16:46


Утре ще пробвам,че след малко се качвам на работа. Значи дупчицата трябва да се открие,без да се вади маркуча напълно и да подавам газ,колко време да го правя?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 01 дек 2016 16:48


То сега на тия студове при мене оставям да работи на климатик- тоест без Екон да е включен. Като я запаля и ми прави впечатление че на 2 та минута започва да размразява предният джам. И това на -5 градуса. Или си въобразявам или трите подгревни свещи загряват бързо антифриза в малкият кръг през радиаторчето или пък имам ауксилари радиатор на ток. Но после не духа супер жега. Е става топло в колата и карам без яке. Но за 5 км тя не може да достигне 90 градуса почти. А и аз майче съм го сложил на 23 градуса.

Жега става на извънгарадско или при температури над 0-та.


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Xaxy » Чет 01 дек 2016 16:50


При мен Екон е постоянно включен,смисъл като включа климатроника и автоматично ми изписва Екон

Последна промяна от Xaxy на Чет 01 дек 2016 16:51, променено общо 1 път.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 01 дек 2016 16:51


Xaxy написа:Утре ще пробвам,че след малко се качвам на работа. Значи дупчицата трябва да се открие,без да се вади маркуча напълно и да подавам газ,колко време да го правя?



Вадиш маркуча колкото дупчицата да излезе извън гърлото на радиатора. Скобата отива на края на маркуча да го държи към радиатора.

Палиш и трябва да гледаш какво излиза !!! Нека поработи така няколко минути. Ако излиза антифриз само е ОК ! Някой друг да дава газ по малко ако има много въздух или пък за да се види дали има въздушна тапа някъде назад.

Идеята на изключването на Екона е ако има допълнителен радиатор на ток- той да грее. Така или иначе на тия температури компресора няма да включи. Моят включва до 0 градуса !


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Xaxy » Чет 01 дек 2016 16:53


Благодаря ви момчета,утре ше пробваме,после ще споделя резултата хем ще направим и въпросната адаптация


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 01 дек 2016 17:00


Като свети Екон- значи не работи Компресора или допълнитленият радиатор на ток. Икономично тоест !


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 02 дек 2016 10:56


за всички с eml327 obd II :arrow https://www.mobile-zona.com/torque-pro-obd-2-car-v1-8-150/ това обаче има бъг в Settings, затваря прозорците след 2 секунди.
това вече трябва да работи поне при мен е ОК :arrow http://m.hiapphere.com/apk-torque_pro_obd_2_car


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dqvola_91 » Пет 02 дек 2016 21:02


dqvola_91 написа:искам да попитам има ли някой да е монтирал оригинален парктроник? искам да попитам имам 5 кабела от захранващия сноп кабели, кой за какво е..? Кабелите са: 1 зелен + син, 2 син + червен, 3 кафяв, 4 черен + жълт,5сив + червен.
кабел.jpg
също така трябва ли да има 3та букса по средата на модула?


явно няма запознати


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 03 дек 2016 11:14


Аз сложих алтернативен комплект с дисплей на задната кора, който виждам в огледалото, оригиналния не съм много наясно какво му е нужно


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Xaxy » Нед 04 дек 2016 14:08


Здравейте, днес направихме процедурата, приятел даваше по-малко газ до 1400/1600 оборота, излезе малко въздух от въпросната дупчица, парното сега се оправи малко по-добре затопля ама качели има още въздух...? Оставих ме я да работи, без да се дава газ около 2 мин, после около 2/3 мин се даваше газ. Приятел ми каза, това да го правим като е включено и парното, вие какво мислите?


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Нед 04 дек 2016 14:11


Да, за да може да циркупира и ако има въздух и там да излезе.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта