Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот vlado_tonev » Нед 04 дек 2016 23:50


Ако не се лъжа е 105 кончета и би трябвало да е 2009-2010.Харесал съм си за в бъдеще едно такова возило.




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 05 дек 2016 12:10


От прочетеното в друг форум,този 1.6/105кс има ядове с дюзите.
Сименс били.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Пон 05 дек 2016 13:53


Аз пък прочетох, че бил комънрейл този мотор, но не знам колко е вярно. Според мен е слаб за това гигантско купе, лично мнение! От кола до кола има разлика, важното е да е подържана и другото е късмет.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6264
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 05 дек 2016 14:42


комънрейл е и също има дюзи


Потребителски аватар
Smilodon
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 15 апр 2015 20:46
Автомобил: Passat B6
Двигател: 1 6 TDI CAYC

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот Smilodon » Пон 05 дек 2016 16:28


betaserk написа::th_up Ок, колега! Ако ти трябва помощ, аз и колеги от форума сме насреща.
Стана ми интересно за мотора ти, 1.6 TDI, колко магарета е това чудо колега? Гледам, че на б7 го има тоя мотор, предполагам колата ти е доста нова за да е с тоя мотор. Автоматик ли е?

Здравей,
Паско е 105 кончета ръчка,комънрейл, 2010-та октомври, със старт-стоп система. Не е толкова пъргав като 140-те магаренца, но при положение, че средната ми скорост на ден е в порядъка на 25-30 километра ми е напълно достатъчен.
Да чукам на дърво не съм имал никакви проблеми с него и се старя да си го поддържам.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 05 дек 2016 20:44


Smilodon написа:Да чукам на дърво не съм имал никакви проблеми с него и се старя да си го поддържам.

Желая да е все така .


Потребителски аватар
Ицку®
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
Автомобил: 2xTouran TDI
Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
Местоположение: Поморие

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот Ицку® » Пон 05 дек 2016 21:57


betaserk написа:Аз пък прочетох, че бил комънрейл този мотор, но не знам колко е вярно. Според мен е слаб за това гигантско купе, лично мнение! От кола до кола има разлика, важното е да е подържана и другото е късмет.

Колко пък да е гигантско купето на Пасат Б6? :mhihi Този мотор се слага и на по-гигантското купе на Шкода Супърб и на Туран. Като динамика не е ракета, но се справя прилично . До колкото знам Пасатите с този мотор са само ръчка.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот 110afn » Пон 05 дек 2016 22:57


Zdravko Zankov написа:От прочетеното в друг форум,този 1.6/105кс има ядове с дюзите.
Сименс били.

Това е най-спрялото ТДИ , което е правено някога. Времето ще покаже, но мисля ще е с по-голям ресурс и пробег от помпа-дюзата. Тромав мотор, чак към 2500об идва сила. Не ми се говори, само минуси.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот netizen » Вто 06 дек 2016 7:22




Потребителски аватар
Ицку®
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
Автомобил: 2xTouran TDI
Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
Местоположение: Поморие

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот Ицку® » Вто 06 дек 2016 11:06



Турани и Пасати Б7 има 1.6 с ДСГ, но Б6 няма. Няма и Б6 1.9 с ДСГ. За Б6 ДСГ има само за "големия" дизел 2.0 .


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот netizen » Вто 06 дек 2016 11:11




Потребителски аватар
Ицку®
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
Автомобил: 2xTouran TDI
Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
Местоположение: Поморие

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот Ицку® » Вто 06 дек 2016 11:47



Сигурно е някакъв прототип. :mhihi В другите сайтове за употребявани автомобили няма и следа от тази комбинация мотор и скоростна кутия.В Германия има точно 0 такива Пасата. В България също са 0


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Нед 18 дек 2016 23:48


Малко да си ъпдейтна темата, белия лебед лети като вятъра, проблеми до сега няма, дано и да нямам, пали си от раз на +3 толко най-много пада в гаража, иначе отвън е -5 най-минималното до сега в 8 часа като карам малкия на градина. Ядове никакви, пали върви супер. Бях се притеснявал дали има електрически нагревател, има за моя радост, загрява след 1-2 мин и вътре вече е топличко, без тая екстра не искам да живея, супер е, нивото над нея е дизеловата печка, която топли веднага, поне така са ми казвали приятели. Друго друго, а да, от както сложих зимните джанти това клатене на 2-ра и след 100 км/ч се махна :bowdown значи е от проклетите джанти, много са красиви на вид,но трябва да ги дам да ги заварят и да ги балансират на ново и дано всичко се оправи. Със старите зимни джанти от стария ми пасат съм, 205/55 16 цола, отначало ми се видяха много малки, но свикнах да я гледам така. Наскоро ми се заби един голям винт в задната дясна гума и ходих на моя човек/гумаджията/ да я залепи. Поръчах си едно елм-че и чакам да ми го донесат от Китай, поръчах си и капачка за задната чистачка, че така я взех без да има. Ще си правя и стереото да е с 3.5 кабел, но чакам да се стопли, че в тоя кучешки студ и куче да вържеш ще избяга. Та това е за сега, чакайте ъпдейт и карайте внимателно в тези студове и заледни пътища и задължително със зимни гуми, не че гледам законите, но от опит казвам, че е по добре с тях. Лека и мека от мен!


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот krraynov » Нед 18 дек 2016 23:57


betaserk написа:Бях се притеснявал дали има електрически нагревател, има за моя радост, загрява след 1-2 мин и вътре вече е топличко, без тая екстра не искам да живея, супер е, нивото над нея е дизеловата печка, която топли веднага, поне така са ми казвали приятели


Колега би ли споделил как(по скоро кога) работи тоя електрически нагревател и как да разбера дали го има. по VIN кода излиза че има, но не знам условията при които той се активира,/самоактивира, защото като че ли отделно копче на блока на климатроника не виждам?


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Пон 19 дек 2016 9:24


На моята кола се пуска от това копче...

Изображение

На моята там където е AC на мен ми е ЕКОN. Може и от AUTO да може ако е много ниска температурата/не съм сигурен/, а знам, че го имам от VCDS

Изображение

Пускам го отначало докато ми е много студено, после като колата позагрее цъквам и EKON заедно с това, защото ако го държиш само на това за размразяването на предното стъкло колата гори много дизел заради тоя реотан. Може да се провери дали е включено от VCDS като влезеш там има дали е on или off в момента. Като влезеш на 7D-Aux. Heat/Meas. Blocks-08/Group 001 Ако пък нямаш VCDS просто палиш сутрин, пускаш това за размразяването на стъклата и след 1-2 мин трябва да почне да духа топличко.

Изображение



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта