Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Мнениеот valiosport » Съб 03 дек 2016 10:49


Благодаря за информацията, а гайката при сглабяването на колко НМ се стяга?




pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Съб 03 дек 2016 17:04


аз ги стягам с 23 кг.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Мнениеот valiosport » Съб 03 дек 2016 19:06


http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... nstalling/

Някой колега може ли да го преведе малко по-точно, доколкото разбрах се стяга на 250НМ+90° и се връща на 180° и трябва белезите да съвпаднат, малко ще е проблем защото динамометричния ми е до 210НМ...


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Мнениеот valiosport » Нед 04 дек 2016 1:26


Пичаги разглобих вътрешното каре, махнах задната чашка и зегерката ама сепаратора пак не излиза и не мога да го изчистя както трябва, ако махна задната чашка дали ще излезнат съчмите?


Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Мнениеот Explode12 » Нед 04 дек 2016 9:29


Ако свалиш чашката и опадат съчмите не е хубаво,понеже до колкото знам са си направили легла и размениш ли ги карето си заминава доста бързо. Просто го измии максимално добре с бензин,гресирай и слагай.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Мнениеот valiosport » Нед 04 дек 2016 12:13


Накиснах го в нафтичка :mhihi
Само че и маншона на външното е скъсан, а днес няма откъде да го купя, как не го видях вчера да бях взел и да ги сбера и двете :banghead
Ще направя снимки за някой колега да види как става цялата процедура.
Само да кажа, че вътрешните карета са два вида, аз мислех че е с ролкови лагерчета, но се оказа сепаратор... Колата е голф 4 ТДИ 150 АРЛ


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Мнениеот valiosport » Нед 04 дек 2016 21:49


Някой може ли да ме ориентира къде са белезите на външното каре спрямо шлиците на полуоската, защото искам да си го сглобя както е било?
Вътрешното каре е изчистено, гресирано и сглобено, направил съм снимки и скоро ще ги кача.


Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Мнениеот Explode12 » Нед 04 дек 2016 22:54


Какви белези? Аз му слагам зегерката, там шайбите, намествам го на шлиците, прибирам с отвертка леко зегерата колкото да мине карето от едната страна, после другата и бой докато влезе до край...и това е..на г4 какви белези има?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Мнениеот valiosport » Пон 05 дек 2016 0:22


Това е вътрешното каре.
А втората снимка е полуоската отстраната на външното каре



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта