голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Strosner
Мнения: 295
Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
Автомобил: VW - Audi - Skoda
Двигател: 2001г
Местоположение: Карлово

Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Мнениеот Strosner » Пон 17 окт 2016 9:05


muns61 написа:На чугунените блокове се прави накатка - уплътняване чрез натиск.
На Лада-Жигули 76 мм ремонтните размери са през 0,2 мм:
Първи - 0,2
Втори - 0,4
Трети - 0,6
Четвърти - 0,8
Първи ремонт обикновено се прескачаше и се стържеше направо на втори.
На 79 мм размерите бяха 0,4 - 0,8 - 1 мм. Този трети ремонт беше нормален за някои Фиат-и.

Та ръб милиметър е доста преувеличено.


Аз знам, че бяха до трети основен ремонт, след това /не съм много сигурен/, се прибягваше до разстъргване, и набиване на ризи. А самите наименования на ремонтите /първи, втори, трети/, са условни, касае се всъщност за допуска, на който се шлайфат цилиндрите, за съответният ремонтен комплект. Доста често се "прескачаха" първия, че дори и втория "ремонт", и все още има лади, 40 годишни, да вървят :mhihi




pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Пон 17 окт 2016 17:31


Десетите се прибавят към диаметъра, а допускът за изработка е върху тез десети приемаме условно около 2 , 3 стотни плюс от размера.


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Мнениеот golf_td » Нед 11 дек 2016 12:58


да актуализирам малко темата - значи голфа , за който говорихме тук взе, че издаде багажа от раз... този ремонт , който мислих да правя в близко бъдеще се наложи да стане спешен. Намерих един майстор тук , който все пак се зае с нелеката задача, майстор от който имам добри впечатления. Какво се случи - както си карах изведнъж звука на двигателя се промени драстично , започна да пърпори така все едно карам запорожец, но все пак вървеше добре все още , върнах се обратно към Поморие , за да не стане още по-голяма бела и директно отидох при въпросния майстор, той като го чу си помисли , че има нужда от центровка и ще стане лесно. Но се оказа , че центровката е добре , после проверихме и турбината - и тя се оказа добре (нямаеш луфт , но имаше масло в маркучите) , проверихме и ангренажния ремък , за да не се окаже някой зъб - но и той беше добре . Оказа се че трябва да се отваря двигателя , но вече цяла седмица се борим с ръждата , единия болт се скъса - това не е проблем ще се намери от морга друг , но не съм и предполагал , че толкова ще е спекло всичко - с накисване с препарати против ръжда , с нагряване и какво ли още не - едва сега вече има някакво раздвижване (цяла седмица) , очаквам до няколко дни да ми звънне и да ми каже дали става нещо от този двигател , има съмнения за стопено бутало, ще се види какво е , но бая зор... Колата все пак я карах малко в такова тракащо състояние и може и да съм я довършил.. нямам идея , просто до нас и после до сервиза , но само на първа и втора и аварийни - цялата вибрираше и тресеше и едвам се влачеше ...маслото на щеката беше на самия минимум, даже и милиметри под него...та ако наистина се окаже зле работата вече се замислям за нов голф мк2 с цел използване на двигател , а останалото - за части или просто само един двигател като моя или пък чист дизел без турбина , че по-малко проблеми да имам.. чудя се и аз. Други познати пък като чуха този шум - казаха , че може и дюза да е проблема, други казаха клапани , мнения доста. Шума беше равномерен , но много пърпорещ , все едно работи двигател от някоя лодка в морето , не знам как да го оприлича.. Колата работи всъщност на 3 цилиндъра вместо на 4 доколкото ми обясниха.


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Мнениеот golf_td » Съб 17 дек 2016 16:58


Проблемът е решен. Трудно беше отварянето на главата , имаше един болт , който забави доста работата, доста ръжда имаше по него и след нагряване и пръскане с препарати за разяждане на ръжда пак нямаше резултат , след няколко дни неуспешни опити да се свали по нормален начин се прибегна до пробиване с бургия. Всичко това се правеше , за да се спаси главата, понеже нямаше как да се знае какво е състоянието и. Но уви , нямаше нужда от толкова пазене, тъй като моята не ставаше. Имало е някакъв бренер (каквото и да означава това) , който е направил проблема. Какво се направи в крайна сметка - глава и едно бутало втора ръка (280 лв), свалени от работещ двигател , главата мина на шлайф все пак (80 лв). И вече останалите неща нови сегменти ,биелни лагери, семеринг на колянов вал , гумички на клапани , гарнитура капак и всякакви там неща каквото е необходимо - всичко излезе 900 лв. (като труда беше 250 лв) Маслото в момента е сменено с по-евтино , защото след 1000 км пробег ще има пак смяна вече с по-качествено масло. А и в момента дори имам резервни части - подгряващите свещи и дюзите останаха от моя двигател, а от донора ми остана разпределителен вал и капака на двигателя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта