пак оборотите anbuch помагаи брат

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
anton1975
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

пак оборотите anbuch помагаи брат

Мнениеот anton1975 » Пон 12 фев 2007 16:50


бях писал януари за проблем с оборотите(термодатчик и тем подобни) днес обаче (вече съм в състояние да ровичкам колата имах злополука с дясна ръка и тогава само некъдърници по сервизи) отворих таратаиката снех горния и долния капак на възд. филтър и видях от какво падат шибаните обороти значи на ниски обороти без значение топъл или студен мотор клапата под инжектора (моноинж.) бронзова на цвят с две малки отворчета се затлачва по краищата и тея две отворчета също се затлачват от някаква бяла пяна или нещо като скреж ( на бензин съм не е от газ газова нямам) и от това падат оборотите не може да и достигне горивото и въздуха КАКВО ДА НАПРАВЯ ЗА ДА ИЗЧЕЗНЕ ТАЯ ПЯНА един казва бенз. филтър друг маркуча от колектора за топлия въздух трети да сменя бензиностанцията на кои да вярвам до тук около 400кинта съм дал от мързел да не си я погледна ами сервизи като почнеш клапани смениха термодатчик термостат ПОМАГАИТЕ МОЛЯ ВИИИ




stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пон 12 фев 2007 17:25


Да не ти хвърля от картера през маркуча? Има ли подобно в-во под капачката за маслото? Какво е състоянието на маслото? Какво означава "като скреж" (при +15 и топъл двигател)?
Баси, какви са тез' тайствени вещества из вашите коли...


Потребителски аватар
anton1975
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот anton1975 » Пон 12 фев 2007 17:37


не бе брат казвам ти свалям капаците и всичко вакуми абе остава си голо моно и си гледам как инжектора църка и тва се обскрежава или става в пяна като изгася за не повече от 10тина секунди изчезва мотора е 1.3 от 93г AAV


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 12 фев 2007 20:54


И аз имах подобен проблем ,само дето тази пяна ми стоеше в бензиновият филтър и в маркуча от него към моноинжекцията. Реших проблема си така:
Anbuch написа:По Л.С. на един колега пратих как съм си сменял аз горивният филтър на Поло 90-94 г:

Сред българските майстори е разпространено твърдението ,че издържа 50 000 км , но е добре да се сменя на 20 000 км. То в книжката на полото пише и ,че маслото ( минерално ) се сменя на 15 000 км.
Та-а... по същество : в системата има налягане, но не е голямо. Горивният филтър е хванат с една голяма скоба с болт. Разбира се този болт едва ли ще можеш да го развиеш. Аз одрязах скобата и новият филтър го хванах с по дебела тел ( и с въженче да го вържиш няма да подне :lol: ). На него е обозначена посоката на движение на бензина ( трябва да го сложиш така както и старият). Първо развиваш от страната на помпата и запушваш с нещо отвора към нея.От филтара няма да изтече повече от 200-300 грама ( добре е да го събереш в съд ,та да се види какво още има в резервоара + бензина :lol: ). Сваляш старият и по обратен ред слагаш новия и готово. Връжваш го с телта и това е. Не си играй да сваляш цялата стойка дето е там на едни тампончета!!!

Така направих аз първият път като го сменях.

При втората смяна ( след 12 000 км на бензин) вече направих и нещо като промивка на горивната система защото подозирах ,че имам нещо в бензина и колата не можеше да запали на бензин дори. Ако искаш виж през какви мъки минах тук : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=26258

Оставих малко бензин в резервоара. Паркирах колата под наклон (дори ползвах крик) за да отиде бензина по близо до помпата и гърловината на резервоара. С помпочка източих колкото се може повече бензин. След това легнах под колата и демонтирах горивният филтър. Сложих един леген под отвора към бензиновата помпа и го насочих на долу. Баща ми дава контакт - помпата изхвирля 100-200 грама ( аз придържах маркъча на долу) ,поле връща ключа и повторихме това 20-на пъти до като от помпата не започна да излиза почти само въздух ( събра се около 1-литър течност дето не може да се нарече бензин). После махнах кутията на въздушният филър и развих болта ( в края на маркуча) чрез който влиза бензина в моноинжекзията ( беше стегнат здраво но все пак от човек де :D ). Като го развиваш по полека ,че има две шайби които ще паднат накрая и после трудно се вадят от тоя наблъскан с части двигателен отсек. Маркуча завършва с куха метална съчма с два долеми отвора за болта ( не е много издържано обяснението ,ама ...)Запушихме с пръст единият отвор а през другият ,който намалихме с дебела навита хартия ,за да се оплътни накрайника на помпата ( де да имахме компресор), одарихме няколко помпи и също изтекоха боклуци.

Според мен ако не ти харесва това което намериш в горивният си филтър при възможност пристапи към вторият начин.

А после от първият път няма да запали защото има въздух в системата , но вторият път вече е "чакмак". От време на време проверявай да не би да има теч. Като таи не се вижда защото бензина се изпарява ,но следи от теч по маркучите има.


Но преди да пристъпиш към това отвий капачката за наливане на масло и виж дали има такава пяна по нея (съвсем малко вода да имаш в маслото ,пъро там се натрупва) ,също така би трябвало да има и в отдушника за картерните газове който влиза в кутията на въздушният филтър и от там веше да влиза към клапата -(щеше да го забележиш ако беше така де)
Дори и да имаш такава пяна под капачката не е опасно,опасно е акоимаш по цялата щека за маслото.
п.п. При смяна на клапани (предполагам/надявам се са ти направили и контролен шлайф на главата) е нормално да имаш малко вода в маслото и малко масло във водата.Маслото се събира в казанчето за наливане на антифриза и лесно се вади със спринцовка ,а водата от маслото също се вади лсено ,но ако случая е такъв тогава ще пиша ,че стана малко дълго .... :wink:


Потребителски аватар
anton1975
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот anton1975 » Пон 12 фев 2007 22:10


Anbuch мерси братче като остане време ще поровя из таралясника а и на теб като ти остане време пиши как се изкарва водата от маслото предварително благодаря. повече хора като теб по малко мтъпкане на гушите на мошенническите сервизи. втри сервиза вече съм на здравеи да ги е.. приятелите.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта