Golf mk3 1.8 моно - Детонации (Решен)
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf mk3 1.8 моно - Детонации
Или пробваш с ЕКУ за ААМ,или пробваш с друго моно с 4пиново моторче.А отношението му е,че при откачане ЕКУ влиза в авариен режим и вдига оборотите посредством дюзата.Та едно от трите е проблема-компа,дюза или степмотор.Та с друго моно ще провериш и двете неща наведнъж.
- ceko123
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 30 мар 2016 21:04
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Karlovo
Re: Golf mk3 1.8 моно - Детонации
Колега имах подобен проблем с моя голф целия вибрираше мотора неработеше добре и в купето неможеше да се стои от ръмжене и вибрация.Оказа се че при мен проблема е в задния тампон на мотора или по точно лапата кадето ляга тампона за моста беше изгнила и самия мотор ляга на зад.провери дали мотора не е легнал и дали са здрави тампоните
Re: Golf mk3 1.8 моно - Детонации
Да добавя развръзката - проблема е решен още миналата година, забравих да го опиша.
Съвсем случайно ми направи впечатление, че когато откачам лулите, тази на 4ти цилиндър не "пука" при доближаване до свеща силно като останалите. Смених отново кабели (въпреки че тези са нови) - няма промяна. Свалям дистрибуторната капачка - шок и ужас - пластинката на 4ти цилиндър е брутално изядена. Говорим за капачка, която е на 2-3 месеца и няма 5-600 км, Беру. Както писах по-рано в темата, с ангр. ремък смених и датчика на Хол, а с него върнах оригиналното делко на колата и промяна тогава нямаше. Да, ама е имало, защото сме махнали делко с доста крива ос, която е закачала и сме сложили здраво, без да знаем. А промяна не е имало, защото капачката вече си е била изядена и понеже я бях сменил месец преди да сложим новия ангренаж, никой не я е гледал. Сложих една чисто нова капачка и о, чудо на чудесата - колата заработи прекрасно, без да прекъсва, без да придърпва... абе, както си трябва.
Благодаря още веднъж на всички включили се в темата със съвети и мнения.
Съвсем случайно ми направи впечатление, че когато откачам лулите, тази на 4ти цилиндър не "пука" при доближаване до свеща силно като останалите. Смених отново кабели (въпреки че тези са нови) - няма промяна. Свалям дистрибуторната капачка - шок и ужас - пластинката на 4ти цилиндър е брутално изядена. Говорим за капачка, която е на 2-3 месеца и няма 5-600 км, Беру. Както писах по-рано в темата, с ангр. ремък смених и датчика на Хол, а с него върнах оригиналното делко на колата и промяна тогава нямаше. Да, ама е имало, защото сме махнали делко с доста крива ос, която е закачала и сме сложили здраво, без да знаем. А промяна не е имало, защото капачката вече си е била изядена и понеже я бях сменил месец преди да сложим новия ангренаж, никой не я е гледал. Сложих една чисто нова капачка и о, чудо на чудесата - колата заработи прекрасно, без да прекъсва, без да придърпва... абе, както си трябва.
Благодаря още веднъж на всички включили се в темата със съвети и мнения.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта