С освобождение ли е мотора 1.8 ABS

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Нед 11 фев 2007 12:09


Та в краина сметка има ли,или няма освобождение :?:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: колеги вие не сте сигурни

Мнениеот vaskoto1 » Нед 11 фев 2007 12:21


пламен79.1979 написа:Поне не бъркаите човека,точно това защита нареза на буталута е изчеслен колко ход има има клапана и затова няма значение каде ще е буталото.Пък и от какво друго ще се защитава ако не от скъсан ремак или стегнала ролкака.


пич-прочети какво си написал и ми го преведи ако не те затруднявам-нищо не разбрах... :?
и друго-ТИ премери ли го?
защото звучиш сякаш си го премерил? съмнява ме честно казано...
ако не си го премерил-защо твърдиш че някой заблуждава някого?

пак предлагам-който е сигурен в правотата си-нека си предложи мотора за експеримент-плащам нов ремък и ролка ако нищо не стане-но ако стане-ремонта си го поемате вие! нали сте сигурни ве-защо няма опашка за нови ремъци?


Потребителски аватар
valeo
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот valeo » Нед 11 фев 2007 14:12


васко е прав, пише го в аутодата, наричае се пасент на клапаните и буталата - този мотор НЯМА защита, ЛАДА петица има такъв, служебната късаше на 5000 км тоя ремък заради хвърляне на масло от семерингите., просто изгасваше, теглене и нов ремък, кой ще се разправя да подменя семеринги на тоя ЧИРЕП...ха..ха ..ха..ремъка струваше 6 лева


пламен79.1979
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Средец

За тоя мотор не знам

Мнениеот пламен79.1979 » Нед 11 фев 2007 15:38


Дали има защита не знам но виж ти кво си написал за отворените клапани иГМТ.Исках да кажа те точно това и защита,когато клапана е отворен а буталото е вГМТ то разреза е за тово.Не говоря конкретно за този мотор.А сущо така не карай хората да си трашат моторите.Може просто да се свали ремака и да се варти коляновия вал бавно до един оборот трябва да срещне клапан ако няма защита.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 11 фев 2007 15:47


vaskoto1 написа:петев-защо заблуждаваш хората?
недей да твърдиш нещо в което не си сигурен!
няма такова чудо като защита от скъсване на ремък.
ако си толкова убеден в правотата си-аз ще ти платя лично един ремък и една ролка ако си готов да изпробваш тая защита на собствената си кола-ако обаче изкривиш клапан или стане по лошо-ти ще си поемеш ремонта и всичко. навит ли си?

Аз чак такъв спец по двигателите не съм,но занаятът ми е такъв,че много лесно и бързо мога да събирам практическа информация за каквото си поискам......та нито аз от обмяна на опит с приятели,нито пък познатите ми автомонтьори(включително работили и в сервизи на Фолксваген в Германия повече от 10 години) и моргаджии не могат да ми покажат пример на повреден двигател ABS от сскъсване на ангренажа...това е а иначе теоретично може и да си прав...не споря


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 11 фев 2007 16:28


Колеги да не забравяме, че когато ангренажа се скъса и се движиме с някаква скорост, със скъсването на ремъка спира и движението на разпределителния вал.Гаранция един от 8-те клапана ще бъде отворил.Поради движението на коляновия вал, буталата продължават да се движат, а клапана си стои отворен - тогава какво става .... бутало и клапан си правят "прощална целувка".

На АБС мотора всички клапани са вертикално разположени и са препендикулярни на буталото.


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: За тоя мотор не знам

Мнениеот slavcata » Нед 11 фев 2007 16:56


пламен79.1979 написа:Дали има защита не знам но виж ти кво си написал за отворените клапани иГМТ.Исках да кажа те точно това и защита,когато клапана е отворен а буталото е вГМТ то разреза е за тово.Не говоря конкретно за този мотор.А сущо така не карай хората да си трашат моторите.Може просто да се свали ремака и да се варти коляновия вал бавно до един оборот трябва да срещне клапан ако няма защита.

Колега,ако е вазможно пиши по грамотно. :evil:


DanielX
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DanielX » Чет 15 фев 2007 2:17


valeo написа:ЛАДА петица има такъв, служебната късаше на 5000 км тоя ремък заради хвърляне на масло от семерингите.


Валео, Лада петица е с ангренажна верига.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта