
Аз сменях на моето Моно плочката с повече отвори едно време за да намаля разхода- разпрашването да увелича тоест на газта.
Клапани се слагат. Особено пък на такива ПВЦ колектори. А и Бензиновите дебитомери и дросели гърмят добре при по старите Б4 ки при натрупване на остатъчна газ по тръбите. Виждал съм го на Ауди В4 Фул инжекция, атмосферка.
----------------
Относно вървенето на моят пасат в ниските - е да ако го изфорсирам от 1900 оборота да стартирам на първа ще дръпне бързо. Обаче обикновено и сега на Черният лед по асфалта тръгвам като за работа, а не за гонка от 1500 об примерно. А не съм като на Брат ми Куатрото.........
Неговото 1,8Т има лек тунинг -Франгли Комо в Италия. Бучи доста приятно и мощно. Не изключвам вероятността да са пипани горивните таблици в ВАГ, но не знам. Не е правил Дино за да види каква му е реалната мощност.
Алармаджията като му го докарах да слага аларма каза че бучи като за повече от 150. Понеже той караше 180 коня такова Ауди.
За мене е факт че бензиновият мотор върви линейно в целият диапазон от обороти в предвид на клапаните и характера на горивото.
Това че моята кола не била наред е несериозно.

Правил съм и Логове на МАФа и МАПа и какво ли не - колата върви отлично там където трябва и данните са в норма. Експертни оценки не търся за сега.
Жената търкаля един Мерцедес С180 пак в нашият клас- Бензин Компресор - 156 коня. Доста нов. Като вървене е под ускорението на 1,8Т то и можеби ще скъса Дизела ми.
Та горе долу катото ускорение 1,8Т-то е най пъргаво и по каталог- около 8,4 сек мисля беше. А Дизела 131 е 9,8 сек.
Незнам как тогава Дизела ще е по бърз макар че имал Нютони. Нютоните са за демараж при по високите предавки. Еле па Кутрото....... Малко са ми несериозни тия твърдения.
Те за какво са нацепили тия 5 клапана на цилиндър като във Формула 1, само за да изтънят стеблата и да надупчат главата ли, че и турбо......

Айде малко по Технически и сериозно с цифрите. То и аз карам Ерномелката

=========
Я да кажат тия с 1,8 Т то дали им е срязан един от кабелите на дебитомера ?
