Пасат Б3 1.8 моно-комби,RP исторически проблем

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Chernaev
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 03 яну 2009 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат Б3 1.8 моно-комби,RP исторически проблем

Мнениеот Chernaev » Съб 03 апр 2010 18:25


Здравейте колеги. Продължавам да търся майстор за колата си или да я продам(което не ми се ще).Колата е VW Passat 1.8 (90)моноинжекция,RP-1990г.,Комби с газава уредба Ловато на 2год.Та с таз колица ми се случиха доста забавни неща...един хубав зимен ден колата започна да не иска да пали върти върти и не и не.Та решавам да я дам на майстор,че да стане по бързо и тн. Та значи взе я маестрото и се почна ... Стартер,Някаква бубина ,Бензинова помпа,и всичко било на ред.Но какво се оказа всъшност ... върти върти пали до тук добре обаче оборотите почват да маршируват нагоре надолу нагоре и хоп стоп малко форца минавам на газ и тръгвам ,минавам 500метра и оборотите падат и колата изгасва...тъй и пак върти върти пали газ и след 600метра пак гасне отбивам паркирам и се обаждам на маестрото да вземе колата и да си свърши работата сиреч да я направи да върви повече от 500-600 метра.Бай мастер взима колата и два дена се мъчи да направи нещо обажда се и казва от горивния филтър е целия е задръстен бил...казвам ок ...взимам колата в петък вечер събота си карам паркирам всичко точно обаче в Понеделник върти върти пали работи ,тръгвам минавам 600 метра и гасне и няма палене ... обаждам се пак на мастор тричко кво става и съвет ми даде как да запаля на газ щом неще на бензин запали на газ тръгнах и право при майстора оставих колата и беш на работа...след 2 дена колата е готова ... викам си леле браво ... взимам карам пробно кръгче всичко изглежда добре питам какво и беше и ... мастор рече и отсече ами само почистих инжектора с ултра звук и 2.5 зъба ми бил прескочил ремака какво съм бил правил с колата ... малий !!! както и да е...та колата си беше добре една седмица и после пак почна да гасне работи само ако натискаш педала да държи обороти иначе гасне на Газ веднага гасне а като позагрее можеше да се кара на бензин и то като пуснеш педала за газта падат оборотите и гасне ... не питайте как съм карал ... реших че при тоз мастер няма смисъл да давам колата.Своевременно решавам да проверя нивото на антифриза в месеца веднъж поне поглеждам,и кво да видя тръпки ме набучиха нема никой,сипах отварям къпачката за маслото гледам някаква джмоч като боза по нея ама съм чувал че от студа се получавало нещо такова зимата.Бях откачил акумулатора за да изчистя грешките да не е от това проблема,та закачам върти върти пали работи добре казвам си екстра тръгнах стигнах и вечерта опа да пали неще опа да пали неще запали по едно време и пак дръж с педала оборотите да не загасне.Упражнението го знаех вече прибрах се.На другия ден отварям капачката за охладителната течност и гледам няма а бях сипал половин шише вода...бзимам вода и сипвам побра 1литър течове от вън нямаше...едно приятелче има същия пасат и предложи да ме води при неговия майстор от години ходи при него и е много доволен.Закарах колата погледна човека казах му че харчи доста антифриз отвори капачката за наливане на масло видя гнусното нещо и каза шлаифане на глава гарнитура на глава масло и ала бала ... ми ок смени ми той масло филтри гумички на клапани гарнитура на главата шлаифане взех колата карах 5 дена и почна да гасне не работи добре излиза черен дим от ауспуха капе гориво от карборатора дави се ,на газ изобщо не задържа обороти ... та туй е историята на един Пасат... ако някой може да помогне да пише :bowdown Благодарности за отзовали те се :beer




Galinncho
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Исторически проблем с пасат 1.8 моно-комби,RP

