
Polo 1.4 2000г АКК 60к.с - Проблем с диагностикат
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 12 мар 2011 20:12
- Автомобил: vw polo
- Двигател: akk 2000
- Местоположение: BG Plovdiv
Polo 1.4 2000г АКК 60к.с - Проблем с диагностикат
Здравейте колеги имам vw polo 1.4 2000г двигател АКК 60к.с не може да се направи диагностика карах го в няколко сервиза но без резултат кабелите са проверени казват че са вързани правилно съмнение беше в таблото взех работещо табло от колега за проба и пак без резултат в сервиза изолираха модул по модул да видят какво пречи да направи връзката за диагностика но резултат няма
ако някои се сблъсквал с такива главоболия моля да ме насочите за решаването на тази главоблъсканица благодаря предварително

- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
А да е слагана аларма?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 12 мар 2011 20:12
- Автомобил: vw polo
- Двигател: akk 2000
- Местоположение: BG Plovdiv
Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
не няма аларма
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 17 май 2014 3:30
- Автомобил: VW POLO 1.4 1998
- Двигател: apq
- Местоположение: вaрнa
Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
Имах такъв случай само че аз знаех на мойто поло че е със
Сменен компютър така и повече не се закачи
За компютъра виж дали е пипано нещо. Има и друго може и
да стане виж другите кодове на двигател
Които ще паснат на твоята кола и като се връзва за
Диганостиката ги изредете може би има
Някакъв шанс. Пиши ако има някакво развитие
Сменен компютър така и повече не се закачи
За компютъра виж дали е пипано нещо. Има и друго може и
да стане виж другите кодове на двигател
Които ще паснат на твоята кола и като се връзва за
Диганостиката ги изредете може би има
Някакъв шанс. Пиши ако има някакво развитие
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 12 мар 2011 20:12
- Автомобил: vw polo
- Двигател: akk 2000
- Местоположение: BG Plovdiv
Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
това не пробвано ще пробвам но от къде да ги изровя тези кодове
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 17 май 2014 3:30
- Автомобил: VW POLO 1.4 1998
- Двигател: apq
- Местоположение: вaрнa
Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
Твоя код е AKK като се закачи за компютъра
Те пита за кода ти избираш акк (твоя)
Във форума имаше раздел взаимно заменяем
раздел провери там за кодове които ще паснат
на твоето купе само бензинови и ги избираш
един по един. Пак да кажа има някаква
вероятност да стане!
Те пита за кода ти избираш акк (твоя)
Във форума имаше раздел взаимно заменяем
раздел провери там за кодове които ще паснат
на твоето купе само бензинови и ги избираш
един по един. Пак да кажа има някаква
вероятност да стане!
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
Махаш пепелника и вкарваш кабела и не може да установи връзка с компа, така ли се получава?
Когато го вържеш за вага има един бутон тест и по принцип, ако има грешка ти изписва каква е, вчера реших да си пусна една дигностика, да видим, какво е положението и ми изписа няколко пъти, че няма връзка, не разпознава софта или нещо подобно, отворих и затворих софтуера (ваг-ком) и след това си заработи, все пак тези кабели са дръвца.
Имам и компютър, от сеат, само трябва да ти сменят кода за имото и си готов, но едва ли е проблема в компа.
Дай кода на компютъра? Пише го на кутията, внимавай да не счупиш щипките, не го вади, само махни пластмасата под чистачките, от лявата страна, където е въздушния филтър.
Колега, bobitooo, той въобще не може да стиген до този етап, да слага нещо. При по новите версии нищо не пита, за сканиране си избираш модела и годината на производство.
Няма нужда да търси никакви кодове.
Натиска Скан и после от падащото меню си избира Поло 1997-2002 и Гоу!
Накрая делийт ДТС и тва е.
Може и от енджин да изтрие грешките, но, ако няма връзка с компа го пуска само до избиране на модулите и тва е, като натисне Енджин и дава грешка.
Само не можах да разбера, какво има общо таблото, като буксата се намира доста по надолу и не е необходимо да се разглабя таблото или поне не цялото за да се провери дали няма някой прекъснат кабел.
Защо са изолирвали "модулите", като компа взима сигнал от датчиците, а диагностичната букса, би трябвало да взима сигнал само и единствено от компа, металната кутийка под чистачките, със софтуера гледаш, какво "вижда" компа, свързваш се само с него.
Най вероятно има прекъснат кабел някъде по трасето, буксата на компа или на самата диагностична букса има прекъснат проводник, диагностичната буксата се клати леко и не е захваната много здраво, леко се движи, като вадиш и мушкаш кабела.
От кой град си колега? Ако си ми наблизо, може да наминеш да му забия кабела на тоя гурел.
Та, като му шибнеш кабела, каква грешка ти изписва ваг-ком (vcds), какво ти казва?
Друга вариант е да се свали компа и да се закачи директно, така пак става. Друга вероятна причина е буксата на компа да не дава някъде добра връзка, може да се мерят кабелите, да се види на кой пин е диагностичната букса, но си трябва човек, който да е нясно, кое, къде е свързано.
Защо ти е да му правиш диагностика колега? Тия полота са железни, на тях диагностика не им трябва.

Когато го вържеш за вага има един бутон тест и по принцип, ако има грешка ти изписва каква е, вчера реших да си пусна една дигностика, да видим, какво е положението и ми изписа няколко пъти, че няма връзка, не разпознава софта или нещо подобно, отворих и затворих софтуера (ваг-ком) и след това си заработи, все пак тези кабели са дръвца.
Имам и компютър, от сеат, само трябва да ти сменят кода за имото и си готов, но едва ли е проблема в компа.
Дай кода на компютъра? Пише го на кутията, внимавай да не счупиш щипките, не го вади, само махни пластмасата под чистачките, от лявата страна, където е въздушния филтър.
Колега, bobitooo, той въобще не може да стиген до този етап, да слага нещо. При по новите версии нищо не пита, за сканиране си избираш модела и годината на производство.
Няма нужда да търси никакви кодове.
Натиска Скан и после от падащото меню си избира Поло 1997-2002 и Гоу!
Накрая делийт ДТС и тва е.
Може и от енджин да изтрие грешките, но, ако няма връзка с компа го пуска само до избиране на модулите и тва е, като натисне Енджин и дава грешка.
Само не можах да разбера, какво има общо таблото, като буксата се намира доста по надолу и не е необходимо да се разглабя таблото или поне не цялото за да се провери дали няма някой прекъснат кабел.
Защо са изолирвали "модулите", като компа взима сигнал от датчиците, а диагностичната букса, би трябвало да взима сигнал само и единствено от компа, металната кутийка под чистачките, със софтуера гледаш, какво "вижда" компа, свързваш се само с него.
Най вероятно има прекъснат кабел някъде по трасето, буксата на компа или на самата диагностична букса има прекъснат проводник, диагностичната буксата се клати леко и не е захваната много здраво, леко се движи, като вадиш и мушкаш кабела.
От кой град си колега? Ако си ми наблизо, може да наминеш да му забия кабела на тоя гурел.

Та, като му шибнеш кабела, каква грешка ти изписва ваг-ком (vcds), какво ти казва?
Друга вариант е да се свали компа и да се закачи директно, така пак става. Друга вероятна причина е буксата на компа да не дава някъде добра връзка, може да се мерят кабелите, да се види на кой пин е диагностичната букса, но си трябва човек, който да е нясно, кое, къде е свързано.
Защо ти е да му правиш диагностика колега? Тия полота са железни, на тях диагностика не им трябва.


-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 12 мар 2011 20:12
- Автомобил: vw polo
- Двигател: akk 2000
- Местоположение: BG Plovdiv
Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
Махам пепелника и вкарвам кабела и не може да установи връзка с компа направона знам мисля да сменя компа ама не знам с какъв номер е направо ме разсипва тая кола
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 12 мар 2011 20:12
- Автомобил: vw polo
- Двигател: akk 2000
- Местоположение: BG Plovdiv
Re: Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
а при смяна на таблото мисля че имобилайзера трябва да забрани запалването а при пробата с другото табло си запали от раз
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 12 мар 2011 20:12
- Автомобил: vw polo
- Двигател: akk 2000
- Местоположение: BG Plovdiv
Re: Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
https://goo.gl/images/vAIdNV с това колегата прави диагностика колата е добре води се бензин работи като дизел 

- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
Има няколко причини за това: 1. Забранен или премахнат имобилайзер/резултат няма диагностика./ 2. Изгоряла интеграла в компютъра,която отговаря за комуникацията/не е често срещан проблем, но го има в статистиката./ 3. Има и трета възможност,запалваш автомобила поддържаш над 2000 оборота и тогава се опитваш да се свържеш с компютъра/това е проблем с някои компютри при комуникация идващи от фирмата Rosstech производител на VAG-COM и производните му./ Професионалните четци,като KTS Bosch и Autocom, ако не се свържат с него, много вероятно проблема да е точно точка 2 от изложеното по-горе.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 12 мар 2011 20:12
- Автомобил: vw polo
- Двигател: akk 2000
- Местоположение: BG Plovdiv
Re: Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
Когато изкарам транспондера от ключа колата не пали значи имобилайзера работи
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
Най-вероятно това ти е кода на компа:
Part No: 030 906 032 BD
Това е кода на моя компютър, АКК!
Знаеш ли, какво означава абревиатурата АКК? Аз Карам Кенеф.
Както ти казах, ако си забелязал, карам същата кола, със същия двигател, махни пластмасата отляво на чистачките и по средата под предното стъкло има една метална кутия, това ти е екуто, на него има един етикет, отгоре, там ти пише номера на компютъра!
Не мога да разбера, защо се занимаваш с имобилайзера, какво общо има с диагностиката, компа е Бош и е много надежден, сваля се за минути, само внимавай да не счупиш щипките, пластмасови са, но и да ги счупиш не е кой знае, какъв проблем.
Имобилайзера няма нищо общо с диагностиката, дотолкова, че да не може да се свържеш с компа, то тогава, ако бъгне имото, как ще разбреш?
Пример:
Колата не пали. Закачаш я и даваш на контакт, пускаш сканиране и ти излиза грешка, че няма сигнал от имото или прекъснал сигнал от имото, нищо не забранява диагностиката, иначе нямаше да има смисъл от нея.
Същата работа е и с датчика на коляновия вал, от който пак няма да запали и т.н.
Защо е било нужно това разглобяване, се чудя.
Точно на този модел, ако въобще има такива модели, няма нужда да форсираш на никакви обороти, може да си правиш диагностика на контакт, в движение, както ти е кеф, аз обикновено си я правя на контакт и на празен ход, по-често на контакт, да не харча излишно гориво.
Върви при някой, който се занимава с електроника да ти свали компа и да го закачи отделно, не през диагностичната букса, ако се свърже, означава, че компа ти е в ред и трябва да търсиш прекъсване във връзката от буксата до компа.
Според мен, най-вероятно проблема е в самата букса, би трябвало, като си свалял цялото табло да си обърнал внимание на окабеляването на буксата.
Почва се от най елементарните неща, към по сложните. Провери си компа, после буксата и кабелите към него, огледай пиновете!
Не е зле да пробваш с друг кабел, примерно ваг-ком, може проблема да не е в твоя телевизор.
Part No: 030 906 032 BD
Това е кода на моя компютър, АКК!
Знаеш ли, какво означава абревиатурата АКК? Аз Карам Кенеф.

Както ти казах, ако си забелязал, карам същата кола, със същия двигател, махни пластмасата отляво на чистачките и по средата под предното стъкло има една метална кутия, това ти е екуто, на него има един етикет, отгоре, там ти пише номера на компютъра!
Не мога да разбера, защо се занимаваш с имобилайзера, какво общо има с диагностиката, компа е Бош и е много надежден, сваля се за минути, само внимавай да не счупиш щипките, пластмасови са, но и да ги счупиш не е кой знае, какъв проблем.
Имобилайзера няма нищо общо с диагностиката, дотолкова, че да не може да се свържеш с компа, то тогава, ако бъгне имото, как ще разбреш?
Пример:
Колата не пали. Закачаш я и даваш на контакт, пускаш сканиране и ти излиза грешка, че няма сигнал от имото или прекъснал сигнал от имото, нищо не забранява диагностиката, иначе нямаше да има смисъл от нея.

Същата работа е и с датчика на коляновия вал, от който пак няма да запали и т.н.
Защо е било нужно това разглобяване, се чудя.

Точно на този модел, ако въобще има такива модели, няма нужда да форсираш на никакви обороти, може да си правиш диагностика на контакт, в движение, както ти е кеф, аз обикновено си я правя на контакт и на празен ход, по-често на контакт, да не харча излишно гориво.
Върви при някой, който се занимава с електроника да ти свали компа и да го закачи отделно, не през диагностичната букса, ако се свърже, означава, че компа ти е в ред и трябва да търсиш прекъсване във връзката от буксата до компа.
Според мен, най-вероятно проблема е в самата букса, би трябвало, като си свалял цялото табло да си обърнал внимание на окабеляването на буксата.
Почва се от най елементарните неща, към по сложните. Провери си компа, после буксата и кабелите към него, огледай пиновете!
Не е зле да пробваш с друг кабел, примерно ваг-ком, може проблема да не е в твоя телевизор.

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 12 мар 2011 20:12
- Автомобил: vw polo
- Двигател: akk 2000
- Местоположение: BG Plovdiv
Re: Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
Кабелите проверени и букса насочвам вниманието на компа
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.4 - проблем с диагностиката
С колко тръбички ти е дросела? Свалял ли си кутията на филтъра? Ако си с една тръбичка, щото има и такива АКК, имам работещ компютър, пробвал съм го и се свързвам с него без проблеми, от сеат е. Ако си с две тръбички, както съм аз, пак работи, но се форсира при всяко палене, така, че не ти го препоръчвам. Някои сеати имат едно към едно същите двигатели, като нашите, включително и дроселите, техните компютри стават.
Компа се маха много лесно, отстрани се дърпат едни пластмаси, като скоби и буксите сами излизат.
Компа се маха много лесно, отстрани се дърпат едни пластмаси, като скоби и буксите сами излизат.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mitakanet и 60 госта