


Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
Ти каква мислиш е разликата м/у двата мотора?
-
- VW експерт
- Мнения: 13399
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
Iezekil написа:Малко се съмнявам,просто е разреден РП една идея.Нещо като дефорсак при москвич
Провери.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
Разликата между двата матора е:
ABS - степен на сгъстяване 1:10..Електронен контрол на ъгъла на запалването...Максимална мощност на 5500 оборота..
RP - степен на сгъстяване 1:9...Вакум контрол на ъгъла на запалването..Максимална мощност на 5250 оборота...
Аз като ги гледам, RP би трябвало дори да е по-добър от старт, защото мощността му иде по-рано...
Данните са взети от АвтоДата.
ABS - степен на сгъстяване 1:10..Електронен контрол на ъгъла на запалването...Максимална мощност на 5500 оборота..
RP - степен на сгъстяване 1:9...Вакум контрол на ъгъла на запалването..Максимална мощност на 5250 оборота...
Аз като ги гледам, RP би трябвало дори да е по-добър от старт, защото мощността му иде по-рано...
Данните са взети от АвтоДата.

-
- VW експерт
- Мнения: 13399
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
Хайде сега погледни и данните за въртящия момент.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
Разликата е в буталата/да не навлизаме в другите детайли,това е важното/,като на старите РП има разлика 5мм и в дросела.Понеже са с по-големи горивни камери буталата,пада степента на сгъстяване.
РП и ААМ са дефорсаци,разредени мотори,което уж ги прави вечни.
RP 140Nm/3000
ABS 145Nm/2700
Аз никога не съм карал до 5000 оборота,за да видя там ли му е мощноста,но определено е пъргав в ниските като дизел ха ха.Даже ми се струва,че и мощност и въртящия момент са още по-ниско...
РП и ААМ са дефорсаци,разредени мотори,което уж ги прави вечни.
RP 140Nm/3000
ABS 145Nm/2700
Аз никога не съм карал до 5000 оборота,за да видя там ли му е мощноста,но определено е пъргав в ниските като дизел ха ха.Даже ми се струва,че и мощност и въртящия момент са още по-ниско...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
Iezekil написа:А,да...това ми напомни за една тема наскоро,не я намирам и не помня точно,дали Одата не беше писал,че се засилих и аз,та ускорявах за 14 секунди на газ,ама не помня до колко км. 80-90 или100....все е база за сравнение...
Аз писах, някъде 14-15 сек до 95-100 км, но времето го засякох с gps-а на телефона, че бях сам в колата. Само че аз съм малко по различен, двигателя ми е PF с насадено моно от АБС двигател. Има разлика в големината на клапаните мисля между пф и истинското моно. Освен това имаме и огромна разлика в скоростните кутии, по точно в предавателните числа на диференциала, моят е по бърз диф и не ускорява добре до 3 хил оборота, силата идва по късно. Различни са и предавателните числа на четвърта и пета, но за ускорението до 100 км те не са важни, трета включвам някъде на 90 км, като съм на газ
-
- VW експерт
- Мнения: 13399
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
Iezekil написа: RP 140Nm/3000
ABS 145Nm/2700
Бъркаш.
Въртящ момент 145 Нм/2500 об/мин
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
Преписах бе,моята дата не показа
Аз 12 сек. ускорявах до 80
Аз 12 сек. ускорявах до 80
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
Zdravko Zankov написа:Бъркаш. Въртящ момент 145 Нм/2500 об/мин
Тц... RP - 142N.m/2600RPM...ABS - 145N.m/2500RPM.
По темата.
Вакум от под дроселовата клапа е свързан към вакум авансатора на делкото през клапа за вакум.
Клапата е нормално отворена и при не запалена кола е нормално да минава въздух.
При запалена кола на празен ход, на клапата се подава напрежение и тя се затваря.
Когато дроселовата клапа не е затворена, т.е колата не е на празен ход, клапата за вакум е в отворена позиция.
Тогава аванса на делкото се дърпа от вакума на двигателя.
От датчиците за позиция на дроселовата клапа зависи работата на вакум аванс клапата.
Ключ!



- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
инжектопляктор написа:При запалена кола на празен ход, на клапата се подава напрежение и тя се затваря.
това не го знаих...я дай снимка на тая електрическата клапа
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 89г. - как работи вакум аванс системата?
Iezekil написа:това не го знаих...я дай снимка на тая електрическата клапа


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], rosenstoilov78 и 6 госта