Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Vlad777 » Пет 03 мар 2017 0:13


Браво за отговора на Стефан! Във всеки бизнес може да се сгреши, но важното е как постъпваш след това.

Радвам се, че форумът ни свързва с такива отговорни хора, които не веднъж са помагали и на мен включително!




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Пет 03 мар 2017 1:13


Влад, благодаря за подкрепата и добрите думи! Преди всичко човек трябва да е коректен и точен в отношенията си с другите. :)
Аз не мога да си обясня как Милен няма да забележи, че липсва пластмаса с размер педя на две педи, която трябва да е била някъде отзад в колата, както и че са останали болтовете, с които тя се монтира (ако е с болтове де, не зная), предвид, че обикновено болтовете не му стигат, вместо да остават :) , но както и да е, щом момчето казва, че липсва, значи е така, това не го подлагам на съмнение изобщо. Заради това казах, че е по-важно какво ще се направи от тук нататък по въпроса, за да се възстнаови всичко така, както трябва да си бъде. За щастие работата ни е такава, че нещата не са толкова фатални, както в други професии - винаги има какво да се направи и всичко е поправимо по един или друг начин. 90% от сервизите в такава ситуация биха казали "абе гледай си работата, тая пластмаса я е нямало и преди това" , както и същото за плафона в жабката, защото това по никакъв начин не може да се докаже, ама не е коректно и на мен няма да ми е приятно някой да ми го заяви за моята кола. Същото е и за другия редовен лаф - " еми да беше гледал и да беше казал, преди да си я вземеш " - човек като дойде да си вземе колата, след като е била с тотално разглобено табло, като седне вътре (и то вечерта, на тъмно пред сервиза), няма как да види за 5 минути дали всичко е наред, дали всичко е на мястото си и дали всичко работи, това е просто практически невъзможно. В случая колегата е видял тази пластмаса чак сега, защото едва ли всеки ден седи на челна стойка под таблото, да гледа какво се случва. Именно затова винаги и на всички казваме, ако забележат нещо нередно, без значение колко време след ремонта е, да звъннат и да го корегираме, защото при такъв ремонт не се свалят 1 и 2 неща и всичко може да се случи, а не всичко може да се разбере на момента. Както вече казах, ако колегата желае, нека звънне във вторник (първия ни работен ден след празника), за да уточним какво да направим за проблемите, които е открил или да драсне едно ЛС, за да се уточним. Съгласен съм, че едва ли ще му е приятно да се разкарва отново до сервиза, но няма друг начин да оправим нещата.

П.п. ако правилно се ориентирам, вероятно става дума за ето това нещо :
Untitled.jpg


което е и ето това нещо (номер 15) :

Изображение

То всъщност не е пластмасово, а е подобно на тънък дунапрен и се захваща за вентилационното тяло с едни пластмасови скобички, 2 или 3 на брой. Ако е било закъсано или се е разпаднало при демонтажа (чеосто се случва с дунапрен на 20+ години), е напълно възможно и умишлено да не е върнато на мястото му (после, колкото и да го укрепваш, провисва в краката на пасажера и става проблем). Но за да не гадаем, трябва да каже колегата, защото той знае какъв е бил конкретния случай с тази кола и защо липсва тази кора.

:beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот stefan4o » Пет 03 мар 2017 8:01


Адаш, прави ти чест. Похвално е, че има и такива хора сред сервизните среди. Заслужавате си мястото и темата с безбройни доволни коментари. Сигурен съм, че и колегата ще ви влезе в положение и ще поправите нещата :th_up
Относно липсващата изолация - при Мк2 е нещо тип изолация за паркет, но по-плътно (може би е като изолацията между стоповете и купето), сива на цвят. Не се къса лесно, да ти кажа, моята си е 25-годишна и си е цяла :th_up


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Пет 03 мар 2017 14:58


Адаш, аз затова така го казах - ако си е било наред (случва се да се е разпаднало или скъсано), може дйствително да е пропуснато при монтажа на тялото. Съмнявам се Милен въобще да помни от преди 2 месеца имало ли го е, нямало ли го, какво му е било, защо не е сложено и т.н., защото от тогава е направил още 30 табла, ама това не е и от значение - колегата казва "няма го", значи го няма и решението е много просто - поръчва се едно ново (9 Евро струва), монтира се на колата и всичко вече е наред. Същото важи и за плафона в жабката, за който съм учуден, че липсва, предвид че тези неща се пробват след като се сглоби всичко, за да се види, че всичко свети (често горят крушки, когато се демонтират и монтират нещата), но и това няма значение, също е поправимо. Ако пък колегата вече е оправил проблемите с двете неща, казва какво му струва това като части и работа и сумата му се възстановява, както е коректно да се направи. Както казах, за мен не е толкова важно защо се е случило това, предвид, че едва ли някой ще помни, колкото да се решат проблемите и всичко да си стане, както трябва да си бъде - перфектно.
:beer


Потребителски аватар
gar4o555
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 09 дек 2015 23:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот gar4o555 » Пет 03 мар 2017 19:25


Искам да изразя благодарността си за топлия и бърз отговор. Също така искам да кажа, че никога не съм се съмнявал в коректността и точността на Милен и Стефан, просто явно понякога се случват такива неща. Относно плафончето в жабката, не си представям просто да изпадне в/зад таблото, понеже се държи на щипките, които го захранват.

