Здравейте колеги.След голямо лутане,смяна на тампони,слагане на добавка за инжекторите и какво ли още не,мисля че открих и елиминирах причината за вибрациите. Миналият ден забелязах,че голямата перка не стартира.Нито като загрее колата,нито като пусна климатроника.Взех си втора ръка една и вчера с много зор я смених.Разбрах колко трудно става всичко без канал.(Никога не съм си и мислил,че ще успея да си завра главата под предния нож на бронята) Поради тази причина ми беше доста трудно свалянето на средната кора под двигателя и развиването на долният болт на перката. В края на сметка успях да я сменя. Днес я поозорих нарочно и забелязах,че вибрациите ги няма. Предполагам,че когато се е включвала само едната перка се е получавало това вибриране на цялата пластмаса с перките и оттам се е предавала на купето.Тъй като не знам колко време съм бил така,по препоръка на колегата zfa 159 от друга тема,направих и профилактика на климатроника.Липсваше 300 гр. фреон (от общо 750 гр.)
Благодарности на всички,които се включиха с идеии!



Bora 1.6 16V 2000г. (105 c.c.) AUS мотор - Вибрации в купето и в педалите - РАЗРЕШЕН
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Bora 1.6 16V 2000г. (105 c.c.) AUS мотор - Вибрации в купето и в педалите - РАЗРЕШЕН
Радвам се,че вече всичко е наред.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта