Здравейте колеги,
нуждая се от спешен отговор на следния въпрос.
Намел съм Двигател от Сеат Ибиза 2000 година 1,9 ТДИ (136 коне)
Някой има ли представа този двигател със скор. кутия и всичките му "чаркаляци" ще влезне ли без проблем на мястото на моя който е 1,9 ТД
До колкото съм запознат, този двигател от 2000 год е идентичен с този от Голф4, а моя е идент с този от Голф3
дали ще трябва да се преправя коша, да се реже и т.н. или ще си влезне без проблем само с едни нови лапи за тампоните ?
Благодаря предварително
СПЕШНО питане
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Мисля че ти ще си първия който ще прави такава манипулация.Мога да ти дам чертежи на 1З и някой ако даде на АЖМ да сравняваш.Най-доброто е да се отзове колега с ПД да идеш при него да отворите двата капака да гледате и да сравнявате.Пусни и снимки ако може някой компетентен да се пусне по темата.Стискам палци да стане 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Според мен е хубаво двигателя да е нещо подобно - в смисъл напречно разположен, а не надлъжно (като на Пасат, Ауди напр.), че все ще има разлика. Не знам има ли разлика в двигателите (захващането им) на Сеат-ите, Голф, Шкода ... - също и това е важно да се отчете - затова най-добре търси точно такъв Сеат (или отиди в автосалона им и разгледай - мисля че са същите все още).
Успех !
Успех !
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Той пита за механичната част.Иначе доколкото предполагам двигателя е от никс76 и е напълно екипиран.За имобилайзера на фона на цялото геройство по присаждането си мисля че няма да е голям проблем.
P.S.Пиши тема че търсиш някой с мотор ПД за да го погледнеш ,или направо гледай из дизеловия раздел и пиши ЛС.
P.S.Пиши тема че търсиш някой с мотор ПД за да го погледнеш ,или направо гледай из дизеловия раздел и пиши ЛС.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
захвата на мотора и кутията ти не е същия
другия мотор е по средата и отдолу-като на голф 4 ,а ти си с старото захващане на мотора като на г3;трябва малко рязане и заваряне 


Последна промяна от niks76 на Чет 15 фев 2007 19:43, променено общо 1 път.
- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niks76 написа:има6 да завари6 по две уши на гредите а отдолу е лесно
но ти си решаваш сам
да, това е ясно, мен ме притесняват жиците и електрониката.. как ще ги вържа, и се опасявам че сам няма да мога, а дори не знам дали е възможно...
а също така борд компютъра какво да го правя, понеже при мен нямам такова нещо и как ще стане въобще не ми е ясно

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта