Golf 5 TDI 1.9 Моля за помощ или съвет !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valdo222
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: русе

Golf 5 TDI 1.9 Моля за помощ или съвет !

Мнениеот valdo222 » Съб 24 дек 2016 12:25


Здравейте колеги! Казвам се Владимир(Владо) и имам проблем с история от близо 1 година .
Ще започна от началото на проблемите ми преди година.
Колата загуби мощност и спря да върви , накрая загасна и не палеше. Аз съм от Русе и го закарах в един сервиз на Шкода. Хората от сервиза мислели , че проблема е някъде в горивната система и започнали да разглобяват от резервоара до дюзите . Накрая разбрали че турбината се скапала (натрушена лопатка)(Преди 2 години ми направиха ремап на софтуера и тези викат че се запушил катализатора). Сменихме турбината , горивния филтър, масло , ангренаш + ролки и обърнете внимание регулиране на дюзи . След този ремонт колата се оправи но се появи нов проблем когато колата е стояла 1 ден без да се пали , започва да върти да върти около 5 пъти може и повече като на сухо(това се случва лято-есен 20+градуса). Съответно се връща в сервиза и колата стои 2 дена при тях няма проблем но сложиха възвратен клапан преди горивния филтър , обясниха ми, че горивото се връщало. Казаха ми също, че ако не било от това те не знаели от какво може да е . Колата пак не палеше и аз реших че няма да се върна там където ме уверяват, че не знаят какво правят. Отидох в сервиз Анкар под моста (голяма грешка) там ме въртяха 1 -2 месеца , като се мина през кабела за свещите който така и не смениха. После ми каза, че защото са ми бутали дюзите е трябвало да ми сменят и уплътненията на дюзите . След което чакане, чакане и пак същото колата не пали . Вече бях в безизходица купих си нов акумулатор не знам защо. Открих че когато резервоара е над половината колата пали и реших да не ходя на сервиз . Но в времето разбрах че като налея до горе той капи . махнах седалката и видях че не са го затворили , затворих го! Колата с времето започна да пуши и да тресе когато горивото е над повината, когато е под половината не пали . Така вече стана пролет и ме увериха че в Бяла има много добър майстор . Оставих му колата той каза това е от дюзи и уплътнения , аз му викам не бе брат те ги смениха.
Майстора ми звъни и вика къде и кой ти е правил колата , някои в Кербала ли ? Човека каза дюзите едната пренатегнат , другата лопа .
Уплътнения липсват вместо тях има силикон !!!! Кабелите за дюзите са в безобразно състояние (жалко че не направих снимки). Мина ми дюзите през вана с ултразвук . Колата се оправи но забелязах че когато запали или дам много газ пуши , пича вика че било от ремапа на софтуера. Сега в 24.12.2016 пак започна сагата, когато резервоара е под половината колата не пали , когато е над половина сега прави друго като я запаля студена нямам грижи но като е леко топла и запаля започва сякаш да чука. Абе все едно съм останал без един цилиндър, колкото повече газ дам по учестено се чува това чукане . Като покарам 2-3 мин колата се оправя .
Съжалявам ако имам проблеми с пунктуацията на места .
Ще съм ви много благодарни да ми дадете съвет защото ми писна от некомпетентност и експерименти с колата ми .
:love.vwclub




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Golf 5 TDI 1.9 Моля за помощ или съвет !

Мнениеот Водния дух1 » Съб 24 дек 2016 12:58


Градски,обади се на ifidik във Варна Човека е мн. запознат с ТДИ .Аз имах проблемче и ходих чак там .За съжаление ние нямаме тук добри диагностици-всико се прави по метода ''проба-грешка''.Туй да сменим,онова да бутнем и все пари,пари и накрая пак нищо...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта