Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
- emilstefanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 27 дек 2016 16:07
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AWY 2004
Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Здравейте, сутринта колата Polo 9n1 2004г. АWY -1.2 54 к.с. не запали, като дам на контакт изпищява някакъв зумер, не пали и после почва да мига лампата за маслото. Погледнах щеката за маслото и по нея въобще няма масло. Под колата също няма масло и досега нямаше проблеми с паленето и не е показвало, че маслото е малко. Вчера смених акумулатора, но после колата запали. Питането ми е дали има някаква защита колата да не пали заради малкото масло.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Колега, не знам дали има защита при палене без масло, но знам със сигурност, че не трябва да пали така, налей масло и пак пробвай или я карай директно в сервиза, аз не бих я палил повече, избора е твой.
- emilstefanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 27 дек 2016 16:07
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AWY 2004
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Странното е, че до вчера въобще не показваше да има проблем, за мен трябваше да покаже, че маслото е малко. Довечера ще налея масло и ако запали ще я откарам за смяна на масло и филтри.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Ако си сигурен, че губиш масло, трябва да откриеш откъде изтича, това е по-важното, случва се зимата при запушена картерна вентилация да изхвърли маслото и от там се сещаш, какво става. По-скоро я откарай да видят, откъде губиш масло.
Да се надяваме, че ще запали!
Да се надяваме, че ще запали!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Да разбирам, че стартерът върти, но мотора не пали?
Свали свещта на трети цилиндър и виж с пръст дали има компресия.
Свали свещта на трети цилиндър и виж с пръст дали има компресия.
- emilstefanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 27 дек 2016 16:07
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AWY 2004
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Ами двигателя си беше абсолютно чист сутринта, колата я взех преди 1 месец и маслото беше на максимум, от тогава съм минал 3 хиляди км. и нямаше проблеми никакви. Или е изхвърлено маслото или го гори яко, но не съм видял пушеци отзад. А за паленето от 2-3 дни я паля с резервния ключ, дали сега да не го разпозна, че ми се струваше, че пали за 1 секунда и гасне. Странни работи, като се прибера от работа ще сипя масло и дано запали. От смяната на акумулатора дали е възможно да е набила някаква грешка.
Да стартера върти, но не пали а коя е третата свещ най-дясната като застана срещу двигателя.
Да стартера върти, но не пали а коя е третата свещ най-дясната като застана срещу двигателя.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Може да е от имобилайзера, дава го, като грешка, може и да е от температурния датчик.
Виж това филмче, мисля, че полото е 9N:
https://www.youtube.com/watch?v=JXTtkO6G7Bc
Няма проблеми да я палиш с резервния ключ, аз го ползвам редовно и не съм имал проблеми никакви, не е и от смяната на акумулатора, тази кола си пази адаптациите и си пали и работи, ако е свалян акумулатора преди това.
Записва само Power Supply Terminal 30, като "грешка", ако се маха акумулатора, но това не е проблем, просто отчита липсата на захранване.
По вероятно е да е станало нещо поради липсата на масло в двигателя, щом на пръчката няма никакво, интересно, колко ти е останало в двигателя, налей и пробвай, то ще си покаже, до къде е стигнала работата.
Първи цилиндър се брои от лявно на дясно, като застанеш срещу двигателя, откъм страната на ангренажа се броят 1,2,3,4.
Виж това филмче, мисля, че полото е 9N:
https://www.youtube.com/watch?v=JXTtkO6G7Bc
Няма проблеми да я палиш с резервния ключ, аз го ползвам редовно и не съм имал проблеми никакви, не е и от смяната на акумулатора, тази кола си пази адаптациите и си пали и работи, ако е свалян акумулатора преди това.
Записва само Power Supply Terminal 30, като "грешка", ако се маха акумулатора, но това не е проблем, просто отчита липсата на захранване.
По вероятно е да е станало нещо поради липсата на масло в двигателя, щом на пръчката няма никакво, интересно, колко ти е останало в двигателя, налей и пробвай, то ще си покаже, до къде е стигнала работата.
Първи цилиндър се брои от лявно на дясно, като застанеш срещу двигателя, откъм страната на ангренажа се броят 1,2,3,4.
- emilstefanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 27 дек 2016 16:07
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AWY 2004
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Благодаря за мненията, ще долея масло и ще видим какво ще стане, дано е нещо малко, най ме е странно къде е отишло маслото и защо не даде сигнал за това.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Сигнал за маслото ти дава масломерната пръчка. Отваряш капака и дърпаш щеката. Щом караш отскоро тази кола, трябвало е да си следиш масло, антифриз, спирачна течност.
Ако е запалвал и гаснел, много вероятно е да е имобилйзер. Къде ти е другия ключ? Стартерът върти ли нормално?
Ако е запалвал и гаснел, много вероятно е да е имобилйзер. Къде ти е другия ключ? Стартерът върти ли нормално?
- emilstefanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 27 дек 2016 16:07
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AWY 2004
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Ще пробвам и с другия ключ, стартера си върти, но първо ще сипя масло.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
А ти кога го гледаш на щеката? След няколко опита да запалиш ли?
- MaLixx
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
stefan4o написа:А ти кога го гледаш на щеката? След няколко опита да запалиш ли?
Много точно зададен въпрос. Повъртиш ли малко на стартер маслото се качва нагоре, а сега е студено и оттичането не става като на загрял мотор особено и след като не си запалил. Напълно възможно е да се бъркаш при замерването..
- emilstefanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 27 дек 2016 16:07
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AWY 2004
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Относно меренето на маслото, за мен количеството масло би трябвало да го показва коректно и на неработил двигател. Сега какво направих снощи, долях около 500 мл. масло и отиде на максимум, но пак не запали. Извиках баджанака, той има ключ за свещи и стари свещи, сменихме ги с неговите стари и колата запали. Отидох в единствения работещ магазин за авточасти наоколо и купих нови свещи Brisk или нещо от сорта били чешки с три странични електрода за 4 лв. едната., смених и маслото и филтрите. Сега колата работи, сутринта като идвах към София светна лапата за проверка на двигателя, тя светеше и преди 5 дни заради лабда сондата преди катализатора, нея я смених с лабда сонда Бош за 115 лв.. В момента няма как да видя каква грешка дава компютъра, дано да е заради измислените свещи, че ако пак покаже сондата не знам. На празен ход се усеща едно тресене като на импулси от двигателя, преди го нямаше иначе на оборотомера не се мести стрелката скокообразно, дано да е от свещите.
- MaLixx
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Няма как да ти покаже коректно ако си мерил маслото след завъртане на стартера дори и да не е запалил мотора. Със завъртането на стартера завърта и маслената помпа. Какво прави маслената помпа, когато се завърти е излишно да обяснявам.
- emilstefanov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 27 дек 2016 16:07
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AWY 2004
Re: Polo 9n1 2004г. АWY - не запали сутринта и няма масло
Маслото го проверявах и преди да върти стартера и след това, резултата бе един, явно си гори масло. Но не това сега е важното, гледам, че свещите за този мотор са NGK BKUR 6 ET-10 около 12 лв. едната и те са с три странични електрода, смятам да купя такива.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта