Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
- viksanlg
- Мнения: 898
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Аз си заплювам заден десен и останаха още два лагера да се на нарочат...
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Заден ляв от мен! Пу!
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Станахме като онез двете циганчета , пардон-ромчета, дето едно от тях винаги познавало какво ще е времето 

- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Ми тя цялата тема си е жив хазарт! 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Темата е ташак с рибките, дето кълват на изкуствена стръв. Авторът или си прави гаргара с форума, или е безбрежно тъп.
По същество - едва ли никога не е попадал на свестен сервиз, та да му направят колата както трябва.
По същество - едва ли никога не е попадал на свестен сервиз, та да му направят колата както трябва.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Инжекторе,напиши като последно какво остана да вие,да шуми ли??? Ние се объркахме вече-отзад,отпред...ляво,дясно... 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
хайде крайно време е за




Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Първо да отбележа, че на мен лично хич не ми прави впечатление на тъп. Второ така не е културно да се говори по форумите, за някой че (може би) е "безбрежно тъп". Трето, ако вие сами си правите колите и евентуално не знаете сервиз, където се работи така, че човек да стане пишман от това, че е ходил на сервиз -- то истината е, че много хора не си правят колите, а доста от тях имат и такива истории с майсторите. За да не кажете, че си измислям, ето една тема, която бързо набъбна до над 10 страници. И повечето все за "фирмени" сервизи става въпрос, а не за кварталния гаражен майстор (който в доста случаи може да се окаже по-добър и по-съвестен). http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0#p4253085
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Е не знам, но...няма се учудя вече, ако темата мине 25 страници одма ... Като се сетя как стана 100 и кусур в https://forum.napravisam.bg/viewtopic.php?f=36&t=54820
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Драги съфорумници, преди 2 страници казах, че докато не се оправи времето и нямам възможност да вдигна колата пак, темата няма да получи развитие и финал с щапма "решено".
Аз тръгнах с биене на волан и спирачки, което прерасна в сериозно биене на волана и шум, който съм записал и прикачил като файл в темата.
В момента воланът почти не бие и се кара нормално. Остана шум, който е като лагер, но не точно.
Шум, който прилича на лагер, но има има и компонент на леко биене/тракане. Ще си помисли човек, че крив спирачен диск. Добре, но едновременно с това при завой надясно той се усилва.
Или имам крив спирачен диск и лагер...
За това и казах, че ще пиша тогава, когато има развитие.
Има и друго. Имам чувството, че като се кара повече, шумът като сила се увеличава. Общо взето, това води като загрели спирачки до спирачен диск. И то десен, защото не съм го сменял. Обаче спирачен диск едва ли е отговорен за усилването при десен завой.
Аз не съм тъп противно на острите изказвания на някои хора. Когато много шумове се насложат обаче хич не е лесно да се диагностицира, защото ти се струва че шумът идва отвсякъде.
Като нищо може да е преден ляв лагер и преден десен диск, които като комплект да създават шума.
Защото за да има увеличаване на интензитета на шума при десен завой, значи е лагер от лява страна.
Аз тръгнах с биене на волан и спирачки, което прерасна в сериозно биене на волана и шум, който съм записал и прикачил като файл в темата.
В момента воланът почти не бие и се кара нормално. Остана шум, който е като лагер, но не точно.
Шум, който прилича на лагер, но има има и компонент на леко биене/тракане. Ще си помисли човек, че крив спирачен диск. Добре, но едновременно с това при завой надясно той се усилва.
Или имам крив спирачен диск и лагер...
За това и казах, че ще пиша тогава, когато има развитие.
Има и друго. Имам чувството, че като се кара повече, шумът като сила се увеличава. Общо взето, това води като загрели спирачки до спирачен диск. И то десен, защото не съм го сменял. Обаче спирачен диск едва ли е отговорен за усилването при десен завой.
Аз не съм тъп противно на острите изказвания на някои хора. Когато много шумове се насложат обаче хич не е лесно да се диагностицира, защото ти се струва че шумът идва отвсякъде.
Като нищо може да е преден ляв лагер и преден десен диск, които като комплект да създават шума.
Защото за да има увеличаване на интензитета на шума при десен завой, значи е лагер от лява страна.
Последна промяна от инжектопляктор на Пон 24 апр 2017 20:54, променено общо 1 път.
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Освен това мисля, че темата хич не е за
- просто няма да е лошо да се ъпдейтва междинното състояние на колата, да каже: "ето сега смених шарнира, в момента хлопа/не хлопа - остана да се чува това и това" - заради вече коментираните недостатъци в описанието и променливите обяснения в течение на темата, човек наистина може да се обърка.
Аз до колкото разбрах, в момента се чува звук като от прецакан лагер, някъде откъм задно колело. (- добре е, както отбеляза един колега, да се използват точните думи - "шум" и "виене" са различни неща) - някои хора нямат навика да се изразяват правилно, но в повечето случаи не го правят нарочно. Може да е съществен недостатък при общуването във форуми, но мисля, че е преодолим - човек може да се научи да се изразява така, че читателите да го разберат недвусмислено. *(или поне повечето от тях - защото все ще има и такива, дето не могат да сглобят логиката в изречението и възприемат напълно погрешно дадена мисъл.)
Иначе тема като тема - даже по-добре човек да си пише за своята кола в една единствена тема, че след няколко години като се зачуди какво е правил, да отвори, да чете и да си припомни. А не да я оспамите, да я заключат и да се отвори поредната нова за един Пасат със странно виене, някъде откъм едно от двете задни колела-най-вероятно.
А ако авторът нищо не е правил по колата и няма какво да сподели, е излишно да залагаме дали е ляв или десен лагер (освен за да разберем после чий боб най-много познава). Когато има време, тогава ще я гледа - може и да е другата седмица.
И ако се чудите какво отношение имам към цялата работа - много повече уважавам някой, дето дори с повече кандърдисване най-накрая ще вземе, че ще се престраши и ще си направи колата. А не като многото, които влизат по форумите само за да питат за някакъв проблем, с идеята, че по принцип са тръгнали да я карат на майстор и никога няма да се хванат сами, нито искат нещо да научат -- ама пък искат да се осведомят предварително, че нали майсторът да си помисли, че всъщност много разбират - за да не посмее да се опита да ги пързаля нещо.

Аз до колкото разбрах, в момента се чува звук като от прецакан лагер, някъде откъм задно колело. (- добре е, както отбеляза един колега, да се използват точните думи - "шум" и "виене" са различни неща) - някои хора нямат навика да се изразяват правилно, но в повечето случаи не го правят нарочно. Може да е съществен недостатък при общуването във форуми, но мисля, че е преодолим - човек може да се научи да се изразява така, че читателите да го разберат недвусмислено. *(или поне повечето от тях - защото все ще има и такива, дето не могат да сглобят логиката в изречението и възприемат напълно погрешно дадена мисъл.)
Иначе тема като тема - даже по-добре човек да си пише за своята кола в една единствена тема, че след няколко години като се зачуди какво е правил, да отвори, да чете и да си припомни. А не да я оспамите, да я заключат и да се отвори поредната нова за един Пасат със странно виене, някъде откъм едно от двете задни колела-най-вероятно.
А ако авторът нищо не е правил по колата и няма какво да сподели, е излишно да залагаме дали е ляв или десен лагер (освен за да разберем после чий боб най-много познава). Когато има време, тогава ще я гледа - може и да е другата седмица.
И ако се чудите какво отношение имам към цялата работа - много повече уважавам някой, дето дори с повече кандърдисване най-накрая ще вземе, че ще се престраши и ще си направи колата. А не като многото, които влизат по форумите само за да питат за някакъв проблем, с идеята, че по принцип са тръгнали да я карат на майстор и никога няма да се хванат сами, нито искат нещо да научат -- ама пък искат да се осведомят предварително, че нали майсторът да си помисли, че всъщност много разбират - за да не посмее да се опита да ги пързаля нещо.
Последна промяна от dreadx на Пон 24 апр 2017 20:53, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
dreadx написа:Първо да отбележа, че на мен лично хич не ми прави впечатление на тъп. Второ така не е културно да се говори по форумите, за някой че (може би) е "безбрежно тъп".
Ако си забелязал, има едно или. Ако имаш практически опит от диагностика и ремонт на механиката по колите, може би щеше да разбереш.
Инак знам за един, който смени първо предните гуми, после лагерите и накрая разбра, че виенето е от предната напречна греда на багажника на покрива.

- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7917
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
А дали и десния шарнир не е като този който смени?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
goppa написа:А дали и десния шарнир не е като този който смени?
Не е и не може да е, защото съм вдигнал цялата предница и от дясната страна нямаше луфт, за разлика от лявата.
При завой надясно имам усилване на шума, което говори за лагер от лява страна. Не съм вдигал задницата, за да видя дали не е заден десен лагер. Всички ходим и на работа, нямам цял ден всеки ден да човъркам колата. Обаче някои хора имат време да играят на тото.
Аз съм с убеждение, че отстраних един шум и имам ПОНЕ още 2, които се наслагват и правят диагностиката на ухо много трудна.
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
инжектопляктор написа:Шум, който прилича на лагер, но има има и компонент на леко биене/тракане.
Ето това е типичен пример, че не може читателят точно да си представи: 1. дали звукът е с компонент на леко биене, или 2. усещаш механично биене - във волана, спирачките..? (- или хем има звуков компонент, хем и се усеща биене), но може пък да има само звуков компонент, а биене да не се усеща..? ;)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта