Карам Пасат Б5,5 от първите -2000 г. с 1,9 ТДИ AHU двигател.Купих го чипнат.Закачих го на WAG-COM и тогава разбрах,че чипа го е слагал Brezel. Не знам колко е надут и как точно е настроен,но съм доволен от вървенето.Няма голяма база за сравнение.Едно Толедо само с AHU съм карал.Струва ми се ,че моя Пасат е малко по пъргав за толкова тежка кола.Но и много малко изпушва черно отзад(без катализатор съм) и за това си мисля,че не е назобана много.Това е добре според мен.Не ми се сменя турбина.То се свиква с ускорението и нали се сещате искате ти се още мощност,но за 90 коня е много добре.
Чудя се с дюзи от 110 как ще е положението и ще трябва ли после друг чип с настройки?
1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
На стокови дюзи с 1,25 холд към 120-130к.с
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
Ok ,ама след това стария чип няма да ми върши работа,нали?Това питам ще трябва ли нов софтуер заради по-големите дюзи?Все пак настоящия чип е записан според наличните дюзи или нямат отношение?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
Казваш на мапера какво мислиш да правиш и той пише софта. Слагаш цокли и като искаш стоково си слагаш старите чипове. Един път запояваш цокли в някои гсм сервиз.и си готов. Просто и лесно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта