Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот hvp800 » Нед 02 апр 2017 23:02


Да разбирам ли, че проблема на колегата е в прецакана помпа в резервоара, и едновременно с това течаща тандем помпа???
Или по-скоро тандем помпа с прецакана гарнитура? :no
Автора не съобщава за липса на мощност, не казва за играене на обороти при палене, за характерен бял пушек.... Дано майстора му да е добър, не само по душа.




Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот kenwood » Пон 03 апр 2017 7:17


При подаване на контакт помпата в резервоара се чува....често когато проблема е там тя директно спира да работи и така лесно се диагностицира. Помпи има отделно...не е необходимо да се купува цялата кошница. Тандем помпата се проверява за външни течове и след което се замерва налягането, което прави...има един болт на нея и от там, но трябва уред. И последно има някаква вероятност да е софтуерния проблем , който страдат...проблемът със топлото палене. Той се тества, когато казва колегата след загряла кола и не иска да запали...пробата е изваждане на буксата на температурния датчик и ако запали веднага това е проблема. Буксата се намира зад тандем помпата на едно пластмасово тяло.

Пичове...само си пишете от романа "Една жена каза"...и двамата улучвате тук там, но имате и неточности:)


Gt sport
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 29 мар 2017 15:24
Автомобил: Golf 5 Gt sport
Двигател: BKD-2008

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот Gt sport » Пон 03 апр 2017 8:09


Колеги днес ще се прави проба с друга подкачваща помпа , защото майстора е сигурен в 99.9%, че проблема е в нея защото, когато загрее добре колата неидвало гориво ддо мотора а само капки , което говори че след като помпата загрее не може да си върши функцията, ако е проблем със топъл старт бо трябвало да запали след 5до 10 сек. въртене, а тя пали след 10 мин.въртене , тандем помпата няма течове нито от нафта ниъо от масло, единствено незнам дали е замерено налягането, но майстора каза, че не е от нея и има логика тъй като щом не достига гориво до мотора първо е редно да се тръгне от подкачващата. След няколко часа ще пиша да кажа какво е развитието, намерихме човек който се съгласи да си даде помпата за проба..


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1018
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот megatronS » Пон 03 апр 2017 10:01


VCDS е разработена от колегите от компания Ross-Tech. Тази апаратура е за любителски цели. С нея не могат да се правят чудеса. Трябва много от нещата да се измерват с допълнителни уреди или да се използва за целта заводски стендове за тест на автомобилите с които разполагат и някои фирмени сервизи, където разликите във възможностите са от огромни. Затова просто трябва да се провери по механичен път налягането за по дълъг период от време с манометър вързан към затворения кръг на системата, както и задължително да се провери за допълнително засмукване на въздух.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот hvp800 » Пон 03 апр 2017 12:02


Интересното е, че ако стане въпрос за нафта на черно, или от някаква верига, много от колегите казват, че имало разлика в мощноста. А всички после дружно обесняват как експерименти не трябва да се правят, особено пък с капризната ПД !!!
А сега толкова колеги се изредиха да кажат, че не може да се познае дали има въздух в нафтата без да се мери !?!
Да не би да е по-добре да караш с въздух, отколкото с калпава нафта,.
MegatronS аз нямам достъп до оригинални уреди за диагностика, а само да VCDS.


Gt sport
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 29 мар 2017 15:24
Автомобил: Golf 5 Gt sport
Двигател: BKD-2008

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот Gt sport » Вто 04 апр 2017 13:57


Колеги проблема е намерен и отстранен, благодаря на всички опитали да помогнат, оказа се помпата в резервоара сменихме я и няма проблеми. Колата пали и върви нормално!!!! :icon_lol :icon_lol :icon_lol



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 34 госта