Колеги-мотористи

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Kuncavia » Чет 16 фев 2017 14:12


Колко се радвам да видя раздвижване в темата. :11 За съжаление не съм компетентен по въпросите...

Отдавна не съм писал, че не ми се водеше монолог, но да обобщя малко :c010
Реших да монитрам спойлерите, както и да запаля мотора. Леле, повече никога китайци, не че имаше друг вариант, защото оригинални просто НЯМА...
Повечето пастнаха нормално, но имаше и на доста места, където разширявахме дупки с поялник, рязахме от 1 пластини, абе за 900 лв. можеше да се справят по-добре.
Отдлено имат забележки по боята, абе яд ме, но какво да се прави.
Опитахме се да го запалим - не пали. Отворихме тилт сензора, който се оказа, че не трябва да се отваря и го батисахме. Залепихме го, пак не пали. Сваляхме бензиновата помпа, търсихме кабели, маси, всичко НЕ ПАЛИ. Това се случи в два дни, естествено, зор-зор та умряхме от студ. Да е жива и здрава бригадата, която помагаше. В крайна сметка се премирих, че няма да го запаля и ще го катеря на ремарке до сервиза.

Минах вчера през Yamaha да поръчам частите. Освен, че оставих имането там, се оказа, че касетата за съединителя, ще дойде след около месец. Няма в Европа, само от Япония.

И по между другото, както си мислех, че няма да харча повече пари изпаднаха два слика на прекрасна цена и се озоваха в багажника.
gome.jpg


По нужда обаче, взех антифириз, състазателен, малко скъп, но за целта е прекрасен. От клубния магазин намазах и отстъпка, така, че цената беше поносима.
motulkata.jpg




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот phantom_ » Чет 16 фев 2017 15:40


А на мотора ти да не би просто да му е студеничко че да не пали?И има ли имобилайзер?Искра дава ли?Въобще върти ли?


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Kuncavia » Чет 16 фев 2017 15:46


Имобилайзер няма, пали на студено, не му е проблем. Върти, дига гориво, за искрата вече не съм сигурен. Най-вероятно не дава, но не мога да се справя сам с този проблем :no


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот phantom_ » Чет 16 фев 2017 16:07


Най вероятно си разкачил някой датчик като си слагал спойлерите.Има и датчик за положението на мотора(като падне и да изгасне) виж огледай за някой откачен кабел.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Kuncavia » Чет 16 фев 2017 17:00


phantom_ написа:Най вероятно си разкачил някой датчик като си слагал спойлерите.Има и датчик за положението на мотора(като падне и да изгасне) виж огледай за някой откачен кабел.


Това е тилт сензора, който преебах, но в момента е залепен и работи. Мотора не палеше и преди да тръгна да свалям спойлерите. Единствено съм разкачал мигачи.


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот red rider » Чет 16 фев 2017 17:42


Малиии този мотор златна рибка ще излезе :biggrin . Сигурно в магазините вече с бонбони и шампанско те посрещат. :Mr Green Fun


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот phantom_ » Чет 16 фев 2017 17:56


Не знаех че името му е тилт датчик :redface Можеш да провериш само дали има искра значи,извади някоя лула и само и закачи някоя свещ.Няма нужда да сваляш от мотора свещите :c020


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Kuncavia » Чет 16 фев 2017 18:26


То му викат по 10 начина ... Е дори да разбера, че няма искра, няма да променя нещо :D Само ще знам защо не запалва :D :D :D

@red rider Клиент номер едно съм и едни фарове пристигнаха в Еконт, ама нямам пари да ги взема :mrgreen


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот M3ntata » Чет 16 фев 2017 20:17


Здравейте отново и благодаря за мненията, да отговарям подред.

Burner_inc Ако ще е сузито определено ще е с правоъгълната рама, пък по важното да попадна на екземпляр пък който и ще да е от двата.

opsi4 Определено ще е инжекцион, то мисля че след 2003 година всички SV-та (650cc) са инжекцион, а преди това карбуратор бъркам ли се за годината? Дано ми стигне бюджета защото не мисля да отделям повече парички и най важното да има запазени екземпляри. Определено ще е голата версия (naked) то иначе я няма тръпката нали турър търся :cool По принцип моторът държал доста поне за 1 000cc четох, че имало такива които са над 100 000км и няма никакви грижи. Определено ще избягвам мотори с удари, като малки се лигавехме с разни кочини симсончета, MZ-та и подобни и сме падали доста и имам наблюдения къде да гледам за удари. Но не съм на ясно с по специфичните неща, шумове, съединител, ск. кутия като например как зацепва, как се сменят предавките грубо, меко и тн. последният по голям мотор който карах беше triumph daytona 6**cc K0 преобразен като турър, а това беше вероятно преди 3-4г. Еми честно казано имам 1-2 обяви на които се натъкнах, но все още е доста рано за "капариране"

phantom_ По принцип ще се кара повече градско и рядко когато имам време до 150км в една посока за разходка или плаж, иначе съм от Търговище и предвид че съм доста зает с работата и не ми остава много време. За цял сезон мисля, че няма да мога да мина повече от 2000км, но не се знае... Общо взето изискването ми за извънградско е да може да поддържа 100-120км/ч като мотора трябва да е спокоен. Изборът е доста ограничен турър+ V2 + късо седло (не някаква седалка като пейка да набива на cafe racer а cagiva-та определено си прилича) освен това този двигател на сузито е хвален и така.. Днес попитах за застраховката и на левинс излезе малко под 100лв, а данъка не можаха да го проверят понеже е трябвало ЕГН и да имам мотор на мое има а аз нямам :mhihi Но грубо да го кажем 150лв (заст. + данък) за годината което си ме устройва.

opsi4 Е когато има възможност ще се поотпушва иначе си прав търсисе точно това което е SV-то (650цц)

santo_trafficante Както казах по горе още е рано просто се допитвам за актуална информация, ако се стигне до покупка най вероятно ще е на лято или в малко по късен етап, че имам малко дреболии за оправяне по колата. Bandita е 4 цилиндров макар и да ръмжи, но все пак е в опашката в случай, че не мога да намеря посочените модели. Иначе и ducati monster ми харесва, но чергата ми е малка за него.

Ето и двете обяви който ми хванаха окото:

Cagiva Raptor нещо ми прилича на карбуратор, а и годината е преди 2003??

Suzuki SV информацията е малко шашава..

Поздрави.


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот red rider » Чет 16 фев 2017 20:29


Мда 1000 кубика и е 34 коня :icon_lol , и нищо съществено за мотора . Отделно имаш разходи и за регистрация.

Като каза Дукати, в същата фирма има две на цена близка до посочените от теб мотори.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 9744882957

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 3974431057


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот M3ntata » Чет 16 фев 2017 20:58


Регистрацията как е, колко струва табелата, еко такси нещо има ли ако е внос?

Ducati да но е въздушно и нещо не ме привлича това, иначе като вид ме привлича.


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Burner_inc » Пет 17 фев 2017 9:29


При моторите еко такса няма и регистрацията е около 40 лв. за нов внос. Върти ми се 34 лв. като цифра


Потребителски аватар
opsi4
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
Автомобил: BMW E91 06
Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот opsi4 » Пет 17 фев 2017 11:53


M3ntata написа:opsi4 Определено ще е инжекцион, то мисля че след 2003 година всички SV-та (650cc) са инжекцион, а преди това карбуратор бъркам ли се за годината? Дано ми стигне бюджета защото не мисля да отделям повече парички и най важното да има запазени екземпляри. Определено ще е голата версия (naked) то иначе я няма тръпката нали турър търся :cool По принцип моторът държал доста поне за 1 000cc четох, че имало такива които са над 100 000км и няма никакви грижи. Определено ще избягвам мотори с удари, като малки се лигавехме с разни кочини симсончета, MZ-та и подобни и сме падали доста и имам наблюдения къде да гледам за удари. Но не съм на ясно с по специфичните неща, шумове, съединител, ск. кутия като например как зацепва, как се сменят предавките грубо, меко и тн. последният по голям мотор който карах беше triumph daytona 6**cc K0 преобразен като турър, а това беше вероятно преди 3-4г. Еми честно казано имам 1-2 обяви на които се натъкнах, но все още е доста рано за "капариране"



Да преди 2003г са карбове, но и външния вид е доста по-различен, така, че няма как да ги сбъркаш.
Ето два полезни сайта да си огледаш нещата:

1) http://cycle-ergo.com/ търсиш модела, за да прецениш как ще се чустваш като ергономия.

2) http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_sv_650_2003.php от този сайт можеш да разгледаш спецификации и снимки


Относно километрите, стига моторът да е поддържан редовно и на време няма да имаш проблеми, но имай едно наум за италянчетата... не обичат да сменят масло и ремонта после е към 1-1.5к.
Sv-то има сравнително мек съединител и скоростите трябва да влизат " мазно" без излишни шумове.

Като цяло моторчето е супер, аз преди да взема моя също ги гледах доста. В мотошколата, в която изкарах курса гледам, че от 2 години са взели точно такова жълто SV и според инструтора само гуми и съединител са сменяли.
Задължително трябва да му сложиш краш тапи, ако няма, въпреки, че поради разположението си, двигателят не страда при изпускане.
И другото важно, е че тези мотори не обичат кантаренето (на задна гума), защото се получава недостиг на масло на единия цилиндър.

Данъците са различни за всички общини и варират, но е е болка за умиране. ГО може на вноски, защото зимата и без това не се кара.


M3ntata написа: Ето и двете обяви който ми хванаха окото:

Cagiva Raptor нещо ми прилича на карбуратор, а и годината е преди 2003??

Suzuki SV информацията е малко шашава..



Поздрави.



Значи тая мотокъща директно я пропускай. Бих те посъветвал да потърсиш мотор от частно лице.
Дукати не бих те съветвал да взимаш. SV-то повече от 650цц няма да ти е необходимо, 1000цц само ще ти харчи много, нито ще го караш по-бързо от колкото 650цц версия по завои, нито нищо.

Ако набележиш други обяви пускай смело. :beer , но тези скрапове по горе ги пропусни.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот vucata » Пет 17 фев 2017 12:38


SV650 трудно от частно лице....Да не кажа невъзможно, поради простата причина, че като се купят се карат... Нов внос и това е, всичко е на късмет. Не е гаранция, че от частно лице, мотора няма да се скапе след 1 седмица.... Това са мотори на 10+ години и няма как да очаквате нещо повече от тях.


Потребителски аватар
opsi4
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
Автомобил: BMW E91 06
Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот opsi4 » Пет 17 фев 2017 13:06


vucata написа:SV650 трудно от частно лице....Да не кажа невъзможно, поради простата причина, че като се купят се карат... Нов внос и това е, всичко е на късмет. Не е гаранция, че от частно лице, мотора няма да се скапе след 1 седмица.... Това са мотори на 10+ години и няма как да очаквате нещо повече от тях.


Да ти кажа намират се, вярно няма толкова голям избор, но това е.
Иначе е ясно, ако няма от частно лице ще трябва ноФ Фнос. :horror



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта