За марковите части
- ludmil
- Мнения: 255
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
За марковите части
Ще ви разкажа един случай. Преди 3 години ходих да закупя книжки пликове в печатницата Унипак в Павликени, където се изработват кашони, опаковки, книжни торби и какво ли не.
И докато чаках да ми донесат поръчката в склада, с изумление видях огромни камари с листове картон, с напечатани готови кутийки за всяка марка авто части, която можете да се сетите - BOSCH, Monroe и т.н. Малки и големи кутии, готово за сгъване, същите, в които после авто-магазините ни продават "марковите" европейски части, на европейски цени. Изводите оставям за вас...
И докато чаках да ми донесат поръчката в склада, с изумление видях огромни камари с листове картон, с напечатани готови кутийки за всяка марка авто части, която можете да се сетите - BOSCH, Monroe и т.н. Малки и големи кутии, готово за сгъване, същите, в които после авто-магазините ни продават "марковите" европейски части, на европейски цени. Изводите оставям за вас...
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: За марковите части
Е те изводите ясни,аз съм се убедил че трябва ли да сменя нещо по колата и сменя ли го с части от тук... после само него сменям и то постоянно
Особенно лагери и тампони
Само боклуци се продават тука 



- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20260
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За марковите части
В България има доста заводи, които произвеждат компоненти за автомобили, както директно за автомобилните производители, така и за афтърмаркет брандовете.
Естествено не изключвам възможността да се продават и ментета.
Ето една съвсем скорошна снимка от български завод, който произвежда главина за Audi Q7 2016 г.
Естествено не изключвам възможността да се продават и ментета.
Ето една съвсем скорошна снимка от български завод, който произвежда главина за Audi Q7 2016 г.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: За марковите части
Е чак за Ауди не го очаквах
То за тези части който се пройзвеждат тук и аз мисля че са качествени,но не и тея който ни продават за Германси а те са Китайски 


- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: За марковите части
То да е само кашони за части...Ами опаковки за масла...И някои в нашия форум си мислят ,че карат със ориг. масла-а дано,ама надали...
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: За марковите части
И какъв е проблема Унипак да печатат по-поръчка на Бош или на който и да било друг?
Нали това им е работата да печатат опаковки! Опаковките на супер, мега, оригиналните части къде мислиш че се правят в центъра на Берлин, или на Токио?
Нали това им е работата да печатат опаковки! Опаковките на супер, мега, оригиналните части къде мислиш че се правят в центъра на Берлин, или на Токио?
- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: За марковите части
forski написа:И какъв е проблема Унипак да печатат по-поръчка на Бош или на който и да било друг?
Нали това им е работата да печатат опаковки! Опаковките на супер, мега, оригиналните части къде мислиш че се правят в центъра на Берлин, или на Токио?
++++
Освен съдържанието, и опаковките трябва да са маркови, т.е. произведени от Бош в Германия от чистокръвни арийци




В България официално около 50000 души са заети в автомобилната промишленост, ама някои хора си търсят драми. То това си е вътрешно състояние.
Последна промяна от inspektora на Чет 08 дек 2016 21:02, променено общо 2 пъти.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: За марковите части

Мислете, преди да пускате теми.
Re: За марковите части
Водния дух1 написа: си мислят ,че карат със ориг. масла-а дано,ама надали...
Еми щом куцо и сакато взе да предлага оригинални масла раЛтата е ясна!

Има и друг пример: Някои от специалните масла на немската фирма MAXXUS са си чист оригинал, като съдържание и даже тубичката е 1:1 с оригинала. Единствената разлика е в етикетите и разбира се цената.

"Удоволствието" етикетът да е на оригинала струва понякога доста скъпичко и наистина съжалявам заблудените овце, които си дават в определени случаи парите без никакъв смисъл.

- ludmil
- Мнения: 255
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: За марковите части
Ако все още имате съмнения, къде отиват опаковките, за които писах по-горе, вижте това: https://www.facebook.com/CommonRail.bg/ ... 4775544709
- Lupender
- Мнения: 770
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: За марковите части
Автомобилите отдавна не са немски, японски или италиански, те са Интернешънъл сбирщайн. Затова частите също са различно производство. Много от автомобилните концерни, не предлагат частите за оригинално вграждане от завода, а части на други производители които правят аналози. Основните възли и агрегати принципно не са на завода производител (на автомобили) а са от външен доставчик (Бош, Сименс, Федерал могул, Магнети марели и пр.). Повечето части които са взаимозаменяеми имат различна цена в зависимост от марката. В Благоевград примерно има италианска фабрика в която се правят силиконови и гумени изделия за Фиат, Опел, Фолксфаген и др., от скоро дойде и АЛС България, които шият и произвеждат седалките за ФВ.
Преди време на БМВ-то се прецака механизма на стъклото, взех нов от магазина за 140 лв и изкара 2 месеца, после се сдобих с ІІ-ра употреба от морга и още кара (вече 3-та година). Те това са оригиналните части.
Преди време на БМВ-то се прецака механизма на стъклото, взех нов от магазина за 140 лв и изкара 2 месеца, после се сдобих с ІІ-ра употреба от морга и още кара (вече 3-та година). Те това са оригиналните части.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: За марковите части
Не знам какво точно се влага в значението на думата маркови или оригинални части, при положение че повечето именити и лъскави брандове не са производители а просто опаковчици на части. А самите частите се произвеждат навсякъде по-света, дори и на дилърите им е трудно да кажат какво точно ще има в кутията на Феби или Делфи, Каво, Ниппартс, Рувил, Блупринт и т.н.
Миналия ден си купих кутия на Kavo - Made in Netherland, в която за моя голяма радост имаше ролка на NSK Japan а самата кутия може да е печатана и в Две Могили Русенско
Миналия ден си купих кутия на Kavo - Made in Netherland, в която за моя голяма радост имаше ролка на NSK Japan а самата кутия може да е печатана и в Две Могили Русенско

- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: За марковите части
Преди около 5 години когато сменях 2 обтяжни ролки на БМВ-то, купих INA и на кутията беше упоменато, че са произведени в Германия (на български), а на самите ролки имаше щампа "Slovakia"
.

Re: За марковите части
Sonny_89 написа:купих INA и на кутията беше упоменато, че са произведени в Германия (на български), а на самите ролки имаше щампа "Slovakia".
Почти всички ролки на INA, вкл. оригиналните се произвеждат в Словакия. Там е основният им завод и за наше огромно съжаление словаците са успели да привлекат тях, а нашенскити умни политици пак са пропуснали шанса при приватизацията на лагерното производство на ВМЗ Сопот ако не греша.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: За марковите части
ludmil написа:Ако все още имате съмнения, къде отиват опаковките, за които писах по-горе, вижте това: https://www.facebook.com/CommonRail.bg/ ... 4775544709
Това ясно ли ти е че е "завод" за фалшификати в Мордор, който е показателен за всичко което не е наред в мада раша... И тази "сензация" се разнася вече половин година по социалните мрежи и форумите от всеки решил да се възмути, ей така на общо основание.
Напълно естествено е производителите на авто части да си печатат амбалажа на най-изгодното за тях място в свободното търговско пространство. От тази тема научихме, че явно едно такова място е Павликени. Изумително е как повечето хора въобще не си дават представа за индустриалните производства в страната ни.
Наистина мислете малко...

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта