Нямаш никакви грижи да смениш само горните обтегачи, само не съм сигурен дали ще може да извадиш веригата от зъбчатката за маслената помпа, понеже тя остава под долния капак който няма как да свалиш без ск. кутията. Но лично според мен веригите не се отпускат, поне като наложих моите (старата и новата) нямаше никаква разлика, говоря за разлика не по голяма 0.5мм. Колкото самият обтегач който е на "люлка" захватът отново му е под долния капак, но може да се изкара като се развие самият водач (под формата на болт) ето примерна
снимка (горе в дясно точно над горния белег на зъбното колело). Развива се с гаечен и се вади заедно с обтегача (без да се изпуска долу

) нахлузваш новия обтегач на болта/водача и по обратния ред, малко е мъчително, но става. При мен самият обтягащ болт беше заминал, заедно с него обтегача този за който говорех по горе, веригата беше направила канали близо 1мм на дълбочина което до пълнително удължава хода на обтегача който той няма, след това и големия плъзгач (който е само оригинална част, по горе пак бях писал за него) той също имаше големи канали, но и ухото през което минава средния болт беше счупено и дори и малко имаше луфт. По принцип имам тема свързана със смяната на веригата, ако не си може да я погледнеш защото имаше снимки и видеа...
Но при теб като гледам проблема е някой клапан или повдигач, понеже сякаш се чува от към ремъка (от дясно/пасажерско) и на втория клип където си снимал гърнето ясно се чува как гъгне работата на мотора, смисъл не работи равномерно, но като се почне огледа не ти пречи да прегледаш и ако има нужда да смениш обтегачите (горните). Ако ще се сваля главата нека се обслужи из цяло гумички, напасване на клапани, продухване с въздух самите канали/магистрали и ако трябва някой друг клапан или повдигач ако проблема е от тях.