![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
В същност за повдигачите е по-добре да е по-тънко маслото. Кофти им е на лагерите. На кола на около 260 хил км сложих 0W40 синтетика - резултатът беше яко разтропване. Сменихме основни и биелни лагери, почнах да и сипвам 15W40 минерално масълце и колата заспа - карах я около 60 хил км още без да гъкне.
Иначе от добавките за масло имам опит с онова руско чудо - Универсален модификатор. Благодарение на него се наложи да сваляме повдигачите. Гадното нещо прави един тънък червеникав слой върху всичко върху което попадне и този слой беше напълно достатъчен за да блокира повдигачите. Наложи се да сменя и разпределителния вал - не зная дали има пряка връзка с блокиралите повдигачи или просто му беше дошло времето. Достатъчно скъпо ми излязоха експериментите с маслото, така че вече съм на мнение че там шега не бива - никакви добавки и никакви "спортни" идеи. Те колите си има определен ресурс и тъй като ние си ги купуваме прилично остарели, трябва да се съобразяваме с този факт.
Преди 2 седмици си купих едно Голф-че 95-та, внесено от Италия. Може да са големи мърлячи (сервизна книжка... квооо?!?!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)