VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
колеги днес проверих регулатора и няма теч.Вчера попаднах на една тема където пишеше че проблема може да е от един вакум и днес погледнах под смукателния колектор има един маркуч който отива към клапана за картерните газове.бръкнах и от към блока една голяма цепка.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
това свързване важи ли za ARZ
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
проблема е решен чрез смяна на маркуча между клапана на картерните газове и всмукателния коленкор и нови свещи.пак прави номера при студен двигател: пали вдига оборотите до 2000 после падат и угасва и не реагира когато пидавам гас.После на втория път ако не форсирам пак няма обороти.Ако не изфорсирам на третия път е часовник. имам един въпрос относно горивопровода.по горе побликуваната схема не съответства на моята.няма следи от предишено побългаряване.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
някой може ли да ми предостави софтуер за vag com
ще съм много благодарен
ще съм много благодарен
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Паленето на студен двигател се дължеше на разменени маркучи на бензиновата помпа но сега друг проблем- не пали при загрят мотор.Когато го загрея на макс и огасям мотора някой път пали но друг път не.Когато го оставя 5 мин и няма палене поне 30 мин. Забелязах че преди чак пат чувах вентилатора на угасен двигател,но скоро не съм го чувал.Излизат ми следните грешки:
Control Module Part Number: 06A 906 032 AR
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0005
Software Coding: 05500
Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130
Control Module Part Number: 06A 906 032 AR
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0005
Software Coding: 05500
Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Температурния датчик за антифриза гледа ли го, колко градуса показва?
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
на измервателния уред показва 90 градуса на vag coma 80градуса. смених вече 3 датчика .първия изгоря кръгът за измервателния уред втория ми след 4 месеца даваше грешка g2 не работи сложих трети пък който закъсняваше но грешката за g2 изчезна.
по принцип темп датчик се води g62 нали.G2 да не е друг датчик
по принцип темп датчик се води g62 нали.G2 да не е друг датчик
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
колеги днес таман отивах на работа и светна лампата на маслото и колата угаснаи край няма палене масло има.някой може ли да ми даде някъв акъл къде да търся проблема.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Закачи я за ваг-ком, може да даде грешка за датчика на коляновия вал, на такова прилича.
Нормално е да ти дава разлика между реалните стойности на температурата и показанията на таблото.
Според мен имаш проблем със сместа ако съдя от грешката за сондата или сондата е заминала.
Виж го този клапан, може да смуче въздух от там, клапан 249.
Огледай дали не са разменени буксите на температурния сензор и на този клапан, четох за една такава тема.
Помпата чува ли се на контакт? Главното реле цъка ли? Стартера върти ли?
Нормално е да ти дава разлика между реалните стойности на температурата и показанията на таблото.
Според мен имаш проблем със сместа ако съдя от грешката за сондата или сондата е заминала.
Виж го този клапан, може да смуче въздух от там, клапан 249.
Огледай дали не са разменени буксите на температурния сензор и на този клапан, четох за една такава тема.
Помпата чува ли се на контакт? Главното реле цъка ли? Стартера върти ли?
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
по принцип сондата е сменяна преди 5 години.Сместа винаги не ми е била добре.Ходих в пловдив при един майстор жоро той ми каза че чипа не е качествен.а майстора дето е слагал чипа според мен не знаел кво прави.след като купих колата турбото надиваше 1.5бара и влизаше в сервизен режим отидох при него да видим кво става.закачи колата с vagcom и ме накара да карам уж да следи нещо.изгорих 16 кила бензин и ми истърси че от лансондата или от бобините ми били за смяна затуй влизала в сервизен режим.взе да ми разправя колко се мъчили с предишния собственик бая работи били сменяли като бензин помпа.наскоро на ли и аз сменях бензин помпа и като свалих старата кво да видя маркучите разменени и кабелите в резорвара изолирани с изолирблант.
а относно буксите как може да се разменят като n249 e пид смукателния колектор а температурния датчик е до въздушния филтър ако не се лъжа.
този датчик на хол къде се намира.да не е горе до разпределителните валове. помпата май се чува но варти на убиване но даже не припалва.
чувал съм че ако маслената помпа не качва масло неще да пали.
не оточних че топлата част на турбото е спукана.
Грешката н249 се появи след смяна на маркуча който излиза от картера и влиза в колектора и обръщане на горивопровода.
а относно буксите как може да се разменят като n249 e пид смукателния колектор а температурния датчик е до въздушния филтър ако не се лъжа.
този датчик на хол къде се намира.да не е горе до разпределителните валове. помпата май се чува но варти на убиване но даже не припалва.
чувал съм че ако маслената помпа не качва масло неще да пали.
не оточних че топлата част на турбото е спукана.
Грешката н249 се появи след смяна на маркуча който излиза от картера и влиза в колектора и обръщане на горивопровода.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Днес направих диагностика и ми излезна следните грешки:
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 06A 906 032 AR
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0005
Software Coding: 05500
Work Shop Code: WSC 00000
4 Faults Found:
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
17521 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1113 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16705 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0321 - 35-00 - Please Register/Activate
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-00 - -
После врътнах и запали и грешките изчезнаха и реших да си направя експеримент и откачих датчика който е горе на разпределителния вал но колата никва реакция нито угасна само оборотите играеха
2 Faults Found:
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
17746 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1338 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Някой може ли да ме орентира де да го търся тоя speed sensor.
Имам един от VR6 да ли ще стане.
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 06A 906 032 AR
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0005
Software Coding: 05500
Work Shop Code: WSC 00000
4 Faults Found:
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
17521 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1113 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16705 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0321 - 35-00 - Please Register/Activate
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-00 - -
После врътнах и запали и грешките изчезнаха и реших да си направя експеримент и откачих датчика който е горе на разпределителния вал но колата никва реакция нито угасна само оборотите играеха
2 Faults Found:
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
17746 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1338 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Някой може ли да ме орентира де да го търся тоя speed sensor.
Имам един от VR6 да ли ще стане.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
Това, което си махнал е датчика на разпределителния вал, без него пак си работи, а проблемният ти е датчика на коляновия вал.
Нямам идея, къде е при твоя двигател, дано някой колега, който го е сменял се включи и да ти обясни, къде точно се намира.
Нямам идея, къде е при твоя двигател, дано някой колега, който го е сменял се включи и да ти обясни, къде точно се намира.
- Galin79
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
датчика на хол на коляновия вал прави точно тия магаретий препатих го- датчика да го видиш ти трябва канал от горе не се вижда намира се до масления филтър
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: VW Golf mk4 1.8T ARZ+чип-Неможе да запали
благодаря за информацията.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diksan и 73 госта