VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Здравейте колеги. Имам проблем с VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип+гас неще да запали. 5гидини откакто съм собственик по принцип когато е студен палеше от второто завъртане на ключа, но от преди месец почна да припалва и да гасне поне 5 6 пъти докато зриви. Когато запали няма дерт върви. После диагностика с VAG COM и гледам че 2та инжектора са били засякли хем затворени после отворени. Закарах ги на ултразвук и стенд всичко 6.След това ги монтирах първото завъртане няма никой,завъртях втория път запали всичко 6 никога не е мъркал тъй. После сложих акумулатора да се зарежда понеже беше омалял от стоене.Заредих акумулатора и отидох да го тествам.Тествах го 10 мин. след 2 дена ми потрябва но няма палене изтощих акумулатора и няма.
После диагностика с VAG COM и излиза следната грешка:
01039-Coolant temperature sensor G2
64-10-Not currently testable- intermittent.
Ин тая грешка няма изтриване.
Смених датчика пак не мога да изтрия грешка и да запаля.
Някой знае и колко трябва да е налягането на бензина и маслото за този мотор?
Много ще съм благодарен ако някой помогне.
После диагностика с VAG COM и излиза следната грешка:
01039-Coolant temperature sensor G2
64-10-Not currently testable- intermittent.
Ин тая грешка няма изтриване.
Смених датчика пак не мога да изтрия грешка и да запаля.
Някой знае и колко трябва да е налягането на бензина и маслото за този мотор?
Много ще съм благодарен ако някой помогне.
- Galin79
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
аз карам същия и два пъти ми е правил същото както на теб единия път беше бензиновата помпа другия датчик колянов вал
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Мерси за насоките, но забравих да уточня че и принудително на гас пак не пали.Но все пак ще примеря налягането на помпата.
Според мен датчика на холм не е проблема, защото не дава грешка или се лажа.
Според мен датчика на холм не е проблема, защото не дава грешка или се лажа.
- Galin79
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
провери го защото и на мен не ми даваше грешка а се оказа той
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Снощи спрях газта от бутилката понеже бях чел че може да ги меси,но ефект никъв.Въртях на стартер продължително и ми светна лампата на маслото и се появи аларма на дисплея. Отворих капачката на маслото и от там излизаше лек пушек и миришеше на бензин,а вътре главата суха.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Налягане на горивото 3 атмосфери. Евентуални проблеми: датчик на Хол, управление на бобините от ECU, окисляване на контакти, нагорели контакти на реле, пробил регулатор на налягане на гориво/ някои газови модели не палят принудително без да работи бензиновата помпа и да прави налягане/, проблеми в ECU. Трябва да се направи качествена диагностика и да се извършат някои замервания.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
днес първо проверх налягането на помпата и беше 1.5 след което ми правиха диагностика с Bosh и там нищо не показа. Понеже ме влачиха до сервиза реших на вращане да пробвам да запаля .След 700 800 метра влачене се зриви и всичко 6.Ще сменя горивния филтър и ще сменя бензина и ще споделя резултата.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
но уви на другата сутрин пак проблем след 10 запалвания и гаснене след това заработи нормално.
Смених горивен филтър после закачих уреда за налягането след помпата и кво да вида 2.4.
Сега е ред на бензинова помпа.
Смених горивен филтър после закачих уреда за налягането след помпата и кво да вида 2.4.
Сега е ред на бензинова помпа.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
колеги в голям филм ме вкарва тоя барутник.Смених бенз. помпа и почти никъв ефект. В петък я смених но запали само на бутане след като запали никъв дерт до събота сутринта.Тогава запали на 3 цилиндъра и след 1 минута се нормализира.В неделя пак същото.днес само припалваше и гаснееше гачели само на два цилиндъра.Свещите са ngk platunum и са на 40 хиляди.Едната ми бубина има дефект по гумения маншон или както се нарича.възможно ли е приблема да е в бобините.
- Vw_polo_16v
- Мнения: 583
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 0:07
- Автомобил: VW Polo 6n Seat ibiza 1.8T
- Двигател: AFH 1996 AQX 2000
- Местоположение: София/Волуяк
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Не вярвам че заради само едната бубина няма да иска да пали!
При мен палеше без затруднения, но работеше на 3 цилиндъра, когато едната бубина беше изгоряла!
При мен палеше без затруднения, но работеше на 3 цилиндъра, когато едната бубина беше изгоряла!
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
А каква бензинова помпа сложи?
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запал
Новата помпа е pierburg.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Някой знае ли да ли има някав клапан на излишния бензин. На рейката има някъв клапан който влиза в нея а отгоре има вакум той ква роля играе.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Това е регулатор на налягането. Извади вакуум маркуча който отива към дросела и виж дали ще потече бензин. Ако потече значи е спукан.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Налягането през вакум 2.5 атмосфери е добре. Трябва сега наистина да се провери регулатора за налягане на обратното гориво, защото ако е пробил ще дави свещите с бензин. Когато свещите са давени и са вкарвани в работен режим, се получава пробиване в тях и не работят вече правилно. Затова е хубаво да вземеш за проба, каквито ти попаднат под ръка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта