Здравейте всички. Това ми е първият пост в този форум, тъй като и аз от скоро съм ГОРД сомственик на VW GOLF III 1.8 ABS 1993г.
И естествено като при всяка кола , закупена на старо винаги има какво да се барне. Пък и аз не съм от тия дето много траят - око да види, ръка да ремонтира.
Та в момента съм на следната вълна: Когато си включвам парното, започва да духа едва когато врътна копчето до степен 4. На степени 1, 2 и 3 няма никой. Ако можете да помогнете със съвет за ремонт ще бъда много благодарен.
А между другото са ми необходими и някакви напътствия за разглобяване и сглобяване на панелите по таблото. Търсих снощи из форума, но не открих. Някакво описание къде се намират всичките закътани болтчета.
Копчето за парното или нещо друго?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... C%EE%ED%F2
hlight=%EF%E0%ED%E5%EB+%EF%E0%F0%ED%EE+%F0%E5%EC%EE%ED%F2
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... C%EE%ED%F2
Здравей колега, ето ти тема. Използвай хубаво търсачката има всичко.
hlight=%EF%E0%ED%E5%EB+%EF%E0%F0%ED%EE+%F0%E5%EC%EE%ED%F2
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... C%EE%ED%F2

Здравей колега, ето ти тема. Използвай хубаво търсачката има всичко.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Копчето за парното или нещо друго?
Juviander написа:Здравейте всички. Това ми е първият пост в този форум, тъй като и аз от скоро съм ГОРД сомственик на VW GOLF III 1.8 ABS 1993г.
И естествено като при всяка кола , закупена на старо винаги има какво да се барне. Пък и аз не съм от тия дето много траят - око да види, ръка да ремонтира.
Та в момента съм на следната вълна: Когато си включвам парното, започва да духа едва когато врътна копчето до степен 4. На степени 1, 2 и 3 няма никой. Ако можете да помогнете със съвет за ремонт ще бъда много благодарен.
А между другото са ми необходими и някакви напътствия за разглобяване и сглобяване на панелите по таблото. Търсих снощи из форума, но не открих. Някакво описание къде се намират всичките закътани болтчета.
Имам същия!!
Първо да те успокоя -взел и чудеса кола с възможно най-добрия двигател!500 000-600 000 км мждуремонтен пробег.....А и части за него мнооогоооо!
Второ да те разтревожа -вероятно колата ти от Италия???
Ако е оттам ау......оле малеееееееееееееееееЙ.
Смени всички масла и течности.Огледай хубаво ел-инсталацията за скъсани кабели.Очаквай всевъзможни дреболии от лошо стопанисване...гадни калпазани са италианците...неработещи контакти,изгорели крушки,разбити шарнири на скоростите ,необходимост от смяна на гумичките на клапаните и т.н
Но все пак...Колата се отремонтирва много просто и лесно и носи на всякакъв вид разглобяване...за разлика от други коли от същия клас
Таблото лесно се разглобява ам с описание ее става...просто някой трябва да ти покаже един път
А за ключа за парното....вероятно степените ти не контактуват добре...почисти ги ли си вземи нов ключ от някоя морга (10-15 лв)
Между другото-препоръчвам ти части втора употреба(когато е възможно,разбира се)защото са гаранция за оригинални-в магазините те дебнат куп неграмотни мошеници за да ти оберат парите до шушка!
И да знаеш,че е всеки моргаджи държащ на бизнеса си дава гаранция зя подмяна на детайла ако не пасне или се окаже развален...
Това го няма в магазините!Успех!
Ако имаш проблеми пиши ми на е-пощата,аз за две години ровени в автомобила и в технически справочници понатрупах опит и познания....хоби,какво да се прави...
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 1:01
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Стара Загора
Благодаря ви. Линковете на teodor6769 ме навеждат на мисълта за изгорял термопредпазител. Скоро сменях такава джаджа на един фритюрник, много са калпави. А и по магазините в Стара Загора търсих за 192 градуса, но не намерих такъв, а само 240 градуса.
petev , много си прав. Колата е от Италия. На пръв поглед всичко беше доста запазено, в последствие се оказа, че:
1. левите къси не работеха
2. резервоара е само със запушалка
3. патрона на шофьорската врата се вадеше
( добре че има централно с дистанционно)
4. парното само на 4-та степен
и др. такива дребни, но дразнещи детайли.
Само не разбрах как да стигна до вентилатора за парното и до съответния предпазител. Ако може малко насоки
Това ми е първа кола и все още си нямам много понятие от тия неща, но имам мерак да се уча 
petev , много си прав. Колата е от Италия. На пръв поглед всичко беше доста запазено, в последствие се оказа, че:
1. левите къси не работеха
2. резервоара е само със запушалка
3. патрона на шофьорската врата се вадеше

4. парното само на 4-та степен
и др. такива дребни, но дразнещи детайли.
Само не разбрах как да стигна до вентилатора за парното и до съответния предпазител. Ако може малко насоки


- OuT-OF-CoNtRoL
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами то парното ако не се лъжа трябва да е някъде под жабката зад кората , от там можеше да се сваля майче , и аз го имах тоя проблем със степените , и се реши като един пич от съседния вход ми смени едни кондензаторчета , виж провери да не са се разтекли или нещо такова да ги смениш !
поне на мене така се оправи

- pazaron
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Juviander написа:Благодаря ви. Линковете на teodor6769 ме навеждат на мисълта за изгорял термопредпазител. Скоро сменях такава джаджа на един фритюрник, много са калпави. А и по магазините в Стара Загора търсих за 192 градуса, но не намерих такъв, а само 240 градуса.
petev , много си прав. Колата е от Италия. На пръв поглед всичко беше доста запазено, в последствие се оказа, че:
1. левите къси не работеха
2. резервоара е само със запушалка
3. патрона на шофьорската врата се вадеше( добре че има централно с дистанционно)
4. парното само на 4-та степен
и др. такива дребни, но дразнещи детайли.
Само не разбрах как да стигна до вентилатора за парното и до съответния предпазител. Ако може малко насокиТова ми е първа кола и все още си нямам много понятие от тия неща, но имам мерак да се уча
Прав си, термопредпазител. Купих си за около 3лв с доставката. Свалят се двете кори под жабката, сваля се и самата жабка(пурво сваляш лампичката й) и тогава имаш свобода за действие. Виждаш мотора на парното и оттам сваляш цялата платчица(държи се на 2 винтчета). Сменяш термопредпазителя(с лустер клеми) и монтираш в обратния ред. За целта използвах само прочетеното тук във форума и като за първи път се справих за ок 2 часа. Успех
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Juviander написа:Благодаря ви. Линковете на teodor6769 ме навеждат на мисълта за изгорял термопредпазител. Скоро сменях такава джаджа на един фритюрник, много са калпави. А и по магазините в Стара Загора търсих за 192 градуса, но не намерих такъв, а само 240 градуса.
petev , много си прав. Колата е от Италия. На пръв поглед всичко беше доста запазено, в последствие се оказа, че:
1. левите къси не работеха
2. резервоара е само със запушалка
3. патрона на шофьорската врата се вадеше( добре че има централно с дистанционно)
4. парното само на 4-та степен
и др. такива дребни, но дразнещи детайли.
Само не разбрах как да стигна до вентилатора за парното и до съответния предпазител. Ако може малко насокиТова ми е първа кола и все още си нямам много понятие от тия неща, но имам мерак да се уча
Ааааа още изненади чакай....М...цата им италианска...
не разчитай само на централното ....осигури си перфектно механично отключване защото платките на централното от влагата много бързо изпищяват....тогава вързваш без платка помпичката директо за сигнала на алармата и всичко става 6!
Виж си шарнирните болтове и селеновите втулки...Италианците много често паркират въху високи тротоари и то качвайки колата върху бордюра със силен удар.....майко мила!!!КАТО ГИ ГЛЕДАХ МАКАР,ЧЕ НЕ БЕШЕ МОЯТА КОЛА-ЛОШО МИ СТАНА!Моят Голф имаше скъсана селенова втулка вероятно по този начин....
Виж си всички гумени детайли...смени си антифриза и си промий системата ако можеш...тия гадове слагат присадки против течове(вместо да сменят скоби) и запушват радиаторчето на парното...
Вероятно и жилото на съединителя ще се наложи да го смениш...ако леко щрака като натиснеш съединителя...за смяна е ...(тресчотката за самонатягане е развалена)Абе питай ако има нещо...
А вентилатора се сваля лесно-точно както ти писа VASSTOP,за разлика от радиаторчето на парното където сваляш цялото арматурно табло заедно с волана и кабелната паяжина....6 часа работа!Не ти го пожелавам.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 1:01
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Стара Загора
Проблема вече е решен ( или поне частично ). Именно термопредпазителя беше изгорял. Сложих нов и сега ситуацията е следната:
1 степен - няма никой
2 степен - няма никой
3 степен - тръгва
връщам на втора степен - сега пък работи
връщам на първа - никой.
но за сега и на този вариант съм доволен.
Въпроса ми е какво представлява другия елемент ( големия ) на същия модул ( ктдето е и термопредпазителя )?
1 степен - няма никой
2 степен - няма никой
3 степен - тръгва
връщам на втора степен - сега пък работи

връщам на първа - никой.
но за сега и на този вариант съм доволен.
Въпроса ми е какво представлява другия елемент ( големия ) на същия модул ( ктдето е и термопредпазителя )?
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
petev написа: Второ да те разтревожа -вероятно колата ти от Италия???
Ако е оттам ау......оле малеееееееееееееееееЙ.
гадни калпазани са италианците...
Ааааа още изненади чакай....М...цата им италианска...
..Италианците много често паркират въху високи тротоари и то качвайки колата върху бордюра със силен удар.....майко мила
...тия гадове слагат присадки против течове(вместо да сменят скоби) и запушват радиаторчето на парното...
Вероятно и жилото на съединителя ще се наложи да го смениш..



що толкоз ги мразиш 'талянците?
вЕрно, че немците и австрийците са друга работа.
колите ги изкарват от гаража само за да ги измият а през дупките/бордюрите ги пренасят.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Juviander написа:petev , много си прав. Колата е от Италия. На пръв поглед всичко беше доста запазено, в последствие се оказа, че:
1. левите къси не работеха
2. резервоара е само със запушалка
3. патрона на шофьорската врата се вадеше( добре че има централно с дистанционно)
4. парното само на 4-та степен
и др. такива дребни, но дразнещи детайли.
И това според вас проблеми ли са - всичко се оправя за по-малко от 20 кинта и малко свободно време.
Малко е офф на темата ама стига плюли по колите от Италия. Аз бях също против но вече друга няма да си взема. Вярно че за година 2 пъти отварях мотора - 1 път отгоре и втория отдолу /за второто отваряне до голяма степен вината е на Wili98/, ама сега колата е на 6.
Наскоро имах взимане даване с няколко австрийски и немски коли - по-гадна работа от това няма. Толкова изгнили коли, няма къде крик да поставиш, ботушите на задните амортесьори се държат на магия и т.н.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
golfer написа:petev написа: Второ да те разтревожа -вероятно колата ти от Италия???
Ако е оттам ау......оле малеееееееееееееееееЙ.
гадни калпазани са италианците...
Ааааа още изненади чакай....М...цата им италианска...
..Италианците много често паркират въху високи тротоари и то качвайки колата върху бордюра със силен удар.....майко мила
...тия гадове слагат присадки против течове(вместо да сменят скоби) и запушват радиаторчето на парното...
Вероятно и жилото на съединителя ще се наложи да го смениш..![]()
![]()
що толкоз ги мразиш 'талянците?
вЕрно, че немците и австрийците са друга работа.
колите ги изкарват от гаража само за да ги измият а през дупките/бордюрите ги пренасят.
Не тях.......ами гадният им начин за стопанисване на колите....палачори от класа!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта