Кой е по-подходящ за NA и кой за принудително пълнене?
Кой с какви ковани карантии разполага и т.н
За опелския мотор знам, че няма маслените дюзи дето да пърскат мало, също така е с дебитомер и хода и диаметъра на буталото са му еднакви.
Имали предимсто МАП пред МАФ и т.н
Чудел, кое е по-добре изпускателния колектор да е отпред, a всмукателния отзат както при хондите и опелите или обратното както при VW?
Какви са недостатъците на моторите при, които изпускателя и всмукателя са от една и съща страна.
Задвижването на разпределителните валове при VW моторите е по-различно и ангренажния ремък минава само през единия вал, а двата са свързани по между си с верига, гледам новите VW мотори не са така?
Дано стане интересна дискусия.
