Пасат Б5 афн въпрос за смяна четките на алтернатора и утечка от бушон N 13

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kukata_pasat
Мнения: 956
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 афн въпрос за смяна четките на алтернатора

Мнениеот kukata_pasat » Пон 17 апр 2017 20:09


Колеги ново 20 със скапания бушон номер 13.Днес след 12 дни без никакъв проблем след дъждовната нощ отново ми даде утечка скапания бушон номер 13-0,39А когато го махна пада на 0.03А,а още по странното е,че когато го слагам в момента на допирането на крачетата във пластините се чува цъкане на нещо като електромагнитен клапан от нафтовата помпа,но въпреки това колата пали и със и без бушона без проблем.Цъкането на помпата го свързвам с това,че имам сложен круиз контрол,а пък бушона управлява стоп машинката и когато си на автопилот и натиснеш спирачката изключва автопилота.Круиз контрола го изключих но утечката остава.После констатирах ,че навлиза вода към стелките от уплътнението на кутията в която седи компютъра и я оправих с силикон.Този теч и мокрия под ме наведоха на мисълта,че проблема е в комфорт модула който е под мокета разглобих лайсната и старничната кора и стигнах до него,отворих го вътре имаше още две кутийки едната е модула другата е акуатор на модула.В кутията(голямата)имаше съвсем малко конденз,но самия модул и управлението (кутийките им)бяха съвсем сухи.После качих комфорт модула и акуатора да седят горе под волана където са релетата и бушоните защото там е винаги сухо.Малко трудно им намерих място там,обаче въпреки всичките тези манипулации скапаната утечка продължава да я има.Лошото е че ако карам без този бушон не ми светят стоповете когато натисна спирачка.Някакви идеи и помощ бихте ли ми оказали колеги защото ми писна от тия електричарски глупости,но по моя край е така електричарите барат коли над 10 бона за да смучат пари,а пък аз викам неволята и когато не дойде започвам да работя сам знам -не знам.




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б5 афн въпрос за смяна четките на алтернатора

Мнениеот vanesto » Пон 17 апр 2017 20:41


Темпомата ти работи ли нормално, ако работи, значи и стоп машинката работи.


kukata_pasat
Мнения: 956
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 афн въпрос за смяна четките на алтернатора

Мнениеот kukata_pasat » Пон 17 апр 2017 20:49


Работи нормално няма проблем само утечката ми създава проблем .Колеги нали няма проблеми да се качи комфорт модула горе под таблото(знам ли да не стане нещо)


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Пасат Б5 афн въпрос за смяна четките на алтернатора и утечка от бушон N 13

Мнениеот gancho » Вто 18 апр 2017 11:37


Много вероятно е да имаш проблем по кабелите за стоп светлините-нарушена изолация.
Започни от крушките,платките на стоповете,буксите ,кабелите- отзад-напред.
Обърни внимание на третия стоп и кабелите в гофрирания маншон(ако е комби),вероятно са прежулени...


kukata_pasat
Мнения: 956
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 афн въпрос за смяна четките на алтернатора и утечка от бушон N 13

Мнениеот kukata_pasat » Вто 18 апр 2017 19:47


Здравейте колеги имам развитие по въпроса с утечката.Търсих утечката изключвайки буксата на стоповете и третия стоп и след това не знам как ми хрумна да сложа един приятел в колата да го заключа вътре и да го накарам да натисне спирачката при заключена кола и откачени букси към стоповете и третия стоп,а аз да меря през това време и изведнъж чудо като натисна спирачката нещо прицъка към таблото и утечката изчезна.После десет пъти я мерих и всичко е нормално няма утечка.и всичко си работи коректно,аз не смея да се радвам защото както мистериозно е изчезнала така също може и да се появи.Питането ми е:как така се получи това нещо и къде е логиката.И ако има проблем със стоп машинката защо същата работи нормално без проблеми нещо не мога да го асимилирам как тази манипулация която извършихме помогна за изчезването на утечката.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 49 госта