Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - решено
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
На мен най-много ми помогна това: http://www.youtube.com/watch?v=gaOGBPKD2oI , и след това напътствията и информацията за реглажа на колегата niksi, наложи ми се да сваля и EGR преди свалянето на капака, щото не можах да си развия един от болтовете, но пък поне го почистих и раздвижих щото беше запекъл, динамометричен ключ си купих от olx.bg, а за реглажа на дюзите не съм вдигал колата на трупчета и на 6 скорост, а освободих от скорост и с не си спомням точно с кой номер камък на гедорето почнах да въртя разпределителния вал по посока на часовниковата стрелка и така на око след едно две превъртания му хващаш чалъма. Трябва ти и кабелче за връзка с компа на колата, за да видиш преди да си затворил капака, дали си регулирал добре дюзите. Направих си след това и реглаж на ъгъла на предварение на впръскването. От близо 1 година проблема го няма, само на топло малко повече върти 3-4 превъртания преди да запали, което много ме дразни, но така и не можах да се преборя с този ефект, за сметка на това от както паднаха температурите сутрин пали на 1/4 оборот. ако някой знае отстраняването на трудното палене на топло да помага. Това е в общи линии.
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Трябва ти и кабелче за връзка с компа на колата, за да видиш преди да си затворил капака, дали си регулирал добре дюзите. Направих си след това и реглаж на ъгъла на предварение на впръскването.
Колега би ли ми обяснил малко по подробно.Благодаря.
Колега би ли ми обяснил малко по подробно.Благодаря.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Братлета, тази вечер запалих при температура 1,5 градуса, колата няма никакво претрисане на празен ход, само характерното изпушване, но беше студено и пушека е смесен с пара и не мога да сравня повече или по-малко пуши от-преди, но поне реших проблема с претрисането, преди това, след запалването на двигателя направо цялата кола започваше да тресе и тръгването беше меко казано невъзможно, правил съм опит да потегля, но колата започва да придърпва и винаги я изчаквах 5-6 минути и тогава потеглях...
Моят съвет е да си прегледате маркучите от филтъра до тандем помпата, на мен маркуча който е за обратната нафта се въртеше около щуцера, имам съмнения че помпата не работи както трябва, но не знам как да я провера...
Моят съвет е да си прегледате маркучите от филтъра до тандем помпата, на мен маркуча който е за обратната нафта се въртеше около щуцера, имам съмнения че помпата не работи както трябва, но не знам как да я провера...
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
pavel1828 написа:Трябва ти и кабелче за връзка с компа на колата, за да видиш преди да си затворил капака, дали си регулирал добре дюзите. Направих си след това и реглаж на ъгъла на предварение на впръскването.
Колега би ли ми обяснил малко по подробно.Благодаря.
Ами купуваш един кабел за връзка с компютъра на колата : http://www.programatoribg.com/vag.htm
Инсталираш програмата от диска и мисля, че на 13 канал бяха дюзите гледаш им порциите, а ьгъла на предварение мисля че беше на 4 канал него го направих 0.0 до -1.0 не можах по-точно да се справя и това е.
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Ама аз не съм специалист по колите и не мога много хубаво да обяснявам, за което се извинявам на всички в форума.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - решено
Пичове решил съм скоро да сменям оплътненията на дюзите и да ги регулирам наново, само имам въпросче, на 1.9 ARL на 180° или 225° се прави реглажа на дюзите?
Реглажните болтчета има ли ги в ремонтния комплект и колко излиза цената за едната дюза?
Реглажните болтчета има ли ги в ремонтния комплект и колко излиза цената за едната дюза?
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - решено
Гумичките и реглажните болтове са отделно а цената според зависи. Малко над 200лв от дилър на VW , и между 90-140лв според отстъпките от други търговци. За реглажа.... по спецификация е 180 градуса, аз обаче винаги съм ги правил на 225. Така знам и така го правя, досега винаги проблеми не е имало.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - решено
То и на 250° да ги направиш пак няма да има проблем, въпроса е колко ги дават по книга щото ръководството по напред в темата е за 2.0 ТДИ.
На 180 мисля че ще е по-добре щото с времето като се износват реглажните болтове и бобчетата се увеличава хлабината и ако има износване 1мм може и с над 250° да са изостанали и реално пак няма проблем
На 180 мисля че ще е по-добре щото с времето като се износват реглажните болтове и бобчетата се увеличава хлабината и ако има износване 1мм може и с над 250° да са изостанали и реално пак няма проблем

Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - решено
valiosport написа:На 180 мисля че ще е по-добре щото с времето като се износват реглажните болтове и бобчетата се увеличава хлабината и ако има износване 1мм може и с над 250° да са изостанали и реално пак няма проблем
Разсъждението ти е погрешно .
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - решено
Е как ще е погрешно, с времето като се износва бобчето върху дюзата се увеличава хлабината т.е. все едно си разхлабил повечко реглажа и дюзата не се натиска докрая. Говорим в случай както е при мойте дюзи и нищо не е сменяно откакто е станала на кола
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - решено
Имал съм случаи и на 90 градуса да са били оставяни от "майстори" ей така от любопитство съм ги проверявал и си работеше добре колата, но това не значи, че трябва да се оставят на толкова.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - решено
Пичаги днес по обед запалих на +4° и някак не ми хареса как запали, имаше едно претрисане първите 2-3 секунди и почна да пуши синьо през комина. Оставих я да работи 3-4 минути на място но си димеше постоянно, тръгнах полекичка и в огледалото се виждаха пушилки и след 100 метра пушилките изчезнаха....
Възможно ли е да е изгоряла свещ защото преди 2 години ги смених всичките или е от О-пръстени на дюзи?
Възможно ли е да е изгоряла свещ защото преди 2 години ги смених всичките или е от О-пръстени на дюзи?
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - решено
Ето това е подобен на моя проблем, остава да видим как ще запалиш на - 4 и колко пушилка ще има?
Само за протокола моите свещи са сменени и без резултат...
Само за протокола моите свещи са сменени и без резултат...

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - решено
Вчера на -2 нямаше пушек и запали перфектно
Имам клип и на -9 пали супер въпреки че стартера спря за част от секундата

https://youtu.be/jB11u3IUZBY. Това е от миналата година, след една седмица престой на студа, въпреки мудното въртене запали без проблем и само пара изкарва от кюнеца.
Ще я пробвам тези дни пак но мисля че няма да се оправи.
Но пък ако проблема е в пръстените ще влиза нафта в маслото а аз нямам този проблем.... Притеснява ме че 3-та и 4-та дюза са далеч от нулата, 3-та е -1.18мг/стр а 4-та +0.78мг/стр


Имам клип и на -9 пали супер въпреки че стартера спря за част от секундата


https://youtu.be/jB11u3IUZBY. Това е от миналата година, след една седмица престой на студа, въпреки мудното въртене запали без проблем и само пара изкарва от кюнеца.
Ще я пробвам тези дни пак но мисля че няма да се оправи.
Но пък ако проблема е в пръстените ще влиза нафта в маслото а аз нямам този проблем.... Притеснява ме че 3-та и 4-та дюза са далеч от нулата, 3-та е -1.18мг/стр а 4-та +0.78мг/стр
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта