И точно тогава в града за малко обикаляше една МК1 кабриолет, но бързо я покриха някъде, снимки от тогава нямам. Ходих при собственика, продаваше се но за цифра. Цифра, която ме замисли много а и не беше на 100% читава. Мислих, мислих и в последствие 25.05.2008г си взех МК4 1.6 АКЛ. Врътнах и 40 хил. км. Реших да и сложа джантата, която най ми харесваше. Та изпадна оферта за Санта Моника, че дойде и с 1.8т . В последствие и засилване на Т то.И так пак парите заминаха другаде.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=53&t=146530
И така до 2013г когато се замислих за 250 + на МК4 то. Споделих с познат,че искам да засиля колата или за някое кабрио. И тогава той ми казва:
- знаеш ли в един забутан сервиз май мярнах една черна МК1 кабрио. Отивам и какво да видя същата МК1 ,която исках 2008г. Вече има снимки, не се стряскайте хората с пари не ценят старите коли.






тук нещата пак не са никак цветущи.


А според собственика в разговор по телефона, колата е в движение или поне е стигнала на ход до сервиза през 2009г и до 2013 си чака да и дойде реда. Чудно ми беше ред за какво? А то какво било.
Отварям капака и пръснат панаир, майстор беше сътворил страхотия:

Мале 1.8 бензин, гледам а няма свещи а има ама дизелови. Пак поглеждам я дизел бе, ма от къде пък дойде, я няма полуоски, генерация, кабели :wall: . Еха а сме се пазарили с месеци с човека, на сляпо. Той колата не беше я виждал до момента 09 .10. 2013г. Дойде спря на 5 метра от колата ако може да се нарече кола, цъка цъка и вика.
Закачай, дърпай и ми я махай от главата.
И така си направих подарък за ЧРД то. Жена ми и се изправи косата и с месеци не използва преса за изправяне ,която преди това редовно се мотаеше в пералното(пресата имам в предвид).
След дългия престой на кабриолета вън 2009-2013 реших да го прибера на сухо за първо време докато се реши какво правя.

Тук се чудим дали да не си я върнем и да забравим, че съществува. Без това не бях я платил още.

Из вътре малко по-разхвърляна ама си събирах салона от няколко сервиза, които колата беше обиколила за да стане уж ТДИ.

И так колата си поседя още няколко месеца . За малко да се почне на части но успях да навия човека който ми прави другата кола , последно да влезне във филм и с тази.