Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Здравейте колеги!Откакто купих колата преди 3 години имам един теч на масло от скоростната кутия! Майстора всеки път ми вика не му се притеснявай, карай си, но явно не му се занимава! И от Скоро започна да ми прави проблеми като включвам първа скорост и задна! Утре ще я карам на друг майстор и искам да попитам дали трудно се сменява този семеринг и колко семеринг има скоростната кутия! Цялата скоростна кутия е обляна в масло и теча е отдолу, но отгоре също имам теч от нещо като маншон, под него също тече масло! Ако някой се е сблъсквал с подобни проблеми нека сподели дали е скъп ремонта!
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Polo Variant 6kv5 1,9 sdi-смяна на семеринг на скоростна кутия
Не е скъп-тече ти избирача,сменява се семеринга и готово. Но при теб проблема е,че съединителя ти е пътник. Направи следния експеримент, с леко усилие на лоста,все едно включваш първа и натиснат съединител гасиш мотора,ако в този момент включи на скорост-съединителя ти не отделя напълно.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Polo Variant 6kv5 1,9 sdi-смяна на семеринг на скоростна кутия
Колега мерси много,ще го направя този експеримент и ще пиша резултата!
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Колега направих експеримента,който ми каза и стана точно така,след като я загасих я запалих и вече беше превключила на първа скорост!Отделно при тръгване боксува и не тръгва плавно,но първо ще сменя семерингите и по нататък ще сменявам съединител!
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Имай предвид,че е накрая и скоро ще почне да търка метал в метал... Просто исках да ти кажа,че съединителя ти е проблем, да не търсиш проблема с включването на първа и задна в теча или лостовата система. Съединителя е много евтин за смяна на тази кола, нито демпфер има, нито нищо...
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Да прав си за това,което казваш,защото одавна имам проблем с първа скорост,но от скоро започна да включва трудно всички скорости та затова помислих ,че може да е от кутията!Аз искам да оправя и теча ,за да не остане скоростната кутия напълно без масло,а съединителя го гледах около 170 LUK !Но ще почака до пролетта,че с паричките съм малко зле!А сигурен ли си че моя AEY не е депферен,май на следващия двигател sdi 68 к.с е депферен ако не се лъжа
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Абсолютно съм убеден. И на следващия дето е с код AGP и AQM дето са по 68 коня са обикновени. Демпфер е на 1.9 дизел,обикновен дето не е сди, и там е просто поради непрецизното управление на мотора,заради помпата и оттам са искали да компенсират вибрацийте с демпфер. И оправи теча,възможно най-скоро, да не сдаде багажа кутията... 

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Да сега ги гледах в нета наистина и на двата двиг.са обикновени има Лук и на 150 лв и куче марки на по 80лв!А да попитам чул ли си нещо за марка Оптибелт за ремъци и ролки,защото наскоро смених ремък и ролки,обаче много бързо се нацапа ремъка ( побеля )!Ходих при трима майстори и викат ремъка е много тънък и е менте,но паразитната ролка го цапала и да го сменявам на 30000 км!А тоя майстор дето ми го сменя ми каза 60000!Иначе стария дайко беше като нов като го свалихме!Този стои като протрит и по него писти,магистрали А е на 400 км!Ремъка е Оптибелт ,обтяжна Оптибелт,паразитна Ина!Не са от най евтините в нета,но пък Ina i skf ,contitech бяха по скъпи и се доверих на майстора!Нормално е опънат но стои като че е на 60000 км и се притеснявам!
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Аз винаги сменявам на 100 000 км, и винаги слагам ролки и ремъци Гейтс (сменям и малките ремъци за хидравлика,алтернатор и тн комплект,както и всички обтегачи) и винаги си сменям и водните помпи, досега не съм имал проблеми. Вярно даваш малко повечко пари, но не се занимаваш с глупости за 100 000 км, в моя случай,около 2 години... Не бих купил ремъците и ролките посочени от теб. 

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Аз и водна помпа смених...ама съм сложил най-евтиното явно!Мерси много за информацията и отделеното време,за напред ще знам какво да слагам!Весело посрещане на новата година 

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
За много години на всички!Живи и здрави!Смених семеринг,оказа се че е в горната част на скоростната кутия и докяхме 600г масло в скоростната кутия!Разликата в превключването почти няма,както каза колегата проблема е от съединителя,който скоро ще го сменя!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Ако не ти е твърд педала, съединителят може да не е за смяна. Направи следния опит - подпираш предните колела във висок бордюр, дърпаш ръчната. Палиш, включваш пета скорост, газ до дупка и пускаш плавно съединителя. Ако мотора угасне си ОК. Ако продължи да работи, макар и с ниски обороти, за смяна на съединител си.
Тест за неотделящ съединител. На равно място включваш първа, натискаш съединителя и палиш мотора. Ако колата мръдне, макар и малко, значи не отделя. Същото се прави и със задна. За предпочитане е на топла скоростна кутия.
Тест за неотделящ съединител. На равно място включваш първа, натискаш съединителя и палиш мотора. Ако колата мръдне, макар и малко, значи не отделя. Същото се прави и със задна. За предпочитане е на топла скоростна кутия.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Наскоро без да искам включих първа и отпуснаха съединителя и продължи да работи!Иначе съединителя е мек
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Щом боксува на първа, виж си жилото на съединителя. На първа може да боксува прегрял и доста износен съединител, който студен не приплъзва даже на пета, но това е доста рядък случай. На тези коли съединителите карат около 250 хиляди при нормална експлоатация.
С кой точно мотор си?
С кой точно мотор си?
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Polo Variant 6kv5 1.9 SDI - смяна на семеринг на скоростна кутия
Какво да го гледа жилото ? Саморегулиращо се жило ? Тресчотката ли ? AEY мисля е мотора. Съединителя е "обратен".