Да разбутам малко прахта в раздела силов тунинг.
От доста време ми се върти идеята swap на 2.8 VR6 от Golf 3. Ако трябва да бъда честен, още по привлекателна бе идеята за VR от R32, но там цените вече са скандални.
Както и да е, да слезем на земята. Едно от нещата, които ме отказаха от тази идея преди време, бе монтажния комплект. Една американска фирма Eurowise е изработила в няколко сетъпа, монтажни комплекти за swap на VR6 в Golf MK1:
Това дори се води Stage 1, като нагоре цените стават още по-безумни. Няма как за няколко планки и полуоски да се бръкна 1100$ + поне 200$ транспорт и един бог знае колко мито + 20% ДДС и цената стана - последния да затвори вратата. Да може би, ако бях в щатите на техния стандарт, нямаше да е такава драма.
![Изображение](http://cdn3.volusion.com/sexma.akhmn/v/vspfiles/photos/11-2T.jpg)
Въпреки първоначалния шок от планките, продължава да ме привлича идеята за VR, вкаран в коша на единичката. До колкото знам в България, е правено веднъж и май даже голфа си е още в движение. Идея нямам как е правен, дали въобще планките, които са заварявани са пригодени за тампони или е сглобено на "твърда връзка" (дори не знам дали е възможно). Точно и затова пускам темата. Да чуя мнения и идеи на хора виждали подобни неща и най-вече с надеждата, някой който би се навил да направи подобна интервенция да изкаже мнение. Защото повечето хора, които питам ми казват. "Ти луд ли си?" Луд съм да, но искам да стане като хората, а не да ми провисне купето или да се изкриви коша или пък недай си боже при едно форсиране да изпадне двигателя
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
![death :death](./images/smilies/death.gif)
Винаги мога да сложа един 1.6 GTI, като алтернатива, но засега се придържам към първоначалния си план.
Поздрави.