Счупена кабелна обувка на фара?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Счупена кабелна обувка на фара?
Кабелната обувка която се включва към крушката на късите ми се беше счупила пластмасата.Ових я с изолирбанд/това беше преди 2-3 месеца/.От тогава сложих релета и миналата седмица смених местата на крушките/демек я почовърках още/.Днес като тръгнах да се прибирам към София забелязах ,че късите ми премигват от време на време.Първо помислих че е отишла крушката ,но като отворих видях и размърдах обувката светна.Забелязах,че под нея и кабела е нагорял.Чудя се дали проблема може да е от самата крушка?Ако не е от нея какво да правя с кабелната обувка-да търся оригинална с пласмаса и от къде?,или да слагам каквато и да е.Да запоявам ли като сложа новата ,или само да овия кабелчето около нея?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
И аз имах нагоряла изолация по кабела,впоследствие се скъса.Помъчих се да отворя оригиналната обувка и да сложа кабела наново - не се получи.Накрая и пластмасата счупих
.
Отидох до един магазин за части и си взех една обувка за 0,20лв и си сложих кабела както си трябва,не видях смисъл да запоявам.Естествено не е като толкова качествена като оригинала,но върши работа.

Отидох до един магазин за части и си взех една обувка за 0,20лв и си сложих кабела както си трябва,не видях смисъл да запоявам.Естествено не е като толкова качествена като оригинала,но върши работа.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Реленцето е в купето.Отделно кабелчето първо стига в общия куплунг на фара,след това от там върви вътре в самия фар.Като сметнеш ,че са двусекционни преправката на всички кабели е бая работа ,а и съмнителна като качество
Ваското каза че 1.5 квадрата кабел си е съвсем нормален за фара та дори и на 100В да го пусна,а от лош контакт със съответстващ нагар/както е моя случей/няма как да те спаси по-дебел кабел.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Принципно, както винаги, vaskoto е прав, че 1.5 кв. ще е достатъчен. Просто аз на Г2-то се бях презапасил. Но аз доколкото разбрах, нагара е м/у кабелната обувка и самия кабел, а не м/у обувката и цокъла на крушката... Или не съм разбрал правилно?
Както и да е!
Щом смяната е сложна и се налага удължаване, аз лично бих предпочел снадката да е с малка пластмасова клемичка. Същите са като бакелитовите, но са бели и материала е полиетилен. Мисля, че ако е със засукване на кабелите след време се окислява и не контактува добре, но все пак, не мога да се закълна.
Изолирбанта отгоре пак ще си трябва за да се защити малко или много от влагата.
Както и да е!
Щом смяната е сложна и се налага удължаване, аз лично бих предпочел снадката да е с малка пластмасова клемичка. Същите са като бакелитовите, но са бели и материала е полиетилен. Мисля, че ако е със засукване на кабелите след време се окислява и не контактува добре, но все пак, не мога да се закълна.
Изолирбанта отгоре пак ще си трябва за да се защити малко или много от влагата.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми нагара е на кабела където влиза в обувката,а на самата обувка също е много вероятно да има щото както писах беше на полуразпад и я закрепих с изолирбанд.Чудя се дали пък крушката не прави номера от местенето на обувката по щифта
Лошото е че неска като се прибера пак ще е тъмно и няма да видя хубаво.Я ми разясни за тия клемички/или ако може снимка/,щото хич не ги разберам пък искам да го направя свястно.Щото голям клеморед си мисля ,че не е за там.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
За съжаление нямам апарат наблизо, за да го щракна, но като цяло тези клеми също се водят устър (или лустър) клеми , не знам как е правилното, както и черните, бакелитените. Вече са си достатъчно разпостранни и би трябвало да ги има в повечето магазини за подобен вид стока. На вид са бели, от полиетилен са, както писах и ... абе някак си по-надеждни ми се струват от бакелитовите.
Ако си намериш от мъничките, до 1.5 мм. мисля, че най-добре ше стане, а и в снопа на кабелите, и в кутията зад рефлектора ще се събере без грижи.(мънички са) Пръчката от 12 бройки не би трябвало да струва повече от 1-1.20 лв.
Щом веднъж обувката е нагоряла, по-добре не с играй да я търкаш, чистиш и т.н. Виждал съм в магазина за авточасти в Карлово, дето е срещу шосето от П-в като идваш, да се продават подходящите кабелни обувки. Имай предвид, че има различни големини на обвките. Аз работя обикновенно с обувки широки 7.5 мм. За фаровете са по-широки (мисля около 9 мм. но не съм сигурен) Като ги сравниш, разликата е видима, но вероятно продавача ще е в час какво да даде.
Ако си намериш от мъничките, до 1.5 мм. мисля, че най-добре ше стане, а и в снопа на кабелите, и в кутията зад рефлектора ще се събере без грижи.(мънички са) Пръчката от 12 бройки не би трябвало да струва повече от 1-1.20 лв.
Щом веднъж обувката е нагоряла, по-добре не с играй да я търкаш, чистиш и т.н. Виждал съм в магазина за авточасти в Карлово, дето е срещу шосето от П-в като идваш, да се продават подходящите кабелни обувки. Имай предвид, че има различни големини на обвките. Аз работя обикновенно с обувки широки 7.5 мм. За фаровете са по-широки (мисля около 9 мм. но не съм сигурен) Като ги сравниш, разликата е видима, но вероятно продавача ще е в час какво да даде.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив

От както почнах да пиша, все си мислех дали да не пална дзверо и да отскоча до Карлово...

За да не се мъчиш в тъмницата, защо не се обадиш на Ваското? И да е зает той, ще можеш лесно да си го направиш сам, ама поне ще има вещо ръководство над теб

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми щото съм в Сф,а патуване до красна поляна в 6 след работа ,е все едно че да дойда до Плд да пием по ено кафе ,да идем да земем части в Карловския магазин и да идем да го оправим в твоя гараж в Пловдив
Пък и за ено кабелче такива геройства
иначе не е лоша идея да го питам на ЛС как е най-добре да се направи.


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Та така ремонта протече по тъмно ама не особенно успешно
.Клемите са устер и се оказа,че съм ги ползвал като съм си сглобявал луминисцентна лампа ама не знаех че има и малки
Взех и кабелна обувка с пласмаса понея и за директно стискане с клещи/не ми изглежда супер надеждно
/.Лошот е че оригиналната обувка превива кабелчето на 90 градуса а не можах да намеря такава.Сега новата стърчи назад+не особенната и стабилност и прегъване в пласмасата на фара не ме кефи как стана.Ще разровя в карлово в мазето за обувки на 90 градуса или поне за такива който са със запоен кабел към тях.





Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта