търся съвет за GOLF 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pako
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 27 мар 2005 0:51
Автомобил:
Двигател:

търся съвет за GOLF 3

Мнениеот pako » Нед 27 мар 2005 2:14


Здравейте тесни специалисти,
до сега бях фен на OPEL имам VECTRA 2.0 115 кончета,но както се досещате колето изгни :( иначе от мотора 100% съм доволен.
решил съм да го махам и да взема GOLF 3 .моля ви да ми дадете съвет какъв бензинов двигател е за предпочитане.
ще го взимам от Австрия,но разбрах,че не мога да го карам за проба само ще мога да го запаля и оглеждам.
Какво по-точно да гледам?
Благодаря ви предварително.:lol: :lol: :lol:




Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Нед 27 мар 2005 2:18


Вземи си 1.8 mi двигател или 1.6 този който е 101 к.с. Ако си привърженик на екстремното каране си вземи 2.0 GTI.


Потребителски аватар
pako
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 27 мар 2005 0:51
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pako » Нед 27 мар 2005 2:38


О.К. 1.6 не между 1.8 и 2.0 кой от двата да взема птдръжката и как харчат съшто ме интересува. :?:


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Нед 27 мар 2005 7:49


1.8 е един от най-добрите двигатели на Vw за Голф. Поддръжката му е по - евтина от тази на двулитровия. А и харчи по - малко. Около 9 на 100 градско. За 2.0 незнам точно колко харчи.


Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Нед 27 мар 2005 11:38


Щом си карал 115 кончета, според мен за тези парички, спокойно можеш да си намериш 3-ка 2,0 8V и то с клима. B БГ се предлагат доста добри екземпляри, ако ги имах тези парички щях да си я взема от БГ по много причини- може да я закараш на диагностика най- малкото, а ако е регистрирана спестяваш доста допълнителни разправии.


Потребителски аватар
pako
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 27 мар 2005 0:51
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pako » Нед 27 мар 2005 20:16


Не энам отивам с роднина които има авто къща вкарва от там ве4е 8-10г. и на мен ми каэаха эа 1.8 ама ме притеснява че е МI не е ли по добре пълната инжекция неэнам :!: :!: :!: :!:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 27 мар 2005 20:37


Всичко зависи от това за какво ще ползваш колата :wink:


rugbista
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 26 мар 2005 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rugbista » Нед 27 мар 2005 20:41


пълна и да не е винтилов да не ревеш эимата.карам такъв


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Нед 27 мар 2005 20:52


ми аз имам 1.8 Mi и 2.0 8V
първия е много икономичен и супер евтин за поддръжка
втория хапва малко повече, но е много по-голям кеф :twisted:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 27 мар 2005 21:06


HF написа:ми аз имам 1.8 Mi и 2.0 8V
първия е много икономичен и супер евтин за поддръжка
втория хапва малко повече, но е много по-голям кеф :twisted:

Първия какво купе мъкне :wink:


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Нед 27 мар 2005 21:20


NovobranecGT написа:
HF написа:ми аз имам 1.8 Mi и 2.0 8V
първия е много икономичен и супер евтин за поддръжка
втория хапва малко повече, но е много по-голям кеф :twisted:

Първия какво купе мъкне :wink:

първия е на пасат (RP, същия двигател го има и в голфове, там ще е още по-малко харча), втория на Г3


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 27 мар 2005 21:34


HF написа:
NovobranecGT написа:
HF написа:ми аз имам 1.8 Mi и 2.0 8V
първия е много икономичен и супер евтин за поддръжка
втория хапва малко повече, но е много по-голям кеф :twisted:

Първия какво купе мъкне :wink:

първия е на пасат (RP, същия двигател го има и в голфове, там ще е още по-малко харча), втория на Г3

Моя Голф е с такъв мотор :wink: С това тегло под 1 тон и с тия къси скорости прави чудеса, поне аз съм много доволен от икономичността и вървежа му.Те и Пасатите с тоя мотор не са никак тромави :wink:


Потребителски аватар
ivodemirov
Мнения: 104
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 10:16
Автомобил: VW Golf
Двигател: CFFB 2010
Местоположение: София/London

Мнениеот ivodemirov » Пон 28 мар 2005 10:07


Вземи си 1.6 GT, пълна инекция - туй нещо е 101коня !-ще бъдеш много доволен, а и поддръжката му е по евтина от GTI....градско около 8,5-9литра; извънградско 7-7,5литра; ускорява доста добре, а максималната му скорост е 190-195km/h


Потребителски аватар
kandidat
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 22:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kandidat » Пон 28 мар 2005 22:08


И аз се интересувам от съвсем същия въпрос като pako.

Какво сега 1.6 - 101к.с или 1.8 - 90к.с. или пък 2.0 с 115к.с.?

Руснаците препоръчват 1.6. В AutoBILD казват 1.8. А тука казвате, че 2.0 било голям кеф...

2.0 и 1.6 ще плащат голям пътен данък, може би около 150лв. срешу половината за 1.8. Обаче 1.6 и 1.8 ще плащат по-малка ГО - около 100лв срещу 120лв. на 2.0, която за в бъдеще ще поскъпва и разликата ще се увеличава. Иначе каква поддръжка, ремък, ролка масло, откъде ще дойде голямата разлика в полза на по-малките двигатели не се сещам. Остава разходът на гориво. Какъв е той? Ако 1.8 харчи градско 9л/100км, 2.0 колко ще е - 10-11 или повече? А 1.6 дали ще е по-икономичен?

Остават ходовите качества. На мен лично ще ми е достатъчен двигател, който примерно може да поддържа 150км/ч. без да се мъчи и да качи Вакарел без да му пада скоростта(същата). Да речем, че колата е понатоварена. Ако 1.8 може да го направи, то той сигурно ще е най изгоден. И остава въпросът докога са го монтирали на Голф 3? Всъщност 1.6 16V замества ли го или и 2-та са се произвеждали през 1996-7?


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Пон 28 мар 2005 22:25


1.6 101 кс не е 16V
за това коя колко ще харчи - зависи колко ти тежи десния крак
повече инфо - http://catalog.auto.ru/volkswagen/golf/



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 92 госта