Относно "пластмасата" под жабката - тук може и аз да съм в грешка. Преди 6 месеца, когато разглабях таблото в тази зона, забелязах че в района на "тялото" и докато си чистех колата вчера забелязах въпросната "изолация" и ми заприлича сякаш и липсва нещо, което да я скрие. Нека някой да ме поправи, но явно трябва да е така, за което поднасвм своите извинения към Елбатрон, както и като към другите колеги в темата, заради спама.
С Милен и Стефан ще се чуя идната седмица за да обсъдим нещата, но моля отсега да приемат моите извинения, най-малко че се изказах неподготвен. :dummy

Освен това планирам да остана клиент на фирмата, понеже рядко се срещат толкова кадърни и knowledgable специалисти като вас, а и с идващите топли сезони, и моят неработещ климатик, определено ще се видим скоро хихи :Mr Green Fun


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот ktamen » Пет 03 мар 2017 19:57


Тази страница от темата трябва да влезе в учебниците по мениджмънт.
Много добре ще стои на мястото на страницата в сегашните учебници, където се обяснява, че колкото и зле да се отнасяш с клиентите, останалите ти конкуренти са същите маскари и клиентът, като избира по-малкото зло, едва ли ще отиде при тях. Примерно мениджърите на мобилните оператори са обучени да работят точно на този принцип.
Много е хубаво, че и в България има хора, за които доволният клиент е по-важен от запетайките в договорите.
Браво Стефане :th_up Браво и на gar4o555 :th_up


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 мар 2017 21:24


по въпроса с плафончето, без да адвокатствам, специално на Г3 това плафонче в жабката е със супершантава конструкция. състои се от 2 части. това, лицето, което ти си снимал и останалата част, с крушката и една шашава система с едно палче, която виси на буксата. двете са изпълнени от прозрачна пластмаса и оставят впечатлението, че са една част. но не са. палчето се държи на 2 мижави щифта, които от стареенето на пластмасата се пукат и отчупват и в резултат палчето застава малко накриво, но напълно достатъчно при отварянето на жабката, пантичката й вместо да го натисне-да го откърти от лицевата част. няма спомен колко точно пъти ми се е случвало... скапано са изпълнени и това, че се е разпаднал може да бъде, но е и много вероятно да не е резултат от действията на колегите... просто уточнявам. ;)


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот bobocamaro » Пет 03 мар 2017 21:35


off:
голфарата, ескрайм и аз три дена сглобявахме това плафонче. :confused
накрая затворихме в жапката телефон снимащ клип, за да сме сигурни, че плафончето гасне.
това плафонче е прокълнато :horror


Потребителски аватар
hristodj
Мнения: 718
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
Автомобил: golf 3 kombi
Двигател: AHU 97
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот hristodj » Пет 03 мар 2017 22:03


Аз два мвсеца след като взех голфа се мъчих с плафона. Той победи. Просто го озключих . :mhihi Писна ми като мина през дупка и да ми свети през процепа.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Пет 03 мар 2017 23:27


Сега да се изкажа и аз :mhihi .
Първо искам да благодаря на всички, които са се включили в темата, понеже е от значение и ако не друго, ще носи полезна информация за въпросния плафон :mhihi .
Сега по ред на нещата :
1. към колегата, който има забележки към нашата работа - проблема с плафона ще го решим, каквото и да му се е случило. Едва ли ще разберем защо се е разпаднал, ама няма значение, ще го направим да си е функционален :) . Колегата се е борил с доста плафони и вероятно добре знае как да го "хак-не", за да няма проблеми с него за в бъдеще, все пак не му е първия Голф :) . Изобщо не се притеснявай да звъннеш във вторник (или лично съобщение тук) и ще измислим решение. За кората - под това нещо, до колкото аз зная (не претендирам, понеже колегата прави таблата), няма нищо, но не пречи да дойдеш и да погледнем имало ли е нещо, нямало ли е и т.н., то си личи. Дори да е нямало нищо, няма проблеми, че си се заблудил, може да се случи на всеки :) . Важното е всичко накрая да е наред, да няма недоволни и колата да е перфектна, каквото е желанието и на двете страни :) .
2. по въпроса за маркетинга и отношението - уви, така е това със запетайките. В днешно време всеки гледа да "изклати" другия и да го прецака с някоя запетайка или каквото и да е , пдо каквато и да е форма. Примери мога да давам до утре вечер, ама няма смисъл, всички ги виждаме ежедневно... Само че при нас сме решили, че няма да се работи така и когато една рекламация или забележка е основателна, трябва да и се обърне внимание и проблема да се реши, както и да се има предвид за в бъдеще, ако вината е в нас. Понеже някой ще попита "какво ще рече основателна рекламация" , ще избързам да дам един фрапиращ пример - наскоро един клиент с Гофл 3 направи луд скандал, че след ремонта ма таблото, не свети крушка в копчето за фаровете. Колегата установи, че крушката е изгоряла, явно при демонтажа и предложи да я подмени за наша сметка, защото действително може да е следствие от демонтажа и монтажа на копчето, колко и трябва на една крушка да прекъсне... Човека категорично отказа и се ядоса, че оригиналната крушка на 25 години е изгоряла по наша вина, а ние сега искаме да я сменим с някоя не оригинална. Въпреки това предложихме да я сменим с възможно най-качествената, която може да се намери, ама той пак отказа, защото нямало да е оригиналната за колата, а сегашните оригинални били боклуци...с такъв човек как се спори, как да намерим решение, как да се разберем нормално и да остане доволен...
:beer


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 04 мар 2017 9:41


Аз също ще дам пример за коректната работа на сервиза.
В края на 2015 година в Елбатрон ми смениха радиаторчето на парното.
Аз съм от Враца,няма нужда да обяснявам защо сменям въпросния елемент при тях.
Тръгвам си,може би 10-ина дни след това активирам круиз контрола и установявам,че не работи.
Позвъних на момчетата,обясних за какво иде реч.Няма проблеми,казват,докарай я ще погледнем.По ред причини ремонта се отложи за средата на м.Септември 2016.За час време отстраниха повредата.


japona
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот japona » Съб 04 мар 2017 11:25


Чета отговорите на Стефан и се радвам, че си признават пропуските.
Но понеже темата се напълни с дежурните празнодумци, нека отново да дам конкретни препоръки за работата на сервиза.
Преди година, при смяна масла и филтри, взимам колата и Стефан ми споменава, че при смяна на горивния филтър (дизел) се е пукнал пластмасовия тройник. До тук добре, увери ме, че няма проблем, нямал втора ръка да го смени и да си купя нов (струва 5/6 лв ми беше казано).
Тръгвам към 18:00 от сервиза и стигам мол Сердика.
След 5 мин. престой, колата не запали с признаци на въздух в горивната система. Предположих откъде идва проблема и звъннах на Стефан. Отговора беше докарай я. Как, не се знае, ние нямаме време да дойдем. Звъннах на приятел, който ме тегли през цяла София в час пик. Стигнах и гледам сервиза празен, една кална гега( брат, братовчед май е собственика) седи и лаф, бира.. Оставям я отново, тръгвам и на к.величков, Стефан звъни, че е готова.
Връщам се за трети път, колата работи, обаче няма обяснение какво е станало. Тръгвам, прибирам се, гася и излизам в гаража. Абе смърди тая кола на нафта, дигам капака ИИИ мазало! Целия ляв отсек олят с нафта, чак ремъка на алтернатора омазан.
От филтъра хвърчи яко. Разбрах, що не съм запалил, хайде ще се оправя сам и поръчвам тройник, като изненада, струва 30 лв. Бош.
След този случай, пак посещавам сервиза, обаче неприятния вкус остана. И не, не заради счупената част, нормално е да се счупи нещо, но заради: оправяй се как намериш до сервиза и това, че мотора олят с нафта не е проблем.
Е такива дребни неща, са в състояние да създадат лоши впечатления от която и да е услуга.
Все пак, считам, че положителните неща са много повече и ви пожелавам успех с новия сервиз.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Съб 04 мар 2017 12:03


Конректно този случай го помня добре, но се пропускат доста факти около него...

Първо искам да започна и аз с конкретна препоръка за отношението на колегата japona към сервизите, с които работи и тя е да бъде коректен и той - сагата ни с този колега започва още през 2014-та година. В сервизът ни той и колегата му докараха едно Ауди А6 4.2 FSI за ремонт по ходовата част - смяна на тампони на магарето и някакъв накрайник, ако правилно помня. При извършения ремонт посикаха да видим и климатика и ние написахме препоръка да се смени компресора на климатичната система, защото не работеше коректно. Колегата каза "поръчай компресора, като е при теб ще я докараме да го смените". Компресора струваше 1440лв, понеже е строго специфичен за този автомобил и ние ест. го поръчахме, без да поискаме капаро (голяма грешка от наша страна). Беше доставен след 2 седмици и от тогава започва мъката ни - звъним, че е при нас, колегата казва "колата сега не е свободна, пътува, ще ти звънна да я докараме да го смените след седмица". Минава седмица, втора - греда, никой не се обажда, а времето си минава. Звъня пак и птам "да го връщам ли, какво се случва?" , а отговора е "не, недей, другата седмица ще го сменяме". Така минаха сумарно около 2-3 месеца и изтече срока, в който мога да върна компресора (до месец след покупката). При последното обаждане да питам какво всъщност се случва, колегата каза със съвсем спокоен и равен тон "аа, ами то, таковата, аз вече не работя там, а шефа май продаде колата, така че компресора няма да се сменя" .Това на мен ми звучи, точно като "оправяй се" , което твърди, че сме казали и че е оставило толкова горчив вкус от отношението ни... Какво да кажа аз сега за горчивия вкус - 1440лв прашасват на рафта от 3 години (да, още си е при нас и не е продаден), гаранцията на компресора мина 3 пъти вече и аз седя и си чакам да се появи друго А6 4.2 FSI за смяна на компресора и да се надявам клиента да иска да си сложи нов компресор, седял 3 години в кашон, без гаранция... Нито един път при следващите си посещения в сервиза не събра куража да попита "момчета, какво стана с онзи компресор, с който ви прецаках, продаде ли се, върнахте ли го някак? " . Както става ясно не пожела и да си го плати и да си го вземе, тъй като не става за Ауди А3 1.9 PD, a и е по-лесно някой друг да се оправя...
Въпреки това колегата japona и неговото Ауди А 3 останаха клиенти на сервиза, макар че имах дълъг спор с Милен дали да е така, предвид крайно некоректното му отношение и финансовата загуба, която ни нанесе.

Сега към това оплакване, понеже фактите са малко по-различни :
1. този шуцер не знаех, че е повреден, когато смениме маслото и филтрите, иначе колата нямаше да излезе от сервиза в това състояние, защото двигателя е помпа-дюза (ASV ако правилно помня) и има подкачваща помпа в резервоара и ще олее всичко с нафта, ако има пробив там. Ако съм знаел, колата нямаше да мръдне от сервиза, докато не се отстрани проблема. Палеше си нормално и нямаше теч на гориво при филтъра.
2. след като се обади, че колата не иска да запали, ти казах да я докараш и ти каза, че ще пробваш да я запалиш или ще намериш начин да я докараш, понеже искаш да я видим същата вечер, защото ти трябва да си я ползваш и аз казах, че ще те изчакам, колкото е нужно, за да я видим същата вечер. Не е ставало дума за съдействие от наша страна, защото ако беше, работим с човек денонощна пътна помощ - идва, качва колата и ни я кара, без ти да се разкарваш, а когато установим защо има проблем, си заплащаме разходите за транспорта, ако е по наша вина. Не един и двама души от този форум са свидетели, че когато не е имало друг начин и са ме помолели, съм отивал с моят си джип (не Гегата), да тегля разни коли до сервиза, дори да нямам нищо общо с ремонтите по тях и да не става дума за проблем, който е възникнал в следствие от наша работа по тях.
3. когато дойде колата при нас, вече всичко беше олято с нафта и ти казах, че вероятно е от щуцера или гумичките му отдолу (новите да са дефектни) или отвора на филтъра нещо не е наред (случвало се е и това). Предложих да поръчам нов щуцер, тъй като наистина нямам втора ръка, ама ти каза, че си искаш колата и да пробвам да сменя само гумичките отново, защото шуцера можеше да дойде най-рано за следващия ден. Смених гумичките и си взе колата отново. После ми звънна от Стамболийски и каза, че проблема продължава и мирише на гориво и че ще си купиш щуцер от хората, от които ползваш отстъпка, за да се смени. Повече не се обади, а не разбирам какво пречеше след като си си купил щуцер, да дойдеш да го сменим за наша сметка, да ти го платим и да измием всичко с препарат и защо не се обади, за да се довърши работата, както трябва? Ние не ядем хора и както казах, въпреки проблема и некоректното ти отношение спрямо нас с компресора, сме решили и занапред да бъдеш наш клиент и да получаваш същото коректно отношение, както всички други, макар да не получаваме същото в замяна. Елементарно е да измием двигателния остсег, да се смени пистовия ремък ако е нужно и да се възстановят финансовите ти загуби. Щом имахме 1440лв да си купим компресор, който няма да използваме 3 и още не е ясно колко години, със сигурност един щуцер, един ремък и едно шише Meglio нямаше да са ни проблем :) . Пък и не са толкова важни парите, важно е отношението към проблема и отстраняването му.
5. бирата и гегата - аз не пия алкохол по време на работа, понеже всяка сутрин и всяка вечер минавам по 15км от вкъщи до сервиза и обратно с колата, което изключва възможността да пия бира по време на работа. С това се занимават брат ми (собственика на въпросната Гега) и няколко момчета от задните сервизи, които нямат какво да правят, но не и ние с Милен - ние сме там, за да работим и когато си свършим работата, си отиваме, за да си пием бира вкъщи :) .
6. цената на щуцера, понеже е изтъкната в оплакването :

Изображение

Цената за Бош, както се вижда, е няма и 14лв, доста далеч от 30лв. Цената за Феби или Вайко, какъвто можех да осигуря за следващия ден, е под 10лв действително, както съм казал и тогава.

:beer


japona
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: RE: Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот japona » Съб 04 мар 2017 14:43


zfa159 написа:Конректно този случай го помня добре, но се пропускат доста факти около него...

Първо искам да започна и аз с конкретна препоръка за отношението на колегата japona към сервизите, с които работи и тя е да бъде коректен и той - сагата ни с този колега започва още през 2014-та година. В сервизът ни той и колегата му докараха едно Ауди А6 4.2 FSI за ремонт по ходовата част - смяна на тампони на магарето и някакъв накрайник, ако правилно помня. При извършения ремонт посикаха да видим и климатика и ние написахме препоръка да се смени компресора на климатичната система, защото не работеше коректно. Колегата каза "поръчай компресора, като е при теб ще я докараме да го смените". Компресора струваше 1440лв, понеже е строго специфичен за този автомобил и ние ест. го поръчахме, без да поискаме капаро (голяма грешка от наша страна). Беше доставен след 2 седмици и от тогава започва мъката ни - звъним, че е при нас, колегата казва "колата сега не е свободна, пътува, ще ти звънна да я докараме да го смените след седмица". Минава седмица, втора - греда, никой не се обажда, а времето си минава. Звъня пак и птам "да го връщам ли, какво се случва?" , а отговора е "не, недей, другата седмица ще го сменяме". Така минаха сумарно около 2-3 месеца и изтече срока, в който мога да върна компресора (до месец след покупката). При последното обаждане да питам какво всъщност се случва, колегата каза със съвсем спокоен и равен тон "аа, ами то, таковата, аз вече не работя там, а шефа май продаде колата, така че компресора няма да се сменя" .Това на мен ми звучи, точно като "оправяй се" , което твърди, че сме казали и че е оставило толкова горчив вкус от отношението ни... Какво да кажа аз сега за горчивия вкус - 1440лв прашасват на рафта от 3 години (да, още си е при нас и не е продаден), гаранцията на компресора мина 3 пъти вече и аз седя и си чакам да се появи друго А6 4.2 FSI за смяна на компресора и да се надявам клиента да иска да си сложи нов компресор, седял 3 години в кашон, без гаранция... Нито един път при следващите си посещения в сервиза не събра куража да попита "момчета, какво стана с онзи компресор, с който ви прецаках, продаде ли се, върнахте ли го някак? " . Както става ясно не пожела и да си го плати и да си го вземе, тъй като не става за Ауди А3 1.9 PD, a и е по-лесно някой друг да се оправя...
Въпреки това колегата japona и неговото Ауди А 3 останаха клиенти на сервиза, макар че имах дълъг спор с Милен дали да е така, предвид крайно некоректното му отношение и финансовата загуба, която ни нанесе.

Сега към това оплакване, понеже фактите са малко по-различни :
1. този шуцер не знаех, че е повреден, когато смениме маслото и филтрите, иначе колата нямаше да излезе от сервиза в това състояние, защото двигателя е помпа-дюза (ASV ако правилно помня) и има подкачваща помпа в резервоара и ще олее всичко с нафта, ако има пробив там. Ако съм знаел, колата нямаше да мръдне от сервиза, докато не се отстрани проблема. Палеше си нормално и нямаше теч на гориво при филтъра.
2. след като се обади, че колата не иска да запали, ти казах да я докараш и ти каза, че ще пробваш да я запалиш или ще намериш начин да я докараш, понеже искаш да я видим същата вечер, защото ти трябва да си я ползваш и аз казах, че ще те изчакам, колкото е нужно, за да я видим същата вечер. Не е ставало дума за съдействие от наша страна, защото ако беше, работим с човек денонощна пътна помощ - идва, качва колата и ни я кара, без ти да се разкарваш, а когато установим защо има проблем, си заплащаме разходите за транспорта, ако е по наша вина. Не един и двама души от този форум са свидетели, че когато не е имало друг начин и са ме помолели, съм отивал с моят си джип (не Гегата), да тегля разни коли до сервиза, дори да нямам нищо общо с ремонтите по тях и да не става дума за проблем, който е възникнал в следствие от наша работа по тях.
3. когато дойде колата при нас, вече всичко беше олято с нафта и ти казах, че вероятно е от щуцера или гумичките му отдолу (новите да са дефектни) или отвора на филтъра нещо не е наред (случвало се е и това). Предложих да поръчам нов щуцер, тъй като наистина нямам втора ръка, ама ти каза, че си искаш колата и да пробвам да сменя само гумичките отново, защото шуцера можеше да дойде най-рано за следващия ден. Смених гумичките и си взе колата отново. После ми звънна от Стамболийски и каза, че проблема продължава и мирише на гориво и че ще си купиш щуцер от хората, от които ползваш отстъпка, за да се смени. Повече не се обади, а не разбирам какво пречеше след като си си купил щуцер, да дойдеш да го сменим за наша сметка, да ти го платим и да измием всичко с препарат и защо не се обади, за да се довърши работата, както трябва? Ние не ядем хора и както казах, въпреки проблема и некоректното ти отношение спрямо нас с компресора, сме решили и занапред да бъдеш наш клиент и да получаваш същото коректно отношение, както всички други, макар да не получаваме същото в замяна. Елементарно е да измием двигателния остсег, да се смени пистовия ремък ако е нужно и да се възстановят финансовите ти загуби. Щом имахме 1440лв да си купим компресор, който няма да използваме 3 и още не е ясно колко години, със сигурност един щуцер, един ремък и едно шише Meglio нямаше да са ни проблем :) . Пък и не са толкова важни парите, важно е отношението към проблема и отстраняването му.
5. бирата и гегата - аз не пия алкохол по време на работа, понеже всяка сутрин и всяка вечер минавам по 15км от вкъщи до сервиза и обратно с колата, което изключва възможността да пия бира по време на работа. С това се занимават брат ми (собственика на въпросната Гега) и няколко момчета от задните сервизи, които нямат какво да правят, но не и ние с Милен - ние сме там, за да работим и когато си свършим работата, си отиваме, за да си пием бира вкъщи :) .
6. цената на щуцера, понеже е изтъкната в оплакването :

Изображение

Цената за Бош, както се вижда, е няма и 14лв, доста далеч от 30лв. Цената за Феби или Вайко, какъвто можех да осигуря за следващия ден, е под 10лв действително, както съм казал и тогава.

:beer

Така, така нека да изясним нещо. А6 съм я докарал аз първия път за проблем с климатика, беше обслужен и платено всичко. След това, по моя препоръка, колата се докара във вашия сервиз и оттам нататък не съм имал отношение по поръчката на частите, особено компресора! Или забрави, че си ходи нея в Младост и човека, който отговаря за нея се свърза с теб и си комуникирахте с него? Или може би не помниш добре, че след това, същия този колега ви докарва и vw eos за ремонт? И да не забравяме на кого си звънял за прословутия компресор, не на мен, а на човека, караш колата! Никога не съм ви поръчал аз компресор по телефона !!!!!
Доста тъпо от твоя страна да кажеш, защо не извади пари да си го купиш?
През цялата сага докато сте си говорили, защо не си го върнал?
Хубаво, нека е моя вината, че съм ви препоръчал, чак скандал имало дали да ми обслужваш колата. Много добре помня, как след месеци като дойдох, точно от теб научих за това и звънях да проверя дали е вярно или това го забрави?
Кое е некоректното от моя страна?
Че съм ви осигурил работа и клиент ?
Относно моята кола, явно пак не помниш добре, никога не съм отказвал колата да остане в сервиза, тя даже седя цял ден преди това! По телефона беше ясен, докарай я в сервиза, нищо не мога да направя.
Колата няма подкачаща помпа в резервоара, хайде това не помниш, ама да ми обясняваш меглио, ала бала и как се излиза от паркинга на мол Сердика, айде моля ти се. Едно ремъче, едно клапанче, влезе в тона на гаражния майстор, аз не съм искал ти да ги отстраниш, просто ти обяснявам какво е станало и колко съм платил за тройника. Мерси, че ми извади цена на феби. Бтв не съм казал, че си бил пиян, а това заварих в сервиза!
От цялата пледоария не разбрах, мен ли обвини в нещо или просто не си призна небрежното отношение при възникване на проблема?
Тройника не беше счупен преди да се смени филтъра! Защо замаза тоя проблем с друга история? Как точно тази предистория оправда отношението ти?

Чак сега видях какво си писал подробно, човек ти сериозно ли твърдиш, че си говорил с мен по телефона в продължение на 3 месеца? И аз съм говорил тия неща?
Да се видим във вторник да изясним с кой, кога и на кой телефон си комуникирал? Защото е чиста лъжа!

@Edit:Понеже пиша от телефон, да разясним още нещо за останалите четящи!
Как протече срещата ни след това. Дойдох с човек от друг град да му погледнете климатика. Мойто уважения, че го приехте! В процеса на работа, ти ме попита "ти случайно, не идва ли с една а6?" Казах да. И ти започна историята "тоя твой колега излезе несериозен, поръча компресор и не дойде да го вземе!" Питах защо, след като знам, че идва с еос-а след това и ти ми разказа същото, като по -горе, обаче сега реши да ме сложиш мен, като главен герой! Какво казах тогава "съжалявам за станалото човек, ще се обадя да питам защо, аз не работя там!
Може би съм бил с треперещ глас, но от възмущение!
Дори ти казах, че имам познат с 3ка дизел на а6 и си търси компресор, ти обаче отказа, защото бил друг.
Питах те има ли капаро? Защо не го върна и последва горната история. Така ли беше Стефане? Точните ти дума бяха, имаме си един компресор сега, несериозно е така. Ама нали в форума сме големци, не съм искал да го платя?!? Кога стана въпрос да го плащам Стефан???
Защо не спомена, че с фирмата работехте с фактури, с плащане по банка? Защо не им фактурира компресора и изпрати фактурата? Имаш всичко необходимо! Нали, дай да плюем, щото е по лесно! Защо не го решихте тоя въпрос при следващия ремонт на тяхна кола? Е това не разбрах от цялата история. И да звъннах и питах за тоя компресор още докато бях в сервиза. Отговориха ми, че сте се разбрали и колата е продадена! Нещо да съм скрил? Това ли ти казах 6 месеца по късно?
Мога да извадя всичките ни разговори от 2014 по електронната ми фактура за да ти покажа, че гореописаните "факти" от теб са лъжа и никога не си ми звънял!!!

Преди една седмица бях при вас, да беше казал какви претенции имаш към мен и че не искаш да ми обслужващ колата.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Съб 04 мар 2017 16:39


За тройника си признах, че вината е моя, че явно се е счупил при смяната и се съгласих да поема отговорност, а вината, че не си се върнал да го сменим и да почистим след това, не разбирам защо е моя. На никого никога не съм казал, че двигател, залят с нафта, не е проблем, както ти твърдиш. Извадил съм цена за Феби тогава, защото това е имало за следващия ден и можеше да свърши работа, докато се купи хубав, за да може да си ползваш колата нормално, но цената за Бош се вижда в мнението ми и определено не е 30 лв (погледни внимателно, че цената на снимката е за Бош и даже го има номера на тройника по тази марка). Когато се обади и каза, че колата не пали, ти казах, че мога да те изчакам и да я докараш да я видя и както видя, те изчаках да дойдеш, за да видя какво се случва, въпреки че това се случи след работното ни време. Какво си заварил в сервиза, не говори за мен и за моята работа - там обикновено има хора, които не са част от персонала на сервиза и като такива, могат да правят, каквото искат или по-точно, каквото им позволя, което включва и това да си пият бирата и да си говорят, без да ги засяга моята работа и твоята кола. Аз лично не съм участвал в това, а съм останал да те изчакам след работното си време, за да видя какво става с колата и какво мога да направя, за да реша проблема (виждам, че го оценяваш, разбира се преносно казано). Ако не беше казал, че ще си намериш начин да дойдеш, щях да организирам нещо, за да дойде колата до сервиза по удобен за теб начин, но нямаше да стане веднага, каквото беше твоето желание. Колата седя в сервиза преди да сменим маслото и филтрите и никой не е знаел, че ще има проблем с нея, за да поръча тройник предварително. Както и сам каза, ми с еобади в 18:00, за да ми кажеш, че има проблем и вечерта в 20:00, когато колата дойде обратно, вече и да съм искал, не е имало откъде да се вземе тройник, а и не се знаеше, че проблема е точно в него (можеше да са гумичките, както и дефектен отвор на филтъра). Споменах вече няколко пъти, че по този въпрос си в правото си да поискаш компенсация и вместо да се оплакваш с една година задна дата, можеше при последното си посещение в сервиза, да ни кажеш какво е било, какво е станало, какво ти е струвало и да бъдеш компенсиран, както и да се извиним най-малкото. Но, както и ти каза - тук, във форума е по-лесно да се храни, вместо очи в очи.
За Ауди-то А6 намесих темата, защото ти спомена как некоректно сме постпили с теб и сме те оставили да се оправяш, ама тактично пропусна твоята некоректност към нас 2 години по-рано. За тази кола съм коментирал всичко единствено и само с теб, защото ти му записа часът , както за профилактиката на климатика, така и за ремонта на ходовата част и ти го докара заедно с колегата ти и колата още тогава беше записана с твоя телефон в нашата документация (който е идвал при нас, включително и ти, знае - получава си дакомуент за извършения ремонт - марка и модел на колата, рег. и номер, име и телефон на клиента, за да имаме обратна връзка). Телефонът в работната карта на колата е твоят до ден днешен, който е и в работните карти за твоето Ауди и дълго време твоя номер беше записан в моят телефон като " Audi 4.2 FSI" , на когото звънях и за компресора. Никога никъде за тази кола не сме имали друг тел. номер и може да се види в единствения документ за ремонт по нея, когато сменяхме тампоните на магарето - твоят номер и твоето име. Когато колата дойде за окачването, лично ти ме помоли да видя пак климатика, защото не работи добре въпреки профилактиката. Профилактиката и ремонта на ходовата част бяха платени коректно, така е, за това не споря изобщо. Констатирах, че компресора не работи добре и препоръчах да се смени. Колата след ремонта на ходовата част, я докарах до Младост и пак на теб звъннах, че съм на уреченото място (кръговото на тролей номер 8 до Окръжна болница), за да я вземе колегата ти от мен, защото с теб се разбрхаме да я върнем на него и ти тогава ми даде неговият номер, за да се чуем и да се разберем къде съм аз и къде е той. Даже имаше една драскотина на предната броня и ти звъннах отново, когато той дойде, за да потвърдиш на колегата ти, че така си е била, когато сте я оставили в сервиза, понеже той не помнеше дали е била така или не и искаше да се уточни, преди да я приеме. Плащането действително беше по банка, така е, ама на какво основание мога да фактурирам компресор, който не е монтиран и не е доставен дори още? Освен това тогава никой нямаше идея, че компресора няма да стигне до колата - още беше в режим на поръчка и чакахме да пристигне. Когато дойде следващия път при нас с твоето Ауди А 3, те попитах защо се случи така с този компресор и ти тогава отново каза, че не работиш там, както ми каза и по телефна последния път и звънна на другия човек, за да се уточните окончателно, че така и няма да се смени и ще си имаме компресора за скъп спомен, понеже колата няма да дойде и да се монтира, защото е продадена. Тогава предложи ли да им го фактурираме, за да си вземем парите за него - не. Казали са ти, че са се разбрали с нас, ама ти попита ли дали е така - не. Остави ни "да се оправяме" , както намерим за добре. Поръчката беше коментирана лично с теб, след като при ремонта на ходовата част констатирах, че не работи съвсем добре и затова климатика е слаб - обясних ти защо трябва да се смени, че вероятно са му износени сегментите, защото е карана с много малко масло в системата и коментирахме цената му, след което ти каза, че ще попиташ собственика и, след което звънна и каза да го поръчваме и ако искаме капаро, да кажем на момчето, на което ще върнем колата, за да ни осигурят. Понеже плащането ставаше по банка, реших да не се занимавам с капаро, защото смятах, че няма да има никакви проблеми, както при предишните две посещения на колата - за профилактиката и за ходовата част. На другия човек аз просто съм върнал колата и с него не съм коментирал нищо, освен какво сме и правили, защото му беше интересно какви са тези тампони на магарето. Но както и да е, не са ми нужни каквито и да е разпечатки и разправии по въпроса, защото този случай е приключил още преди 3 години и то с минус 1440лв за нас. Какво е ставало в тази фирма и с тази кола, мен не ме интересува - нито кой я кара, нито кой я поддържа, нито кой плаща за нея. Интересуваше ме, че за колата, която при нас се води на твое име и в работната и карта е твоя телефон, беше поръчан компресор, който си остана за нас, понеже ти си напуснал, а шефа ви е продал колата, ама никой от вас по веригата не се сети да се обади и да откаже поръчката. Към днешна дата дори това не ме интересува, защото е минало, заминало, но и моят горчив вкус си е останал, както ти се изрази. Не съм го върнал поради причината, поради която не взех и капаро за него - доверието между нас за ремонта на тази кола, понеже няколко пъти беше казано „ще я докарам” и докато чаках това да се случи, мина времето, през което можех да го върна, както казах вече. Никой няма да ме чака 3 месеца, за да го върна, а това, че аз съм бил наивен да чакам и да не взема капаро, си е моя грешка, която си я отичтам всеки път, когато видя кашона му :) .
Въпреки това, аз не промених отношението си към теб и колата ти и решихме да те запазим като клиент, защото преценихме, че не си искал така да се случи и именно затова никога този въпрос не е повдиган и не е разискван повече, до сега. Компресора не беше за твоята лична кола, а за служебна, която по ред причини е попаднала при нас и с нея се е случило това и затова решихме да зарежем случая така и да продължим да се грижим за колата ти. Ние си имаме компресор и това е, майната му, с извинение. Именно затова никой никога не е казал, че не иска да ти обслужва колата и си останал наш клиент до ден днешен.
За преди седмица - колегата ми Милен ти прави колата (пак смяна на масло и ф-ри) и също ме попита след това „Това не беше ли момчето с компресора за Ауди-то 4.2 ? ” и аз му казах „Да, точно той е.” . Ние претенция нямаме, защото е минало заминало, говорим за отношението, понеже ти започна темата за нашето към теб и как сме те оставили да се оправяш, а ние не видяхме нещо по-различно от теб към нас 2 години по-рано. Доказателството е още в сервиза - кашона с компресора си е там и в момента. Когато дойде при нас за пореден път миналата седмица, ти също не каза, че имаш някаква претенция за този тройник и изобщо за този ремонт от преди една година, а можеше да ни кажеш от какво си останал недоволен и с горчив вкус, докато беше на крака при нас в сервиза миналата седмица, вместо тук, но така on-line е по-лесно... Най-малкото можеше да ти го платим, както и да те компенсираме за неудобствата, които сме ти създали тогава и да се извиним за всичко. Така или иначе обаче, щом този въпрос е останал неразрешен и смяташ, че се отнасям към теб и към колата ти като гаражен майстор, който ще ти смени едно ремъче, едно тройниче и т.н. и така ще замаже грешката си, за мен не е проблем, а решението е много просто, макар и година по-късно - калкулираш си вредите, които сме ти нанесли - тройника, изтеклата през него нафта, изгубеното време, цената на това някой да те извади от паркинга на мол-а и да те дотегли до сервиза, почистването на двигателя и нанесените по него вреди, в следствие от омазването с нафта и т.н. и назови сума, която искаш да получиш като обезщетение, след което заповядай да си я получиш в работното ни време. Така аз ще съм чист пред съвестта си, че не съм останал некоректен, а ти не си останал недоволен и излъган и оставен "да се оправяш" , както и ще можеш да си сигурен, че примера с Ауди-то А6 не се използва, за да се замазва положението и да се размива грешката, кояот съм допуснал.
При предишния негативен коментар за серивза какво направих - извиних се от името на колегата, предложих да видим какво се е случило, предложих компенсация, казах си всичко така, както е редно да се направи. Същото направих и сега по този казус, макар да е от преди година и ще очаквам да кажеш как желаеш да бъдеш компенсиран. А пък аз с компресора на Ауди-то вече съм издухал супата и това си остава мой проблем, понеже в тази вече бивша за теб фирма, не се намери някой с достатъчно големи топки, който да си понесе отговорността за поръчката му и да си има един компресор за 1440лв на бюрото :mhihi .

Двигателя ти по спомен е ASZ 1.9 TDI PD 130к.с. , понеже помня, че гледахме нещо за турбо пътищата по едно време и гледахме, че за точно този ASZ са рядкост и ти си поръча някакъв цял кит турбо пътища и друг кулер. Той има потопяема горивна помпа в резервоара - ето и справката :

http://www.ebay.co.uk/p/VW-Golf-Mk4-1-9-TDI-PD-Diesel-Fuel-Feed-Pump-130-150-ASZ-ARL-1j0919050/1666638282

http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A3-Seat-LEON-Skoda-OCTAVIA-VW-BORA-GOLF-1-9-TDi-FUEL-PUMP-NEW-/281970997591?hash=item41a6c7f957:g:NI0AAOSw2s1U0iks

:beer

Последна промяна от zfa159 на Нед 05 мар 2017 12:18, променено общо 1 път.



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта