Здравейте,
Прерових целия форум за да намеря подобен на моя проблем, т.е. те даже са два, но не успях. По принцип е въможно и да са свързани за това ще ги напиша заедно.
Преди време имах проблем с оборотите на празен ход докато загрее колата. Естествено както се сещате се оказа моторчето за празния ход, както и свещите, е та смених ги. Тогава ми замериха и ламбда сондата, казаха че е ОК. И наистина вече не ми падаха оборотите и си пали перфектно даже и при студовете които бяха преди време, но след около 2 седмици ми се появи друг проблем и още го имам де, като загрее колата, започват постепенно да ми падат оборотите и падат до около 50-100 - точно на границата на загасването. Не ми гасне де, поне много рядко се случва да угасне, но все пак не ми се струва и нормално.
До колкото видях в другите теми нормално би трябвало да ги държи към 650-800 или се лъжа нещо. Признавам си че още я гелдам колата като полезно изкопаемо и не и разбирам много много, но и за това влезнах в този форум, защото предния път намерих решение на проблема си тук и ми се струва че тук влизат наистина сериозни и разбиращи хора (не само аматиори като мен)
Другия проблем за които споменах ми се получи като си пътувах последния път до вкъщи - за него да речем че знам решението, но все пак ще го напиша защото може и да са свързани нещата. Та след като сам карал известно време с по-висока скорост - т.е. на магистралата и в един момент реших да отбия на една бензисостанция да си почина все пак малко и в момента в които изключих от скорост и ми паднаха оборотите и ми светна лампичката за маслото. След като изключих и пак запалих колата изгасна. Преди да тръгна след като я оставих да си почине около 30-40 минути докато хапна, проверих нивото на маслото (което бях направил и преди да запаля сутринта) и си беше екстра. Но това както казах мисля че разбрах от какво е - до колкото разбрах от дядо ми, просто трябва да сипя уплътнител или нещо подобно му беше името в маслото, но още не съм го направил де, мисля да изчакам още 1000 километра и направо да сменя маслото и тогава да сипя и от него.
Та какво мислите за този проблем от какво мислите се получава и как да се реши
Оборотите на GOLF 3
с 3gti съм и съединителя ми отделя много горе още от както го вэех,всеки викаше че е эа смяна но вече карам 3години и нямам никакви проблеми.При по рязко тръгване без да подам газ ми падат оборотите до 100,но не гасне.Предполагам,че е от това.А за втория проблем в началото като смених маслото и сипах добавка за прочистване на дюзите ми светеше лампата на маслото в завоите.Сдухани гумички на клапаните,доста масло ми гореше,масло пак си имах на пръчката.
Ами уви не е от това - в твоя случай е нормално да ти паднат оборотите, тъй като просто не подаваш гас а натоварваш и то доста колата. На мен ми падат оборотите когато съм спрял на място и прмерно чакам в някое задръстване, колата не е на скорост и двигателя си работи на празен ход. И при това се случва само когато колата е загряла. Някой да има някаква идея?
- the_fan
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
Аз имам същия проблем
та ти намерили решение на проблема се. Моята кола е Голф 4 1.4i 16V AKQ мотор. Колата има мощност и върви много добре ама като загрее и на ниски обороти някой път гасне друг път играят въобще нестабилна работа. Ламбдата я сменях преди 2години катализатора е 6 точки, гледах маркучетата около вакумния регулатор наред са и просто немога да схвана каде е проблема. Сложил съм нови кабели Беру и свещи NKG преди 1 месец защото си мислех че е от там ама не. Не съм в БГ и няма наблизо добри маистори и затова се опитвам сам да намеря проблема. Единствените маистори са Оригиналните сервизи на VW ама там триабва да се запишеш 1 месец напред и да си оставиш колата за 1 седмица а на мен ми трябва постоянно. Та ще съм благодарен ако някой ме насочи. Къде се намира този стъпков мотор и как може да се тества?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта