Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
- vlado_tonev
 - Мнения: 5497
 - Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
 - Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
 - Двигател: ALH 2000
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
По-лесния вариант е да отвиеш тръбичката.При мен(ALH) е малко кофти развиването на ауспуха без канал или подемник.Тръбата я махаш изцяло,за да можеш с маркуча да стигнеш до охлюва.Пръскаш и когато пяната се покаже,значи си я напълнил .
			
									
									- 
				helikamov
 - Мнения: 287
 - Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
 - Автомобил: TOYOTA AVENSIS
 - Двигател: 2WW 2017
 - Местоположение: Велико Търново
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Вчера си играх 2 часа и направих процедурата. Лостчето на геометрията, сега се движи много лесно и с целия си ход. Днес ми предстоят едни 600 км и ще карам пенсионерски да видя резултата и ще докладвам.
			
									
										
						- lubo007
 - Мнения: 1231
 - Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
 - Автомобил: GOLF 5 TDI
 - Двигател: BKC
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
изненадахте ме честно казано
			
									
										
						- 
				xxx_man
 - Мнения: 538
 - Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
 - Автомобил: GOLF IV
 - Двигател: AHF
 - Местоположение: Варна
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Аз свалих цлялата метална тръба на ЕГР а защото само от едната страна не излиза много е твърда и не мърда! Болтовете предварително ги напръсках за да няма ядове с развиването! Цялата процедура отне 30 мин. Спрея се пръска от към входа за турбото! Аз лично изчаках 10 -15 мин след това лоста на геометрията се раздвижва на ръка! Моя от тотално запекал след спрея се движеше като нов! Мисля тази процедура да я правя често! С смяната на маслото и филтрите всичко ми отне час час и половина! Успех на всочки! Най важното е да не скъсате болтовете на тръбата на ЕГР а!
			
									
										
						- vlado_tonev
 - Мнения: 5497
 - Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
 - Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
 - Двигател: ALH 2000
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
xxx_man написа:Мисля тази процедура да я правя често!
Радвам се че резултата е налице и при Вас.Най-важното е че не струва пари и не е трудоемко.При интерес може да прегледаш и това клипче http://www.youtube.com/watch?v=Ugn8TI0TMio Смея да твърдя,че и там ефекта е налице.Един вид това е паропочистване

- fermer 10
 - Мнения: 83
 - Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
 - Автомобил:
 - Двигател: AFN ABU
 - Местоположение: РАЗГРАД
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Хора не правете така както  е в клипа ,верно има доста отзиви за положително влияние на въпросната процедура ,но пича в клипа  май е абсолютен   ноб  .Пръскането задължително трябва да  е под формата на мъгла а не като в клипа на струйки  иначе поемате твърде глупав риск да прецакате двигателя  ,1 процедура се прави с макс 300 мл вода .
			
									
										
						- radotom
 - Модератор

 - Мнения: 19726
 - Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
 - Автомобил: Passat B6
 - Двигател: CBBB
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Такаааа....
Тъй като и аз веднъж вече видях пик от 2.2 бара и на 4 пъти за последния месец ми забива, реших да го потърся тоя вълшебен спрей.
Оказа се, че го има в Лекси до нас
 
Цена 6.29лв
Иначе забиването се получаваше основно при постепенно и постоянно ускорение, когато холда задържаше на 0.65-0.7. След това явно не е разтоварвало достатъчно бързо и.... те ти булка Спасов ден!
 
За отбелязване е, че бях сипал пълен резервоар от някаква евтина нафта, която предполагам, че е била биодизел.
Колата е чипната и се беше научила да пуши доволно. С тази нафта на практика не изпушваше грам!
Преди малко сипах 30л от друга, пак евтина нафта, но от редовна (ведомствена) бензиностанция, дето знам, че никога не ми е правила проблем и пак пропушихме!
			
									
										
						Тъй като и аз веднъж вече видях пик от 2.2 бара и на 4 пъти за последния месец ми забива, реших да го потърся тоя вълшебен спрей.
Оказа се, че го има в Лекси до нас
Цена 6.29лв
Иначе забиването се получаваше основно при постепенно и постоянно ускорение, когато холда задържаше на 0.65-0.7. След това явно не е разтоварвало достатъчно бързо и.... те ти булка Спасов ден!
 За отбелязване е, че бях сипал пълен резервоар от някаква евтина нафта, която предполагам, че е била биодизел.
Колата е чипната и се беше научила да пуши доволно. С тази нафта на практика не изпушваше грам!
Преди малко сипах 30л от друга, пак евтина нафта, но от редовна (ведомствена) бензиностанция, дето знам, че никога не ми е правила проблем и пак пропушихме!

- samo_pechka
 - Мнения: 9064
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Интересен начин за почистване :) ще го имам в предвид.
			
									
										
						Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
на голф 3 AFN моя познат си направи спиртна инжекция, веднага след въздушния филтър , игла от спринцовка и резервоар с спирт за горене с помпичка за пръскалки на чистачките. Беше си изкарал бутон вътре в купето, при раздаване на пълната газ в обороти над 2500об/мин му натискаше бутона на няколко пъти за кратко, зад голфа ставаше облак от сажди и колата ускоряваше все едно получава още няколко конски сили в този момент, ефекта беше видим, след процедурата голфа върви все едно си се върнал от дълъг път и всичко се е продухало. Аз на моето Audi A3 sportback 2007 1,9  тди 105к.с. не посмях чак такива заигравки да правя, но бях купил един спрей за почистване на турбини на Pro Tec , който се впръскваше на място при леко откачен маркуч , в обороти на няколко пъти на порции, детонациите в мотора се чуват веднага като чукане като пред счупване , което ме стряскаше доста, но отзад от ауспуха излизаха такива кълбета дим и сажди които правят купчинка на асфалта под ауспуха, че пръсках така докато спре да изпушва. След това турбото е супер адекватно, точно както казах и по-горе, все едно си карал много време градско, запушил си всичко, изкарал си малко на магистралата на пълна гас и след това като се прибереш пак в града, не можеш да си познаеш колата. 
п.с.дизел си иска газене, от един познат го чух за първи път още като бях малък и с годините все повече се убеждавам.
			
									
										
						п.с.дизел си иска газене, от един познат го чух за първи път още като бях малък и с годините все повече се убеждавам.
- vlado_tonev
 - Мнения: 5497
 - Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
 - Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
 - Двигател: ALH 2000
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
fermer 10 написа:Хора не правете така както е в клипа
Разбира се че не трябва да се налива бързо и на голяма струя,но на други клипчета съм гледал как излива на тънка струя от чашка и нищо не се случи на мотора.Според мен трудно ще направи хидравличен удар,ако знаеш какво правиш и внимаваш.
radotom написа:Такаааа....
Тъй като и аз веднъж вече видях пик от 2.2 бара и на 4 пъти за последния месец ми забива, реших да го потърся тоя вълшебен спрей.
Оказа се, че го има в Лекси до нас![]()
Цена 6.29лв
Иначе забиването се получаваше основно при постепенно и постоянно ускорение, когато холда задържаше на 0.65-0.7. След това явно не е разтоварвало
Само не разбрах,пръска ли я със спрея или?!
				   							 				   
					Последна промяна от Vlad777 на Чет 29 дек 2016 18:30, променено общо 1 път.
					
Причина: обединих последните 2 мнения в едно.
			
										
						Причина: обединих последните 2 мнения в едно.
- radotom
 - Модератор

 - Мнения: 19726
 - Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
 - Автомобил: Passat B6
 - Двигател: CBBB
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Още не, че валеше сняг (после спря, де!)
Ама на Сафрид (Шаран) е толкова наивем място навряно всичко, че....
			
									
										
						Ама на Сафрид (Шаран) е толкова наивем място навряно всичко, че....

- 
				lion_heart002
 - Мнения: 2312
 - Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
 - Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
 - Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
И аз погледнах как е актуатора при мен, но се движи напълно свободно, но аз карам 200 км по магистрала всеки ден,явно има значение. Ако запече един ден ще пробвам идеята със спрея.
			
									
										
						- SCALE
 - Мнения: 145
 - Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
 - Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
 - Двигател: AHF 2000
 - Местоположение: Варна
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Преди 3 години писах в тази тема нещо подобно :
viewtopic.php?f=24&t=370051&start=30
"..Дали е работим варианта - " мързеливо " чистене на турбо ( по-скоро като профилактика (ТО2) ) - сваляне фланеца на ауспуха от топлата част , пръскане с подходящ почистващ спрей през перките на турбото към лопатките (на студена кола ) , изчакване 10-тина мин , запалване на колата да издуха боклука( без закачен ауспух ) , после пак същата процедура няколко пъти ?.."
Не съм го правил , карам извънградско повече и няма проблем , но ако трябва първо ще направя това горе.
			
									
										
						viewtopic.php?f=24&t=370051&start=30
"..Дали е работим варианта - " мързеливо " чистене на турбо ( по-скоро като профилактика (ТО2) ) - сваляне фланеца на ауспуха от топлата част , пръскане с подходящ почистващ спрей през перките на турбото към лопатките (на студена кола ) , изчакване 10-тина мин , запалване на колата да издуха боклука( без закачен ауспух ) , после пак същата процедура няколко пъти ?.."
Не съм го правил , карам извънградско повече и няма проблем , но ако трябва първо ще направя това горе.
- 
				helikamov
 - Мнения: 287
 - Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
 - Автомобил: TOYOTA AVENSIS
 - Двигател: 2WW 2017
 - Местоположение: Велико Търново
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Како обещах, докладвам резултата.
При мен след почистването с препарата, точно както е в клипа от първа страница и изминати 700км. не пренаду нито веднъж.
Наблюдавах буста на таблета с един ЕЛМ и не вдигна нито веднъж повече от 1.1 бара.
Така че, при мен даде положителен ефект.
Ще видим докога обаче.
			
									
										
						При мен след почистването с препарата, точно както е в клипа от първа страница и изминати 700км. не пренаду нито веднъж.
Наблюдавах буста на таблета с един ЕЛМ и не вдигна нито веднъж повече от 1.1 бара.
Така че, при мен даде положителен ефект.
Ще видим докога обаче.
- radotom
 - Модератор

 - Мнения: 19726
 - Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
 - Автомобил: Passat B6
 - Двигател: CBBB
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
А, уе! Тва май наистина работи!  
 
Тръбичката на ЕГР-а не можаф да я развия от колектора, че се притесних да не скъсам шпилките.
Пръсках през нея
След 20 минути се наврях под Сафрида да ръчкам по актуатора
3-4 минути ръчкане и бутане насам-натам... и изведнъж се оказа, че към 'разтоварване' имало още 3-4мм ход!
 
Поналях още малко пяна, изчаках още 25 минути и палнах таралясника, без да връзвам тръбичката към ЕГР-а.
Уж бях наместил парцалче, та сега само половината моторен отсек трябва да пера с водоструйка и Меглио
 
Айде на VAG-COM-a, едни 'Бейсик сетингс' и 'ГО' на 11-ти канал.
... И пак отдолу, да гледам как движи актуатора.
Ма то къ'т нов, ва Рангеле!
			
									
										
						
 Тръбичката на ЕГР-а не можаф да я развия от колектора, че се притесних да не скъсам шпилките.
Пръсках през нея
След 20 минути се наврях под Сафрида да ръчкам по актуатора
3-4 минути ръчкане и бутане насам-натам... и изведнъж се оказа, че към 'разтоварване' имало още 3-4мм ход!
Поналях още малко пяна, изчаках още 25 минути и палнах таралясника, без да връзвам тръбичката към ЕГР-а.
Уж бях наместил парцалче, та сега само половината моторен отсек трябва да пера с водоструйка и Меглио
 Айде на VAG-COM-a, едни 'Бейсик сетингс' и 'ГО' на 11-ти канал.
... И пак отдолу, да гледам как движи актуатора.
Ма то къ'т нов, ва Рангеле!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта