За увеличаване живота на бойлера има друг трик. Поставят се някакви керамични парчета (може и чиниика за чай , ако влезе през дупката на фланеца)на нагреватела (разкъсва електромагнитните вълни от паразитен ток и намалява образуването на котлен камък. Пробвал съм го, работи. За една година преди и след около 50% по малко котлен камък в бойлера и по реотана.
И колегата Stivi е прав, по отношение на максималната температура и живота :)
Проблем с бойлер Diplomat
-
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с бойлер Diplomat
Последна промяна от petrushkov на Вто 06 дек 2016 7:18, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с бойлер Diplomat
Ами сухата защита най-вероятно е можела да се включва и заради прецакан реотан.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с бойлер Diplomat
petrushkov написа:За увеличаване живота на бойлера има друг трик. Поставят се някакви керамични парчета (може и чиниика за чай , ако влезе през дупката на фланеца)на нагреватела (разкъсва електромацнитните вълни от паразитен ток и намалява образуването на котлен камък. Пробвал съм го, работи. За една година преди и след около 50% по малко котлен камък в бойлера и по реотана.
И колегата Stivi е прав, по отношение на максималната температура и живота :)
Ама трябва да вкараш и един мармот вътре да завива котления камък със станиол

-
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с бойлер Diplomat
Колега ktamen много ги харесвам мармотите :) реотан и труд по 50 левчета :)
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с бойлер Diplomat
Ами, реотан с всичките му гайки, шайби, подложки, уплътнители, анодна защита и гумата на фланеца са около 30-35 лв. За труд може и 50 лв да е, не е малко работа да се смени
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с бойлер Diplomat
Ама защо реотан? Казах ви, че със стария терморегулатор си нагряваше както трябва, просто изключваше защитата (предполагам, заради регулатора). Сега вече нямам този проблем, но просто дори врътката да е на max, индикаторът не може да стигне до максималната си стойност.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с бойлер Diplomat
Щом ти стига водата, не пипай!
Ниската температура наистина рязко увеличава живота на бойлера, освен това се намалява отделянето на котлен камък.
Това за порцелановите полета е вярно, само ако има и мармот във бойлера, иначе не действа.
Ниската температура наистина рязко увеличава живота на бойлера, освен това се намалява отделянето на котлен камък.
Това за порцелановите полета е вярно, само ако има и мармот във бойлера, иначе не действа.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта