


Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Re: Golf 2;1986 г.;1,3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
А някакви добавки има ли които временно да спрат този процес?
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Цял голф, като твоя струва 500лв. Читав двигател - 100лв. В София се намират най-лесно.
Първо направи тест за изгорели газове в антифриза, тогава търси глава, ако изобщо ти е нужна, щото проблемът може да е другаде.
Първо направи тест за изгорели газове в антифриза, тогава търси глава, ако изобщо ти е нужна, щото проблемът може да е другаде.
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Хайде преди да купиш друга глава да кажеш като е на празен ход има ли парно ? Или понякога само? Или само в обороти има парно?
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Аз имах същия проблем с маркучите, оказа се капачката на казанчето.
Също така, на някои голф 2-ки има една клапа преди маркуча за парното да влезе в купето, която ми правише същия номер... виж при теб дали има такова нещо.
При мен след смяна на капачката и отстраняване на клапата вътре не се диша вече от жега. :)
Също така, на някои голф 2-ки има една клапа преди маркуча за парното да влезе в купето, която ми правише същия номер... виж при теб дали има такова нещо.
При мен след смяна на капачката и отстраняване на клапата вътре не се диша вече от жега. :)
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 2;1986 г.;1,3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
kapini написа:Парното обикновено спира, когато тръгна с колата .При спиране и малък престой после пак тръгва парното. Но в един момент спира. Големия радоатор си работи нормално и загрява.
kapini написа: Но въздушни тапи има отвреме навреме, защото на няколко пъти вода не циркулираше през изпарителя и той си беше студен, та трябваше да махна маркуча, за да излезе въздуха.
Най странно беше,че пролетта спряло а после цяло лято имало...но яввно не е карал на парно лятото човека.
Ако не е гарнитура,то би могло да е водната помпа.И в двата случая ще хвърля водата и ще прегрява колата.
Да,сещам се че имаше модел с термостат на самото парно,но тогава няма как да хвърля пък водата.
Можеш да провериш как е дебита на тънкия маркуч към казанчето и дали не е запушено.
За глава се ходи на газ анализатор.Може и да не трябва да я шлайфаш твоята,щом е на 0 и ако не е прегрявана,просто пробвайте с нова,по-дебела гарнитура.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Лятото имаше парно, проверявах го често, а и то се усеща - когато парното блокира колата загрява. Стрелката отива след средата и тярбва да спирам. Това винаги е свързано с неработещото парно. В момента в който парното спре, и оооп стрелката минава след средата. Тогава през изхода на парното не минава вода и изх. маркуч е студен. Но през септември си беше доста хладно - в Хърватия бях и често го пусках парното. Все сме карали с парно дори през деня. Антифриза не ми мирише на газове и остава водна помпа, както каза ktamen. Едно е ясно - образува газове, които правят проблем и пречат на термостата да се отвори, оттук и загряването. Те сигурно правят въздушна тапа в радиатора на парното. Капачката на казанчето мисля че работи, защото като загрее и вдигне налягане изпуска от там въздух. Пробвах за малко без термостат, но и тогава парното спира и колата загрява макар и много по-трудно. Тези газове можело да бъдат от проблеми с гарнитурата или с водната помпа. Но не мирише на газ в антифриза. В други ден майстор ще я види и ще каже какво е. Аз така и така исках да сменя водната помпа, ще сложим една нова.
Re: Golf 2;1986 г.;1,3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Iezekil написа:Можеш да провериш как е дебита на тънкия маркуч към казанчето и дали не е запушено.
За глава се ходи на газ анализатор.Може и да не трябва да я шлайфаш твоята,щом е на 0 и ако не е прегрявана,просто пробвайте с нова,по-дебела гарнитура.
Тънкото маркуче пуска вода на пресекулки, значи работи. Ако се наложи да се сменя гарнитура ще го имам пред вид това. Какво ще рече прегравяна, Случвало се е след като стрелката мине средата да спра след малко, но е минавала средата. Стигала е до средата след средата. Не повече. Това значи ли че е прегравяна.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
dikov71 написа:Аз имах същия проблем с маркучите, оказа се капачката на казанчето.
Също така, на някои голф 2-ки има една клапа преди маркуча за парното да влезе в купето, която ми правише същия номер... виж при теб дали има такова нещо.
При мен след смяна на капачката и отстраняване на клапата вътре не се диша вече от жега. :)
Колега, такава клапа, за която говориш не съм забелязал да има. Маркуча си влиза в купето и не се вижда клапа да има. Капачката мисля, че работи, защото съска при повишаване на налягането.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
1/1 като твоя проблем имах до преди 1 седмица, но на двигател 1.6... и се оказа точно тази клапа за която говоря... Загрее ли двигателя след средата на стрелката и започваше да духа студено. Ако искаш, да приложа снимка при мен къде стои и да потърсиш?
Стрелката след средата не означава, че двигателя прегрява. Моята загрява на дълъг път малко след средата и така с години наред без проблем, а термостата си работи и отваря.
Капачката може и да работи, но с годините от мизерии, някои от тях започват да изпускат налягането на по-голямо атмосферно налягане, заради калясване. Имах подобен проблем и смених 2-3 фалшиви капачки до като попадна на читава, щях да се хвърля в излишен разход. Проблема беше, че пукаше и маркучите чак.
Според мен отстранявай 1 по 1 проблемите, като почнеш от по-евтините неща, преди да скочиш директно на глава.
Стрелката след средата не означава, че двигателя прегрява. Моята загрява на дълъг път малко след средата и така с години наред без проблем, а термостата си работи и отваря.
Капачката може и да работи, но с годините от мизерии, някои от тях започват да изпускат налягането на по-голямо атмосферно налягане, заради калясване. Имах подобен проблем и смених 2-3 фалшиви капачки до като попадна на читава, щях да се хвърля в излишен разход. Проблема беше, че пукаше и маркучите чак.
Според мен отстранявай 1 по 1 проблемите, като почнеш от по-евтините неща, преди да скочиш директно на глава.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
dikov71 написа:1/1 като твоя проблем имах до преди 1 седмица, но на двигател 1.6... и се оказа точно тази клапа за която говоря... Загрее ли двигателя след средата на стрелката и започваше да духа студено. Ако искаш, да приложа снимка при мен къде стои и да потърсиш?
Стрелката след средата не означава, че двигателя прегрява... Моята загрява на дълъг път малко след средата и така с години наред без проблем, а термостата си работи и отваря.
Капачката може и да работи, но с годините от мизерии, някои от тях започват да изпускат налягането на по-голямо атмосферно налягане, заради калясване. Имах подобен проблем и смених 2-3 фалшиви капачки до като попадна на читава, щях да се хвърля в излишен разход. Проблема беше, че пукаше и маркучите чак.
Според мен отстранявай 1 по 1 проблемите, като почнеш от по-евтините неща, преди да скочиш директно на глава.
Колега, мерси. Ако може да сложиш снимка, ще е добре да видя къде е тази клапа при теб. ОК, ще взема една капачка, така и така днес ще купувам и водна помпа. Тя не е сменяна поне от 75 хил км, а сигурно и много повече, а е карана с вода много.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Explode12 написа:Хайде преди да купиш друга глава да кажеш като е на празен ход има ли парно ? Или понякога само? Или само в обороти има парно?
На празен ход, при запалване на колата по-често има парно, но някога няма. Тръгвам да карам, колата позагрява и парното спира.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Ще приложа снимка следобяд. Би ли споделил с кое казанче е твоя модел?
Последна промяна от dikov71 на Пет 09 дек 2016 10:54, променено общо 1 път.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
ktamen написа:Цял голф, като твоя струва 500лв. Читав двигател - 100лв. В София се намират най-лесно.
Първо направи тест за изгорели газове в антифриза, тогава търси глава, ако изобщо ти е нужна, щото проблемът може да е другаде.
Така е този голф вече е в рамките на 500 лв. В София може и да има някъде, но трябва да взема един ден да въртя телефони. Този тест за изгорели газове в антифриза с уред ли се прави или може и на мирис . Може да се окаже водната помпа, както каза и се обзаложи на бас за 30 ст.

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
dikov71 написа:Ще приложа снимка следобяд. Би ли споделил с кое казанче е твоя модел?
Казанчето е до макферсона, с размери 20см/13см приблитително.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Щом хвърля на пресекулки,мое и помпата да е.Казвам може,понеже не съм запознат с модела ти,но все пак с една тел провери маркучето за запушване.Наблегни на началото му,от където тръгва.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта