пасат Б3 заден мост как се сменят тампоните

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Пон 12 фев 2007 22:17


krasio написа:Като например

Когато почнеш,ще разбереш.




Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Вто 13 фев 2007 9:18


krasio написа:Мисля че ако си го направиш сам ще стане наи добре защото знаеш как ще испипаш нещата но поради липса на инструманти и канал е наи-добре на маистор.И да питам откъде мога да си взема хубави тампони за заден мост на пасат Б3 18мн.инжABS МОТОР.които ще карат доста време и от къде точно магазин или някои вносител.


Тампони аз взех от Даскалов кар близо до моста Чавдар - Лемфьордер - 21 лв. парчето ( трябват ти 4 ), скъпо, но предполагам качествено.
Принципно си прав за правенето сам, просто трябват знания,умения, време, нерви, мерак и инструменти :)


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 13 фев 2007 10:56


Здравей krasio, знам че не е лесна смяната, както са писали повечето колеги.
Мога да ти дам координати на човек в "Красна поляна", който си разбира от работата, не е скъпчия и действа внимателно.
Аз съм доволен от работата му по ходовата част на автомобила ми.
Но във нашия форум имаме майстори за които има много добри отзиви - Niksi - Бай брадър.

Заднитие тампони (Boge) си смених преди ок 3 години. Купих ги от магазина на "Руснака" по ул. "Симеон" от дясно, след ул. "Антим I", като вървиш в посока към бул. "Опълченски".


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 13 фев 2007 12:26


Бе не е толкоз трудно, стига да има условия - гараж например, хубави стандартни инструменти и някой "специфични" - например здраво остро длето и голям чук :-), бормашина или дрелка, ножовка и подходящи подложки и тръби за набиване. Иска се творческо мислене и умела работа с най-основния инструмент - чука при из(раз)биването на старите и набиването на новите. :-)

Канал не е задължителен. По-удобно е без съмнение, но не е задължително. Свалянето на моста също не е задължително.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 13 фев 2007 14:00


[quote="psstv18rp"] и тръби за набиване. [quote]


Тва е забранено,и не е препоръчително.Шпилка или дълъг болт с 2 големи шайби и се стяга докато се приберат тампоните.С чука ще хвърлиш 84 лв.на вятъра.Аз ги взех 12 лв.бр.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Вто 13 фев 2007 16:43


vladtod написа:Шпилка или дълъг болт с 2 големи шайби и се стяга докато се приберат тампоните.

То това и аз го използвах , ама в последната фаза когато тампоните трябва по-яко да се натиснат, не става да напъваш щото ще се отпорят вътрешните метални части. Какво правиш тогава ?
Аз закачих две скоби и затягах с тях , за да може да влязат тампоните, ама много се пързаляха скобите , мамка им, има ли друг начин, чувал съм че нагрява леглото ...


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 13 фев 2007 17:13


Аз съм сменявал на голфа,но мисля че и на пасата не е по различно :oops: Та колега cerosina,освен шпилката,ти трябват големи и здрави шайби,тръбички и секакви железца дето могат да се ползват като подложки,за да хващат на външния ръб на тампона.Тогава няма опасност да прецакаш нещата,новите тампони въобще не ги набивам с чук.С горепосочените неща става за около 15-20 мин.,и за двата тампона(набиването),а виж избиването там вече е друг филм,използвам няколко модела чукове ,секачи и много груба сила!Дори си позволих със слаба пропанова горелка да изгоря гумата на тампона и да избия по-лесно вътрешната втулка,а външната изсекох със секач. Канал нямам,вдигнах колата на стойки и свалих моста,след това пак абсолютно сам си го закачих. :wink:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 13 фев 2007 17:29


cerosina написа:не става да напъваш щото ще се отпорят вътрешните метални части. Какво правиш тогава ?
...

Моите се бяха отлепили /гумата от метала/ като наложиш отлепения върху новия пасва 1 към 1 и стягаш ,пропуснах да уточня ,че това беше моята "шайба"


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 13 фев 2007 19:38


"С чука ще хвърлиш 84 лв.на вятъра."

Зависи, зависи. Ако знаеш какво правиш нищо няма да повредиш. Две години вече откак смених мойте на пасата - задните с чук, предните с хидравличен крик тип бутилка - не са мръднали. И по никакъв начин не са се деформирали при набиването. Разбира се не става дума да мааш с чука в средата, а със съответна подложка която гарантира че работиш само върху външната гривна.

С крика също става добре между другото. :-)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 13 фев 2007 20:22


Ето аз с какво набивах и чука:
http://bgphoto.net/photos/9559/o633044643315711250.jpg
Раздута тръба за леща на генерация :)
Но пък моите тампони са доста по-малки в диаметър от на Б3...
Струваха ми 4Х 8лв/брой


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 13 фев 2007 20:43


The_Machine написа:Ето аз с какво набивах и чука:
[

Aбе в интерес на истината малко въображение и желание като имаш със всичко става :да:


krasio
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 22:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krasio » Сря 14 фев 2007 21:23


Момчета благодаря за съветите но може и да опитам но още не съм решел.Имам друго питане относно височината на пасат Б3 комби.В момента пасата ми е на седем пръста от земята ка мога да го вдигна по високо.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 14 фев 2007 22:07


krasio написа:Момчета благодаря за съветите но може и да опитам но още не съм решел.Имам друго питане относно височината на пасат Б3 комби.В момента пасата ми е на седем пръста от земята ка мога да го вдигна по високо.

Пружини, амортисьори, гуми, ...
Има много теми, и търсачка, за да ги намери.


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: Заден мост на пасат Б3 как се сменят задните тампони.

Мнениеот Johnsword » Сря 28 май 2014 6:23


Да ползвам темата на колегата, интересувам се пак за B3 има ли теми за демонтаж на моста, търсих, но без резултат.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12172
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Заден мост на пасат Б3 как се сменят задните тампони.

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 28 май 2014 7:19


Теми няма, но философията не е голяма. Първо виждаш къде е кантара на спирачките, откачаш го, отвиваш тръбите на спирачките, после откачваш жилата за ръчната спирачка, отвиваш двата болта които държат амортисьорите за моста и остават накрая двата които през тампоните държат моста за купето и е на земята. Хубаво е да си приготвиш някаква тапичка да затиснеш тръбата която идва отпред за да не ти изтече течността въпреки че е по добре да изтече, така или иначе е хубаво спирачната течност да се сменя на 2 години



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта