zdravko555 написа:не знам ама щом двата маркуча са топли, няма как да няма парно, освен клпата да изолира радиатора...
Грешиш.
Радиатора има общо 22 до 30 тръби,който са паралелно свързани една на друга (това е структурата на радиаторчето).
Съответно ако от въпросните 30 тръби работят 5-6 колата няма парно а и двата маркуча са врели.Ще попиташ защо - ами защото през тези тръби има достатъчна циркулация за да минава врял антифриз а площта на 5-те тръби е крайно недостатчъна за да повиши температурата на въздуха...което е отговора и на това защо изходния маркуч не е студен - защото тези 5 тръби не могат да се охладят въобще достатъчно.Това е масов проблем при оригиналните радиаторчета и се оправя или с промивка или с ново.
Немски за 35лв е китайски за 25,в немска опаковка за +10лв .Оригиналния радиатор за парното на Голф/Пасат е марка BEHR или Valeo и е на приятната цена от 300лв.Всичко останало е компромис...вс епак с това се занимавам и съм проверил.Оригинален радиатор,добре работещ вади температура на духалките на 4-та степен на парното при 90 градуса на колата около 70-75 градуса.При неоригинален тази температура е около 40-50градуса.
Нека помислим малко разумно :
-клапите са облепени - няма в тях проблем.
-радиатора е смнен - няма и в него проблем (щеше поне да вее някакво леко топло около 40 градуса).
-остава да се види :
-> като се мести жилото дали се мести клапата правилно - сваля се таблото и се гледа самата клапа...а не просто дали се мести жилото.
Ако клапата се мести добре значи не е проблема в клапата и остава да се дири проблем по циркулацията на охл.течност.
Масово парното е кофти заради неправилно връзване на изпарителя за газовата уредба или правино връзване ама с тесни тройници....тройника е с външен размер 19мм,както трябва да е за маркучите а вътрешния размер е около 9-10мм....което убива жестоко потока на охл.течност през радиатора и се връщаме на горния вариант.
По цял ден ги ям проблемите с парното - питай патило