Мнениеот Galinncho » Съб 03 апр 2010 19:09


До скоро имах Голф РП мотор имал съм подобен проблем на Газ , оказа се спукан казан на парното , този мотор РП има букса за самодиагностика отпред , при мен и дюзата на моноинжекцията ми е правила въртел на бензин , моя съвет е обади се в BOSH до исул запиши си час 30 лв е диагностиката ще ти помогнат колата да се оправи на бензин , след тва отивай за Газовата , като вече колата работи нормално на бензин , аз съм ходил само в АРГУС в Люлин и съм много доволен , моя голф на бензин 5 години никой не можа да каже какво и как в BOSH до исул за 40 мин я разглобиха провериха , закачиха и уред на тази букса и показа Ламбда сонда , но съм особенно доволен от този сервиз за диагностика , но работи ли нормално на бензин ще заработи и на газ , а бубината може да е проблем особенно като загрее колата добре ако е тръгнала ги прави тези номера . Успех


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Исторически проблем с пасат 1.8 моно-комби,RP

Мнениеот stanev11 » Съб 03 апр 2010 21:11


основния проблем са ти майсторите,като гледам.
Огледай се за форумните майстори,Ваското1,НИКСИ ,Машината и други-все някой ще реши твоя проблем.


Потребителски аватар
Chernaev
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 03 яну 2009 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Исторически проблем с пасат 1.8 моно-комби,RP

Мнениеот Chernaev » Пон 05 апр 2010 8:57


Благодаря,колеги за отзивчивоста се пак ако някой може да ми напише нещо повече за карбуратора :( ...защо от него капе гориво...разглобеил съм го но невиждам никакви гарнитури или каквито и да вило приспосовления за уплътняване така ли е какъв може да му е провлема...ако някой може до помогне... :roll:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Исторически проблем с пасат 1.8 моно-комби,RP

Мнениеот Winner25 » Пон 05 апр 2010 10:30


Не съм виждал разглобен карбуратор, но трябва да има една мембрана която е горивен регулатор. Много вероятно е проблема да е от нея.
След като се дави на газ, може би тече и бензин от някъде. Черния дим също е признак за прекалено богата смес.
Ако решиш да ходиш по майстори може да пробваш в някой от клубните сервизи :wink:


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Исторически проблем с пасат 1.8 моно-комби,RP

Мнениеот red rider » Пон 05 апр 2010 17:24


Това е горивния регулатор ,означен е с номер 5. За да го смъкнеш трябва да махнеш дюзата , аз се пробвах без да я махам но ключа търка кабелите на дюзата и ме достраша да не направя някоя беля .
cuerpo-monomotronic.jpg


Потребителски аватар
Chernaev
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 03 яну 2009 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Големи благодарности към Vaskoto1!!!!!!!!

Мнениеот Chernaev » Сря 07 апр 2010 23:32


Благодаря на всички адекватно реаргирали за разрешаването на моя проблем :bowdown и наистина тук във форума има доста свесни хора който не само знаят но и могат :012: .Нямат против да помагат веднага и на момента.А сега и за проблема :horror: ,може да се повторя много на брой пъти но безусловната помощ от страна на Vaskoto1 :beer дойде съвсем на място направо буквално...Установи се,че проблемът е в шапката на дюзата на моно инжекцията.Тази шапка или куплунг на върха си има някакъв отвор с диаметър около 2,5/3мм.Това нещо фабрично е затворено с прозрачен материал и служи за визиор.Туй отворче с времето или поради някаква друга причина му се разрушава запушалката и от там почва да блика гориво като някой петролен кладенец и причинява давене на мотора поради огромния приток на гориво...Та свалих тази джаджа позачистих с корисилин и там където е отворчето налях от една смес 2компонентно лепило наречено течен метал изчаках да се спой и го монтирах засега всичко е наред...колата пали от един зъб работи си и на газ пък до кога ... до следващия ремонт...ПРОБЛЕМЪТ МИ Е РЕШЕН... heavy metal zork :banana


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Исторически проблем с пасат 1.8 моно-комби,RP

Мнениеот dreadx » Нед 26 мар 2017 13:28


1. Стара е темата, но понеже един приятел има такова моно и вчера го разглобявахме искам да попитам за какво служи аджеба този отвор на капачката, дето е запушен.
- гледах различни снимки от нет-а на моно бош - при някои го има, на други го няма, (на трети е запушен с винтче и лепило).

2. Капачката, която е куплунг към дюзата пълни ли се с бензин изобщо? - понеже самата дюза има отдолу два О-пръстена, които уплътняват бензиновите пътища. До преди да прочета тази тема бях убеден, че в капачката няма гориво, понеже самата тя не е предвидена да уплътнява с О-пръстени или нещо - просто си влиза плътно върху дюзата и я натиска надолу.

Когато разглобихме въпросното моно, видяхме, че върху капачката на регулатора има бензин. А пък човекът каза, че му дави понякога при работа на бензин.
Разглобихме регулатора, огледахме мембраната и се оказа, че много се е втвърдила, а има и някакви малки пукнатини - ще я сменяваме.

Видях, че един руснак е изброил възможните заместители на MEAT&DORIA: http://vwts.ru/forum/index.php?showtopi ... &p=2675535
Има само мембрана, има и цели комплекти с всичките гарнитури и уплътнения на моно-то:

Мембрана отдельно: MEAT&DORIA 71163
Ремкомплект: 750-10006
Ремкомплект: 750-10002

Друг е въпросът, че понеже българска работа, в някои магазини мембраната се предлага на цената на целия комплект, че и по-скъпо.

3. От проучването до сега установих, че мембрани има на две места (в смисъл на нормални цени, защото тези от 30 лв. само мембрана, изобщо не ги гледам.):
- в Евро-07 имало (- някой може ли да каже дали са същите, на MEAT&DORIA.?)
- и в една друга фирма, специализирана за такива части: "Златен Меркурий" EООД.

Не изключвам да ги има и на други места, ама няма да тръгна да звъня в Косер, Мосер, и не знам къде още, само за да ги питам дали имат - по-скоро тук някой ще знае. И понеже мембраните са заместители, а оригинални не се предлагат, ще е от полза ако някой е сменявал наскоро, да каже от къде е купил и дали е доволен от качеството.

Благодаря предварително!


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Исторически проблем с пасат 1.8 моно-комби,RP

Мнениеот инжектопляктор » Нед 26 мар 2017 13:58


Приятел, цяла плочка моно струва 15лв в интернет или по моргите. Аз на моята RP си купих една резервна, че карам на газ. :mhihi


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Исторически проблем с пасат 1.8 моно-комби,RP

Мнениеот red rider » Нед 26 мар 2017 14:02


Преди две години сменях моята мембрана, струваше 16лв от еврото.


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Исторически проблем с пасат 1.8 моно-комби,RP

Мнениеот dreadx » Нед 26 мар 2017 14:36


Това за цяло моно по 15 лв. от морги, и аз бих си накупил, за да си имам, ама в случая ще сложим нова мембрана, понеже да е нова.
(- пък ще му кажа, ако мине покрай някоя морга да пита и за резервно моно).

А за мембраните четох и разни такива отзиви, че някой си бил купил мембрана от Евро-то, ама не му работела добре, друг пък си купил от "Златен Меркурий", ама му се била разпаднала.. ;)
- естествено при такива единични случай няма как да се знае на какво се дължи проблемът - може и да е в монтьора.

Ама заради такива, все пак ми трябваше и някой като колегата по-горе, да каже, че 2 години я ползва и е ок.

Някой може ли да каже и за онази капачка/куплунг на дюзата - за какво има дупка отгоре, пълни ли се с бензин изобщо..?


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Исторически проблем с пасат 1.8 моно-комби,RP

Мнениеот red rider » Нед 26 мар 2017 20:30


Всъщност проблема се оказа ТПС с изтъркани писти. Не знам как работи тази мембрана, като е притисната доста от капачката,влиза много стегнато, едва я наврях тогава. На сегашния ми пасат пак имах такъв проблем, предпочетох да сменя цялото моно с работещо.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Исторически проблем с пасат 1.8 моно-комби,RP

Мнениеот Iezekil » Пон 27 мар 2017 7:51


Бензина постъпва и се връща от дюзата през 2 дупки,които отговарят на тая фина мрежичка по самата дюза.
Над нея виждате,че има О пръстен,който очевидно пречи на бензина да избива нагоре.Ако има такв визьор на капачката,той евентуално е бил с тази цел-да се провери изправноста на оринга.Сиреч,трябва да е сухо под капачката.http://store1.data.bg/theoldman/Dyuza%20Injection.JPG



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234, rrooccoo, tdi fen и 57 госта