Bora 2.3 V5 AGZ[99 година] - Проблем при палене на студен двигател + Видео
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Борда хич не го гледай.Откачи акумулатора за известно време или с vag com да ти ресетнат trim-овете покарай няколко дни на бензин и виж как ще е паленето.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Колеги моята се оправи, сега нямам изобщо такъв проблем. Пали си от раз и много по-бързо. Сама се оправи отидох до Сопот и обратно обаче я натисках и явно, ако е била запушена дюза се е отпушила. Не съм слагал никви добавки.
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
И аз събота или неделя мисля да я натисна на Хемус и ще видим какво ще се случи.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Ми може и да ти се оправи моментно колега както на мен ...
Тази сутрин пак ми направи същия проблем. Паля припалва, но не пали пускам ключа, въртя на ново пали от ряз. Някви идеи ? Възможно ли е компа нещо да се ебава ?

- tdi fen
- Мнения: 4704
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
при мен друга марка кола с идентичен проблем запали от 1/4 с откачен датчик за температурата
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Аз не мисля, че имам проблем с температурния датчик, защото беше сменен март месец. Днеска беше сменен горивния филтър. Утре сутринта ще видим дали има ефект. Иначе аз с добавката днеска усетих малко подобрение с вибрациите на празен ход и при първото палене. Иначе колега аз от коли не разбирам. Това ни е първата кола от както дядо ми е имал(Лада).
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Аз съм с 2 датчика на температурата, единия с 2 пина другия с 4, единия може да го следиш с VAG-COM, но не се знае кой от 2та. Някой знае ли на кой канал се влиза, за да се проверят и 2-та датчика ?
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Добър ден отново! Относно паленето на студен двигател проблема е в дюзите(100%). Сега и да Ви покажа и какво прави, когато е на студен двигател(Държи около 850-900 оборота). По-точно искам да ми кажете защо трака така(Поне за мен е тракане).
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
На мен ми звучи на смяна на верига колега... Доста е шумничка 

Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Те са 1 или 2 звука(В началото малко съм записал и звука на самолет). Този по-шумния и на мене ми мирише на верига, защото не съм сигурен ти или @M3ntata бяхте постнали шум наподобяващ този. Като загрее колата звука изчезва.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
На мен пък ми мирише на повдигачи или по-тънко масло, ментак масло, с 10W40 ли си?
Ако е верига ще чука постоянно.
Потраква си малко, все пак двигателят не е нов и е на незнайни километри, повдигачите не са скъпи, сменят се и двигателят ще утихне, ако са само повдигачите.
Други възможни варианти са поизносени разпределителни валове или буталните ризи, мисля, че нещо такова беше.
При поло и по специално 1.4 MPI това тракане е много разпространено, казват му ефекта на "тихия дизел".
Не е проблем, ако потраква в началото, но щом утихва после, значи повдигачите още стават.
Според мен си карай спокойно, ако се разтракат и на загрял двигател, тогава искат смяна, иначе не е проблем.
П.С. Ако е от Италия е нормално да си потраква, по някой път след няколко смени на маслото двигателят утихва осезаемо, кой знае вътре, каква е гняс.
Ако е верига ще чука постоянно.
Потраква си малко, все пак двигателят не е нов и е на незнайни километри, повдигачите не са скъпи, сменят се и двигателят ще утихне, ако са само повдигачите.
Други възможни варианти са поизносени разпределителни валове или буталните ризи, мисля, че нещо такова беше.
При поло и по специално 1.4 MPI това тракане е много разпространено, казват му ефекта на "тихия дизел".
Не е проблем, ако потраква в началото, но щом утихва после, значи повдигачите още стават.
Според мен си карай спокойно, ако се разтракат и на загрял двигател, тогава искат смяна, иначе не е проблем.
П.С. Ако е от Италия е нормално да си потраква, по някой път след няколко смени на маслото двигателят утихва осезаемо, кой знае вътре, каква е гняс.

Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Маслото, което ползвам е Repsol 10w40(Пълна синтетика). И всеки път го зимам от едно и също място(Само дето последния път беше с различен етикет). Не разбрах кое да е от Италия? Колата я зех от втори собственик в България. Първа регистрация на МПС-то е през 2008 година в България.
- fedoracore
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
- Автомобил: V5
- Двигател: 2.3
- Местоположение: София
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
akula9703 написа:Маслото, което ползвам е Repsol 10w40(Пълна синтетика). И всеки път го зимам от едно и също място(Само дето последния път беше с различен етикет). Не разбрах кое да е от Италия? Колата я зех от втори собственик в България. Първа регистрация на МПС-то е през 2008 година в България.
пробваи с друго масло колега.аз сипвам Motul 6100-10w40 горе доло става
колко масло ви събират ваще AGZ-ки?
Re: Bora 2.3 V5 AGZ[99 година] - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Попринцип догоре събират 3,9-4 литра. Обаче имам един тъп въпрос. Как от маслото може да се получи този звук?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: redmed@abv.bg и 42 госта