Може ли да се монтира 6 степенна скоростна кутия на TDI 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Може ли да се монтира 6 степенна скоростна кутия на TDI 1Z

Мнениеот Ventoman » Сря 14 фев 2007 15:05


След като си отремонтирах електронния блок на помпата си пойграх и малко с двигателчето като цяло , та резултата е :

Леко колата прави 200 по бургаския път с мен , майка ми и котката , има рязак старт , работи перфектно и равномерно , не прекъсва и пали от осмин оборот , за сега не съм засичал разхода , но не ме изненадва за момента , което са все плюсове .

Но изкочи и един голям минус !

Колата на асвалт , като я оставя на първа без газ да си тегли сама и като дам рязко газ , след 2000 оборота , се почва едно много кофти боксуване , сега на мокрото а дам газ при потегляне и почва да върти гуми и не мога да потегля , тръгвам от втора ма пак е трудно да се кара . Като съм на предавки 2-3-4 и като дам газ да дръпна или изпреваря и на 2000 об. се почва досадното боксуване ! Замислям и да слагам чип(ове) и тогава ще стане още по зле !

Та питането ми е . Със шест степенна скодостна кутия от Бора примерно , ще се елиминира ли този проблем :?:

Ще пасне ли на моя мотор :?:

Че на право подивявам , одеве една яка мацка с един смешен джип 4х4 ме разката на старта , а аз си боксувам и не мога да потегля :evil:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 14 фев 2007 23:54


кутията става за мотора ,но ти требва системата за съединителя,и да преправиш захващането на тампоните на кутията


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 15 фев 2007 1:27


Ма що имам чуството че с нея ще боксуваш повече :?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 15 фев 2007 7:39


Rabbit_TDI написа:Ма що имам чуството че с нея ще боксуваш повече :?


А сега де ?

Иначе системата със съединителя ще го мислим .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 15 фев 2007 10:27


Шесттепенната би трябвало да е с по-къси чесла в първите предавки-което значи още повече въртящ момент върху пътя.Следователно още повече боксуване.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 15 фев 2007 19:07


Ventoman написа:
Rabbit_TDI написа:Ма що имам чуството че с нея ще боксуваш повече :?


А сега де ?

Иначе системата със съединителя ще го мислим .
Колега, ако не е тайна, би ли казал какво си правил на двигателя, че толко мноо бега. :D


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 15 фев 2007 19:29


Rabbit_TDI написа:Шесттепенната би трябвало да е с по-къси чесла в първите предавки-което значи още повече въртящ момент върху пътя.Следователно още повече боксуване.
:да: на първа пове4е от 30км/4ас не прави


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 15 фев 2007 19:33


Образно казано , лъжа компа а той кара двигателя да полудява .


Първи замерен разход :!:

Градско 30лв. /1.70 = 17,64 л. С тях съм изминал 245км .

След като карах колата по сервизи и преди да я закарам на село с 20лв. минавах 100км :evil:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 15 фев 2007 20:07


razhод по стрелка не се мери
пълен и после пак допълваш и смяташ :wink:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 15 фев 2007 20:16


Не , мерих от празен до празен , знам че е вредно за помпата ама..... А съм сигурен в това за праезен-празен защото малко се занимавах със сондата а и ударих едно парцалче на дъното на резервоара така че пълен не ме устройваше . Най странното е че мойта помпа подкачва много бързо . Като ми свърши нафтата , връща всичко от трабичките в резервоара . Преди да запаля , пълня филтъра с нафта , и паля , като въртя държа педала натиснат до половина , колата пали веднага и се усеща едно леко прекъсване , понякой път загасва и при следващото въртене , прави 2-3 оборота и пали . През връщателната към филтъра почва да минава само пияна , оставям мотора да работи на празен ход докато не почне да минава само нафта без въздух :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 15 фев 2007 20:34


Аз ти предлагам да си сложиш някакви по-хубави гуми, може и една идея по-широки от тези, с които си в момента.

Ако си с някакви стари 14ки на 175/185 нищо чудно да имаш споменатите проблеми със старта.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 15 фев 2007 20:41


А иначе пълен-пълен аз не съм много съгласен защото на дизела (преди карах бензинова кола) като напълня до горе и изключи пистолета , сядам да пия едно кафе на бензиностанцията и след това пак завирам пистолета и влизат още около 2 литра . Така че според мен ако от празен резервоар напълниш до горе , ще има повече пияна и ще спре пистолета с по-малко налично гориво а после като долея 15литра , пияната за 15литра ще е по-малко и ще ме излъже в точното замерване .

А тези
Градско 30лв. /1.70 = 17,64 л. С тях съм изминал 245км .
съм ги зареждал в туба 8)


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 15 фев 2007 20:43


niikoo_1 написа:Аз ти предлагам да си сложиш някакви по-хубави гуми, може и една идея по-широки от тези, с които си в момента.

Ако си с някакви стари 14ки на 175/185 нищо чудно да имаш споменатите проблеми със старта.


Ма да , взел съм джанти 17ки , от пред ще бъда с 205/40/17 а от зад 215/40/17 , а в момента съм с 185/60/14


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Съб 17 фев 2007 2:57


А какво точно го лъжеш компа, че колата върви кат бясна? Помпата и турбото човъркаш ли ги и тях? :)


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Съб 17 фев 2007 14:53


Ventoman написа:
Ма да , взел съм джанти 17ки , от пред ще бъда с 205/40/17 а от зад 215/40/17 , а в момента съм с 185/60/14


Колега, къде ги намери тези гуменки на 40 ???
тук се търсят но не се намират, само 2 гумаджииници намерих, но им искат по 90лв/бр което ми се вижда безобразно скъпо за 2ра ръка .. !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, slav4o08 и 71 госта