много високи обороти при старт

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
arseslav
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 14 яну 2007 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

много високи обороти при старт

Мнениеот arseslav » Нед 11 фев 2007 17:38


случва ми се понякога като запаля и оборотите отиват на около 3000 и такя стоят минута, примерно.като подам газ се успокояват и "стрелката пада на нормалното" :a boi de .дали е някакъв сериозен проблем-наскоро сменях длоселова клапа, свещи -наред, възд филтър и този на горивото -също.Кво може да е ? :082:




Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Нед 11 фев 2007 18:17


Дроселовата клапа вървеше ли с моторчето за празен ход? Ако не или ако да съм чувал че потенциометъра на дросела се настройвал. Ма незнам какво му се настройва при положение че моя съм го свалял после слагал обратно и всичко си му е наред.. Ма..... може би най-лесният вариант при теб е на компютъра и после... ще се разбере.

Късмет!


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Нед 11 фев 2007 18:55


колега дроселовата клапа ти е фалшива, дай я на мен а аз ще ти дам моята :lol: . Шегичка! Ти като я сложи обучиха ли я със софтуеър. Преди два дни гледах как се потят да настроят една дроселка на същия мотор 1.6 АЕЕ и не успяха. Оборотите все бяха високи. Но въпросната клапа беше втора ръка


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 11 фев 2007 18:57


dancing_niki написа:Дроселовата клапа вървеше ли с моторчето за празен ход? Ако не или ако да съм чувал че потенциометъра на дросела се настройвал. Ма незнам какво му се настройва при положение че моя съм го свалял после слагал обратно и всичко си му е наред.. Ма..... може би най-лесният вариант при теб е на компютъра и после... ще се разбере.

Късмет!


Кое си свалял и после си монтирал без да настройваш?Май,че не е потенциометъра, а моторчето за празен ход,А! :wink:


arseslav
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 14 яну 2007 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот arseslav » Нед 11 фев 2007 19:29


не ми казаха нищо за моторче, сложиха ми я и си тръгна, изчистиха компа.тогава имах проблем с ниските и гаснеше.сега пък като врътна ключа и качва ного ,успокоява се като подам леко газ...кво може да е :dontknow:


да взема да питам жената, но ако се наложи ремонт ще мрънка-тъкмо събрахме за миялна машина, като ограничихме ракийката :ginny black :69: дано да имам късмет и да е само :smackbum


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Нед 11 фев 2007 19:48


обясни по-точно какво прави колата :!:


arseslav
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 14 яну 2007 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот arseslav » Нед 11 фев 2007 20:09


значи-паля и следва рязко форс без да правя нищо, оборотите достигат до 3000-3400 и стоят така.подавам леко газ и всичко се оправя -това при студен двигател.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Пон 12 фев 2007 0:07


pas1.8mi написа:Кое си свалял и после си монтирал без да настройваш?Май,че не е потенциометъра, а моторчето за празен ход,А! :wink:


Като съм написал потенциометър, значи съм свалял него. Че и Васко го сваля също. Ако наместването на потенциометъра спрямо оборотите на ухо се води реглаж, то тогава съм си направил реглаж. Иначе се съмнявах за потенциометъра, Васко го свали и се оказа че е добре, след това не можахме да рециклираме моторчето и тогава чак го свалихме, за да се смени.


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Пон 12 фев 2007 14:30


Пробвай първо да рестартнеш компютъра като махнеш клеймите на акомулатора за 15 мин.


marillion
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот marillion » Пон 12 фев 2007 16:36


Здравейте.Имам същият проблем,с високи обороти при старт,но само сутрин и то когато е студено времето.Полото е октомври 90г. карбуратор.Веднага след натискане на педала за газта успокоява.Само при студено време се получава.Възможни причини?


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Пон 12 фев 2007 19:22


да не ви заяжда дроселовата клапа и след като бутнете педала да зацепва. От пружината на жилото също може да е


arseslav
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 14 яну 2007 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот arseslav » Пон 12 фев 2007 19:46


дроселовата едва ли щото е чисто нова на три седмици.тая пружина на жилото и мен ме съмняваше, но къде точно се намира.можеш би да дадеш описание.шестото чувство и жена ми казват, че тва е проблема :019:


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Пон 12 фев 2007 19:53


Зная , че ти е нова клапата и въпреки това не е лошо да я напръскаш със смазващ спрей, а пружината е на съшия корпус там където е закъчено жилото.
Като ти смениха др. клапа обучиха ли я със специален софтуеър да се синхронизира с компа ти.


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Пон 12 фев 2007 19:57


Преди да запалиш като дадеш на контакт автоматично МПХ-то ти отваря клапата, запалваш и едновременно с това я затваря до обороти 1300 след което постепенно със загтяването падат до 860об/мин. МПХ-то ти също е ново, защото е вътре при др. клапа :). Там някъде се върти проблема.


arseslav
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 14 яну 2007 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот arseslav » Пон 12 фев 2007 21:00


не винаги ми се получава-днес примерно всичко беше ок.но някой път дига оборотите-през деня съм на работа и чак на диагностика не ми се ходи ще змазвам както ме посъветва... :078:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта