Привет.Автомобила е VW Passat B4 96г 1.9 TDI AFN 110кс.Колата няма тяга,след 2100обр тургината спира да надува,а преди тези обороти турбината много бавно нагнетява като всичко това го зебелязвам понеже имам манометър за налягане на турото.Закачих Vag-com и видях следните грешки: 00522-Engine collant temperature sensor (G62),00575-intake manifold presure 17-00 control difference,00550 - Start of injection regulation 17-00 control difference.Грешката за температурния сензор не се изтрива.Отварям аутодатата и сравнявам стойностите и излиза,че сензора си е здрав,на двата кабела на буксата има 12в.При разкачен тепературен сензор ми прави впечатление,че Vag-com на 1-ви канал ми изписва темература 10-12градуса,което ми е странно.Към буксата свързвам резистори с съответните стойности гледайки таблицата в ауто датата за да докарам температура около 90г,но на Vag-com пак ми изписва 10-12г,а стрелата на таблото си отчита нормално.
Какви насоки ще ми дадете,може ли да се кара така?



1.9 TDI AFN не надува турбината,грешка темепратурен сензор
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9 TDI AFN не надува турбината,грешка темепратурен сензор
За температурата може някой някога да е замазвал проблем с топлия старт като е свързал резистор със стойност съответстваща на 10°С и е прекъснал кабелите към датчика.
Грешка 00550 означава че авансатора на помпата не може да постигне искания момент на впръскване. При мен се е появявала при опит за запалване с разхлабена помпа.
Грешка 00575 показва проблема ти с липсата на тяга.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575
Грешка 00550 означава че авансатора на помпата не може да постигне искания момент на впръскване. При мен се е появявала при опит за запалване с разхлабена помпа.
Грешка 00575 показва проблема ти с липсата на тяга.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: 1.9 TDI AFN не надува турбината,грешка темепратурен сензор
Може да е пипан датчика за антифриза и си оправи центровката!Оттам идва и проблема с надува.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1.9 TDI AFN не надува турбината,грешка темепратурен сензор
аванса е настроен лично от мен преди доста време,вече нямам грешка за аванса.При работна температура на мотора стрелката на таблото отчита 90градуса,на Vag-com 40-45гр.При опит за запалване при загрял мотор пак се включва подгрева на свещите така както със закачен температурен сензор и без него !Температурата по Vag-com не се променя с термосензора и без него.Явно още някъде има друг термосензор?
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: 1.9 TDI AFN не надува турбината,грешка темепратурен сензор
Термосензора би трябвало да е с 4 крачета-сдвоен. Единия е за компа, другия за таблото. Може да е радвален единия, другия или и двата.
Какво чакаш,още ли не си го сменил, не е скъп и смяната е лесна.
И без това при ВАГ първо той дефектира. Затова като си купиме "нова" стара кола и да си работи термодатчика, смяната му с нов не е грешка.
Вземи един мултицет и премери подгревните свещи. Често бързо изгарят при повреден термодатчик, щото работят и то на горещ мотор....и така прекъсват лесно....
Какво чакаш,още ли не си го сменил, не е скъп и смяната е лесна.
И без това при ВАГ първо той дефектира. Затова като си купиме "нова" стара кола и да си работи термодатчика, смяната му с нов не е грешка.
Вземи един мултицет и премери подгревните свещи. Често бързо изгарят при повреден термодатчик, щото работят и то на горещ мотор....и така прекъсват лесно....
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: 1.9 TDI AFN не надува турбината,грешка темепратурен сензор
Как разбра че датчика работи коректно ? Съпротивлението пада ли с покачване на температурата и обратно ? Сменя се за секунди.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 46 госта