Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
- Стефан.Кръстев
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
Повече от 140 км колата не иска да върви,а се представя доста добре до 140 .Не съм компетентен колеги за това пиша тука.Също така предполагам че е или дебитометър или н75 клапан.И ако може да ми кажете бушона за светлините на таблото кой номер е ще съм ви благодарен : )
- VelichkoTodorov
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 25 ное 2016 23:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
за бошона 3 или 15-ти виж и двата бяха за таблото ама не съм сигорен кои точно е :)
за вървежа до 140 има доста варианти...... аз лично имам същия проблем само че само до 110 ;)
като за начало наи добре първо закачи колата на диагностика да видиш какви грешки ти дава
2 провери си турбо пътищата да няма някъде спукано по трасето.... (ако има такова място наи веротно ще е омаслено)
3 провери си маркучетата от н75 до турбоъо и от там на клапана които регулира турбото
4 провери си маркучето което утива към конпа на колата да не е спукано или подпушено
5 провери геита да не е клеясал и дали се движи свободно (клапана които регулира турбото)
6 провери си EGR да не е клиясъл дали се движи и наи добре го почисти от нагари не да не може да затвори напълно
7 провери си смукателните колектори не да са затлачени със сажди
8 провери и н75 дали работи да не е пълен с боклуци и да е заял 90% от случаите е от него..... (но не и при мен)
9 по вазможност проверяваш центровката на колата как е и ако се налага се коригира
10 ако случаино колата има катализатор го махаш 90% е затлачен.....
11 сменяш горивен и въздушен филтър ако не си ги сменял скоро
12 препоръчително колата да се закачи на вагком да се види дибитомера как е и да се направи един лог файл и ако не става се сменя...
за друго не се сещъм в момента..... ако има някои колега да ме допълни нещо :)
еми пожелавам ти успех :)
за вървежа до 140 има доста варианти...... аз лично имам същия проблем само че само до 110 ;)
като за начало наи добре първо закачи колата на диагностика да видиш какви грешки ти дава
2 провери си турбо пътищата да няма някъде спукано по трасето.... (ако има такова място наи веротно ще е омаслено)
3 провери си маркучетата от н75 до турбоъо и от там на клапана които регулира турбото
4 провери си маркучето което утива към конпа на колата да не е спукано или подпушено
5 провери геита да не е клеясал и дали се движи свободно (клапана които регулира турбото)
6 провери си EGR да не е клиясъл дали се движи и наи добре го почисти от нагари не да не може да затвори напълно
7 провери си смукателните колектори не да са затлачени със сажди
8 провери и н75 дали работи да не е пълен с боклуци и да е заял 90% от случаите е от него..... (но не и при мен)
9 по вазможност проверяваш центровката на колата как е и ако се налага се коригира
10 ако случаино колата има катализатор го махаш 90% е затлачен.....
11 сменяш горивен и въздушен филтър ако не си ги сменял скоро
12 препоръчително колата да се закачи на вагком да се види дибитомера как е и да се направи един лог файл и ако не става се сменя...
за друго не се сещъм в момента..... ако има някои колега да ме допълни нещо :)
еми пожелавам ти успех :)
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
Много ми е чудно как при 1з гейта ще заяжда и ще е клеясал. Случва се но при 1з много рядко, в повечето случаи къса мембраната. И не разтоварва.
При скорост казваш 140 км. А като върнеш газта и после пак натиснеш набира ли? Ако е да н75 ако не се оправя до рестарт с ключа, дебитомер. Егр го изолирай като сложиш болт в маркучето до него. Вържи двата вакума (идващи от към турбото, а този от филтъра го остави на н75, да не ги объркаш после) от н75 да го изолираш и виж дали ще забие. Ако пак забие вече се насочи към вестгате.
При дебитомер като мине в авариен, се опрявя само след рестарт с ключа, докато при н75, с връщане на газта и така до следващо забиване.
При скорост казваш 140 км. А като върнеш газта и после пак натиснеш набира ли? Ако е да н75 ако не се оправя до рестарт с ключа, дебитомер. Егр го изолирай като сложиш болт в маркучето до него. Вържи двата вакума (идващи от към турбото, а този от филтъра го остави на н75, да не ги объркаш после) от н75 да го изолираш и виж дали ще забие. Ако пак забие вече се насочи към вестгате.
При дебитомер като мине в авариен, се опрявя само след рестарт с ключа, докато при н75, с връщане на газта и така до следващо забиване.
- Стефан.Кръстев
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
Благодаря ви колеги в най скоро време ще го направя и ще ви държа в течение какво става.
Само да допълня че съм бил с грешка за мотора и кода е AHU
Само да допълня че съм бил с грешка за мотора и кода е AHU
- Стефан.Кръстев
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
Направих диагностика и се оказа дебитомер
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
Опитай първо да го почистиш-има си препарати за това. Ако не стане ,тогава сменяй.
- Стефан.Кръстев
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
Добре може ли дам и препоръчате марка с която да го изчистя
- VelichkoTodorov
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 25 ное 2016 23:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
bobitur написа:Много ми е чудно как при 1з гейта ще заяжда и ще е клеясал. Случва се но при 1з много рядко, в повечето случаи къса мембраната. И не разтоварва.
При скорост казваш 140 км. А като върнеш газта и после пак натиснеш набира ли? Ако е да н75 ако не се оправя до рестарт с ключа, дебитомер. Егр го изолирай като сложиш болт в маркучето до него. Вържи двата вакума (идващи от към турбото, а този от филтъра го остави на н75, да не ги объркаш после) от н75 да го изолираш и виж дали ще забие. Ако пак забие вече се насочи към вестгате.
При дебитомер като мине в авариен, се опрявя само след рестарт с ключа, докато при н75, с връщане на газта и така до следващо забиване.
Колега не съм сагласен с теб..... днес по слочаиност при един приятел в гаража видях едно клапанче н75 и го питам от каде е и тои ме гледа и вика ддз..... макарче веднъж го смених и не се оправи викам чакаи да пробвам да видя слагам го качвам се и тръгвам и ови не заби както винаги на 110.... няколко теста до 180 без да забива... и за сега всичко си е ок обаче при влизане в сервизен режим заради клапан н75 ако не го занулиш с контактния ключ не се оправя остава си като чисто дизелче......
по принцип имам диагностика делфи и винаги ми даваше една и същта грешка
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
Само не го чисти с това. Два дебитомера прецаках с него.


- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
Напиши в гугъла -почистване на дебитомер и чети.Даже във'' видеоклипове ''може да погледнеш.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
С почистване може и да не стане, ако забива често. Аз лично ги чистя точно с тоя спрей който е цитирал колегата за спирачни дискове само че друга марка.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
VelichkoTodorov написа:bobitur написа:Много ми е чудно как при 1з гейта ще заяжда и ще е клеясал. Случва се но при 1з много рядко, в повечето случаи къса мембраната. И не разтоварва.
При скорост казваш 140 км. А като върнеш газта и после пак натиснеш набира ли? Ако е да н75 ако не се оправя до рестарт с ключа, дебитомер. Егр го изолирай като сложиш болт в маркучето до него. Вържи двата вакума (идващи от към турбото, а този от филтъра го остави на н75, да не ги объркаш после) от н75 да го изолираш и виж дали ще забие. Ако пак забие вече се насочи към вестгате.
При дебитомер като мине в авариен, се опрявя само след рестарт с ключа, докато при н75, с връщане на газта и така до следващо забиване.
Колега не съм сагласен с теб..... днес по слочаиност при един приятел в гаража видях едно клапанче н75 и го питам от каде е и тои ме гледа и вика ддз..... макарче веднъж го смених и не се оправи викам чакаи да пробвам да видя слагам го качвам се и тръгвам и ови не заби както винаги на 110.... няколко теста до 180 без да забива... и за сега всичко си е ок обаче при влизане в сервизен режим заради клапан н75 ако не го занулиш с контактния ключ не се оправя остава си като чисто дизелче......
по принцип имам диагностика делфи и винаги ми даваше една и същта грешка
Не съм в грешка, явно ти не си дочел, или ако си се зачел си изпуснал първия ред а именнно...
Темата е за 1Z и при него аварийния режим за н75, се оправя връщане на газта. Докато при другите ТДИ е след рестарт с ключа. Докато ако забие от дебитомер, там вече се оправя след рестарт с ключа. И подчертавам говорим за 1z.
- VelichkoTodorov
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 25 ное 2016 23:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 TDI 1.9 90 1Z - губене на мощност
Извинявам се колега.... Просто сам го дал явно по инерции 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта