Колеги имам малко затруднения с моята А4 Б6 с авф мотор
Колата пали и върви без проблем, но забелязвам завишен разход на гориво по бордкомпютър - 8,5л. средно с каране като "бабичка" (разхода съвпада с реалния )
Това ме накара да се поразровя с ваг кома и забелязвам /15-ти канал на вага/ висок разход на л./ч. - 1,00/1,20 това на загрял мотор и без никакви консуматори.
Другото което ми прави впечатление е че милиграмите на празен ход при 90 градуса на мотора са 8,8/9,0мг. а при около 75 градуса дори и 10,00мг. /това пак загрял мотор и без консуматори/
Всичко това при синхронизация на вала +0,6
Говорих с няколко колеги от този и от други форуми и стана ясно че разхода на л./ч. е ориентир за правилна и фина настройка на мотора и че трябва ако всичко е наред тоя разход на час да е около 0,60л/ч
Пробвах малко "игра" с тая синхронизация на вала, стигах до стойности от -2,9 до + 3,2 но разхода на литри в час не мърда милиграмите също
Стойностите за корекция на дюзите на 13-ти канал са си нормални /-0,07/ /+0,10/ /+0,21/ /-0,17/ това са най-ниските показани при синхронизация на вала около +2,2 (като въртя шайбата се променят и стойностите на 13-ти канл)
Сигурен съм че тук имам доста знаещи и можещи момчета които знаят къде е ключа за бараката. Моля дайте съвети и насоки къде би могъл да е проблема с тази кола
Имам съсед който кара същата барака при него нещата са си нормални разхода на 15-ти канал си е 0,40л./ч. а милиграмите на празен ход са 4,5мг. разхода по борд е 6,1л. смесено
Всякакви предположения и насоки биха ми били от полза



Audi A4 1.9 TDI AVF - фина настройка?
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: AVF PD фина настройка
Износен разпределителен вал е едната причина, но ти това го знаеш. Проблем с някой от възлите на агрегата, компресор, алтернатор, хидравлична помпа и т.н. Пробвай да свалиш милиграмите и виж как ще се държи колата.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: AVF PD фина настройка
Само кажи как подяволите да сваля тия милиграми
Не става като при роторката в адаптаций
Не става като при роторката в адаптаций
Re: AVF PD фина настройка
Да ти кажа, ама незнам точно. Освен да се разровя из форумите и да видя какво е писано въпроса. А тук има хора наясно с процедурата, както и с плюсовете и минусите , от подобна интервенция. Ако не се включат ще играеш на проба-грешка, за друго не се сещам. А оборотите какви са на празен ход? И постоянни ли са?
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: AVF PD фина настройка
Тези 90г на табло или на ваг-ком?
За моментния разход: ако на диагностика показва 0.6-0.7, на борд показва 0.8-0.9.
При мен torsion valu e 0.0~0.6.
За да държи постянно разход 1.0 -1.2 - нещо го тормози механично - шайба, лагер, EGR, лоша нафта...
Какво показва на 3 канал - EGR, MAF?
За моментния разход: ако на диагностика показва 0.6-0.7, на борд показва 0.8-0.9.
При мен torsion valu e 0.0~0.6.
За да държи постянно разход 1.0 -1.2 - нещо го тормози механично - шайба, лагер, EGR, лоша нафта...
Какво показва на 3 канал - EGR, MAF?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта