



Търся тема за ремонт на компресор клима
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Търся тема за ремонт на компресор клима
Имаше тема или по скоро мнение в нея, за колега, който на път чул гадно стържене откъм компресора на климатика. В първото населено място го свалили, подменили някои неща и станал като нов. Е изчетох форума събота и неделя и не я открих. Ако някой може да помогне 

- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Незнам къв е проблема,но мога да ти препоръчам майстор-има го някаде из темите намира се на околовръстното в посока Младост след светофара на симеоновско шосе.Тръгваш по един черен път/намира се на 500-1000 м. след светофара/,мисля че има няква смешна табела улица 56.Представлява гаражче,ама си е напълно оборудвано.Пича разбира и се вглежда в проблема и не дере кожи като в Импас.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Обикновенно първия дефект се появява в лагела на ел. съединителя и това е бял кахър, който трябва да се отстрани своевременно!
След това профилактично се сменят лагер и семеринги в капака-ама си потърси читав специалист.
Иначе и да вземеш втора употреба компресор е 150-300 лева, като и на него му трябва профилактика за още пари...
Профилактично освен фреон се слага и масло в компресора!
След това профилактично се сменят лагер и семеринги в капака-ама си потърси читав специалист.
Иначе и да вземеш втора употреба компресор е 150-300 лева, като и на него му трябва профилактика за още пари...
Профилактично освен фреон се слага и масло в компресора!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
k22 написа:Обикновенно първия дефект се появява в лагела на ел. съединителя и това е бял кахър, който трябва да се отстрани своевременно!
След това профилактично се сменят лагер и семеринги в капака-ама си потърси читав специалист.
Иначе и да вземеш втора употреба компресор е 150-300 лева, като и на него му трябва профилактика за още пари...
Профилактично освен фреон се слага и масло в компресора!
А на колко време се прави това?
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами това каза и Станислав от Климатрон. Втора употреба компресор, който не е съхраняван като хората и е ръждясал вътре е същата работа. Каза че след като отвори моя, в зависимост от пораженията ще се опита да го направи. Ако не стане, друг, но след профилактика.
Според него компресора не е проблем да се ремонтира, трудното било да се разбере причината за да се счупи
Според него компресора не е проблем да се ремонтира, трудното било да се разбере причината за да се счупи
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
k22 написа:Обикновенно първия дефект се появява в лагела на ел. съединителя и това е бял кахър, който трябва да се отстрани своевременно!
Напълно вярно най-честия проблем при този вид компресори е лагера и/или ролката за ремъка (това са консумативи ) мисля че на 4-5 години е нужно да се поглежда компресора ( поне при големите климатици е така

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта