Здравейте колеги,
След смяна на горивния филтър светна грешка Р2294 и понякога Р2293 за горивната система. Майсторите тук казват, че помпата за високо налягане е за смяна. Искат една камара пари само за да я проверят. Смених си сам Cam Follower-a, с надеждата да се оправи ама не стана. Има следи от износване, но е далеч от нараняване на помпата или вала. Интересното е, че като след като изтрия грешката при изключен двигател, пак се появавя без да паля колата. Да няма проблем някъде по жиците? Вие какво смятате?
Благодаря за отделеното време!
Golf MK5 2005 1.6FSI BLF - Проблем с горивната помпа - РЕШЕН
- PesoglaveC
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 20 фев 2016 15:09
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BLF 2005
- Местоположение: Берлин, Германия
Golf MK5 2005 1.6FSI BLF - Проблем с горивната помпа - РЕШЕН
Последна промяна от PesoglaveC на Сря 01 фев 2017 12:53, променено общо 1 път.
- PesoglaveC
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 20 фев 2016 15:09
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BLF 2005
- Местоположение: Берлин, Германия
Re: Golf MK5 2005 1.6FSI BLF - Проблем с горивната помпа
Fuel Pressure Regulator Valve (N276 или N290) провери този kлапан или оkабеляването до него.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Golf MK5 2005 1.6FSI BLF - Проблем с горивната помпа
Хлабава връзка с клапана или незакачена/откачена букса.
P2294 OBD-II Trouble Code: Fuel Pressure Regulator 2 Control Circuit/Open:
Инфо
P2294 OBD-II Trouble Code: Fuel Pressure Regulator 2 Control Circuit/Open:

- PesoglaveC
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 20 фев 2016 15:09
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BLF 2005
- Местоположение: Берлин, Германия
Re: Golf MK5 2005 1.6FSI BLF - Проблем с горивната помпа
Благодаря много колеги,
погледнах кабелите до буксата на помпата, до там всичко изглежда визуално добре.
Възможно ли е след смяната на филтъра да не пуска правилното налягане задната към предната помпа и ще го засече ли при изгасен двигател?
погледнах кабелите до буксата на помпата, до там всичко изглежда визуално добре.
Възможно ли е след смяната на филтъра да не пуска правилното налягане задната към предната помпа и ще го засече ли при изгасен двигател?
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 21 яну 2015 19:16
- Автомобил: Golf MK 5 FSI 1.6 BLP 115 K.S
- Двигател: BLP020105
Re: Golf MK5 2005 1.6FSI BLF - Проблем с горивната помпа
Ако се е получило след смяната на горивния филтър пробвай да сложиш старата и така да пробваш, понеже ако си взел грешен филтър при тях също е от значение налягането
- PesoglaveC
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 20 фев 2016 15:09
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BLF 2005
- Местоположение: Берлин, Германия
Re: Golf MK5 2005 1.6FSI BLF - Проблем с горивната помпа
Ами аз точно в това се съмнявам. Не е при мен стария филтър, сменях го в сервиз, но така или иначе той беше запушен. Там където ги сменям обаче хората поръчват части само по талон, и ме съмнява да са сложили грешния. Идва и време за смяна на масло, филтри и тн. , така че ще го поръчам оригинален този път от ФВ да видим може и да се оправи проблема. Въпроса ми е как може да засича налягането при изгасен двигател?
- PesoglaveC
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 20 фев 2016 15:09
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BLF 2005
- Местоположение: Берлин, Германия
Re: Golf MK5 2005 1.6FSI BLF - Проблем с горивната помпа
Така колеги,
Въпросният датчик на помпата само него не успях да намеря.
Купих нова горивна помпа, изтрих грешката и колата е като нова.
Благодаря за мненията ви!
Въпросният датчик на помпата само него не успях да намеря.
Купих нова горивна помпа, изтрих грешката и колата е като нова.
Благодаря за мненията ви!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта